Translate

9 Eylül 2012 Pazar

1326.bölüm..


bülent--ziya-- hoşbulduk..
tokalaştık..
bülent-- yeni yerin hayırlı olsun..
irem--sağol bülent.. böyle buyrun.. nasılsınız..
yürüyoruz..
ziya-- ikimizde iyiyiz..
irem-- o söyleyemiyor mu..
ziya-- hah hah hah..

ziya,bekir beylerin yanına gidince.. bülente bakarak..
irem-- ne oldu,neyin var senin.. yelizler iyi değil mi..

bülent-- çok şükür iyiler.. yeliz kıpırdayamıyor ama kafamız rahat en azından..
ben de,eski bir tanıdığı görünce.. şaşırdım biraz.. birşeyim yok..
irem-- eski ve kadınsa.. geri git..Adana seni bozmadan..

bülent-- hah hah hah.. erkekti..
irem-- hıı..bu kötü mü,iyi mi kararsızım..

bülent--irem-- hah hah hah..

tuna-- bülenttt.. buraya gel..
bülent-- kıskanç kocanla nasılsınız.( .yürüyoruz..)

irem-- iyiyiz.. yorgun, uykusuz ..gerilimli bir hafta geçirdik te.. ikimizde stres atacağız bu gece..

bülent-- en büyük stresi ben atacağım kısmetse..mahvolmuş durumdayım..
ziya bizi kurttepeye götürecekmiş,sanırım.. yeri biliyor musun..

irem-- yok..

tuna-- (kollarını açıp ) dostum hoşgeldin..
bülent-- (sarıldılar ) hoşbuldum.. (arabasının anahtarını verdi ) sağolasın..
tuna-- sende sağol.. gel,tanıştırayım sizi..
bülent-- bekir ağayı tanıştırmana gerek yok.. (tokalaştı..) ben bülent..
hepsiyle tanışıp tokalaştı..

tuna-- geç bülent.. rakı getireyim mi..
bülent-- (oturdu ) ziya içiyor,bari ben ayık kalayım....

ziya-- kendini sınırlama bülent.. bu gece herşey serbest..istediğini yap.. şöförlerimiz var.. merak etme sen..
bülent-- iyi içerim öyleyse..

tuna bardak almaya giderken.. songül.. tabak,çatal bardakları getirdi..

çay bardaklarını da aldı..

irem-- sağol songül.. varsa ben çay alırım.. birde sigaramı getirirsen..
tuna-- cebimden alsana.. (içki hazırlıyor )
irem-- fobim var ya,keyfim kaçmasın istiyorum..
ziya-- (uzattı sigara,aldım.. yaktı )ne fobin var..yeni mi bu..

tuna-- (gülerek) yeni sayılır..  her seferinde birşey buluyor diye oluştu..
benzer,başka bir vaka yoktur herhalde..

ziya-- niye cebine sakıncalı şeyler koyup..kadına sigara al diyorsun abi..
bu yeni kıskandırma yönteminse..hiç gerek yok bence..

bülent-- ziya o dediğini,tuna asla  yapmaz.. eskiden ve başkasının koyduğunu bulmuştur irem..

bekir-- buradan da anlıyoruz kii;sigara sağlığa zararlıdır..

kahkahalarla güldük..

tuna-- şerefinize..
tıklatıp ,içtiler..

irem-- mustafa bey,sadun bey ve mahmut bey.. hiç konuşmadınız.. bir terslik yoktur umarım..

Hiç yorum yok: