Translate

9 Eylül 2012 Pazar

1323.bölüm..


menekşe-- hepsini..
irem-- üçyıldır,suyun içinde ayakkabı aradığım konuşuluyor.. yetinin,
benden de yeni malzeme çıkmaz artık.. söylermiyim,kınaya gitmeden..

tuna-- iremm..
eren-- karışmaa.
irem--  tunaa.. ne panik yapıyorsun.. teşekkür ediyordum diyecektim..
tuna-- bende ondan korktum işte..
ela-- hıı,nasıl teşekkür ettiğin önemli demek ki..
irem-- senden de birşey kaçmıyor ela.. evet,en az sizin telesekreter mesajınız kadar incelikli
önem taşıyordu.. beni zorlamayın.. irem bunu görürse ;tunayı..

ela-- aa,onu da mı duydun..uz..
tuna-- ben sadece tuğrulun dediklerini duydum..
gönül-- yalan ancak bu kadar güzel söylenir.. tuna..

kahkahalarla güldük..

el birliği ile masayı kaldırdık.. mutfakta herkes çalışıyor.. ben bulaşıkları yıkadım..tuna da duruladı..
tuğrul abim,cezveyi alınca..

tuna-- bize yapma tuğrul.. gecikiriz..
irem-- (elimizi kurularken ) evet abi.. mr.sam konuşmak istemiş.. benim de hazırlanmam lazım..
tuğrul-- oturunnnn..

sandalyelere oturduk mecburen..

eren-- eğer söylediğin masraf rakamı gerçekse.. çok fazlaydı.. nasıl kar ediyorsun sen..

tuğrul-- demek ediyor ki,devam ediyor eren..

irem-- giderim gerçek abi.. mr.sam de yaptırdığı için.. fazla söylemedim..satışın karı güzel..
philipte kazanıyor,ben de.. on üç sefer yapmışız..yıllık  hedeflediğimiz rakama ikimizde ulaştık.. sayılır..
ama hakkını yemeyeyim..tüm yük philibin omuzlarında..
 işin uzmanı..bir kuruşu bile takip ediyor..  girdiğime pişman değilim ama o olmazsa.. benim yapacağım iş değilmiş.. çalmaya  müsait,çok riskli ...bir anda tepetaklak olabilirsin..
tırında bulunabilecek, yasak 10  gram madde hayatını karatabilir..
o nedenle her aşaması önemli,sağlam bir ekip ve takip lazım..

kahveleri ikram etti.. sigaraları yaktık,içiyoruz..

orhan-- sana bankadaki birikimimizi versek,çalıştırıp.. yıl sonunda belli bir yüzdeyle bize geri versen, nasıl olur..

irem-- olur da.. birikim diyorsun..ya zarar edersem... sorumluluğu ağır.
önerim.. yıllık bazda.. bekir beyden hisse alabilirsiniz..orta-uzun vadede de..  size arazi,iş yeri alabilirim.. kiralarsınız..ya da.. bir iş var aklımda,kar-zarar ortağı olabiliriz.
illa ihracat olsun diyorsanız.. ,riskleri kabul etmeniz şartıyla paranızı kullanırım..

tuna -- hepsinin riski var abi.. öncelikle paran atıl olmalı..
anında nakte çevirebileceğin,en dertsiz yatırım altın almaktır.. uzun vadede hiç zarar etmezsin..

menekşe--onun da,işçiliği var.. tüm geleceğimiz,o para..  altını yanımızda taşıyamayız..nerede saklayacağız tuna..

tuğrul-- külçe altını toptancısından alıyor menekşe.  işçilik minimum..
tuna-- evet.. bankada yada bende kalabilir.. siz düşünün.. bir hafta sonra kararınıza göre.. uygulamayı yaparız..

orhan-- tamam..
irem-- sakıncası yoksa,yatırabileceğiniz rakamı duyayım.. aklımda kalsın..
orhan-- xxx.xxx.xxx. lira.. yirmi yıllık birikimim..
irem-- allah bereket versin..

ela-- irem ,aklındaki işe.. maaşım nispetinde ben ortak olurum..
menekşe-- bende olurum..
gönül-- bende isterim ama maaşlı değilim.. erenin desteklemesi lazım..

irem-- (gözlerim dolu dolu baktım hepsine) sağolun hanımlar,işi bile bilmeden.. teklif ediyorsunuz..güveninize teşekkür ederim.. ortaklığımızdan onur duyarım..
gönül,eren abiyi hiç karıştırma..kadınların güç birliği olacak madem.. mügenin birikimini, senin adına kullanırım..

eren-- mügenin ne birikimi var ki..
tuğrul-- geçen yıl,hasat parasını  ikimizin de,isteği ile üçe ayırdık.. senin hisseni.. müge adına hesap açıp..yatırdık.,eren. onu diyor herhalde..
irem-- (kaşlarımı kaldırdım) cık,o değil..
tuna-- ne itiraz ediyorsun..o desen,olmaz değil mi..

irem-- olmazzz,yalan söyleyemiyorum.. hepiniz anlıyorsunuz..
bizden bir anı olsun diye..çocuklarımızın,aynı oranda devamlı desteklenen.. fonları var..
 zürefa alırken kullanacaktık ama ortaklık daha iyi sanki..

kahkahamız çınlattı evi..

Hiç yorum yok: