Translate

6 Eylül 2012 Perşembe

1321.bölüm..


 nedim bey,çaktırmadan esneyince.. orhan abi de ,gördü.. saat üç olmuş meğerse..

orhan-- hanımlar beyler,bize müsade.. tanışmaktan mutlu olduk.. bizede bekleriz.. gecemiz renkli ve eğlenceliydi.. ev sahiplerimize teşekkür ederiz.. iyi geceler,hepinize..

diyerek kalkınca.. hep beraber kalkıldı..
vedalaşma,teşekkür davet etme faslından sonra..

gidenleri arabalarına kadar yolcu ettik.. abimler de dahil..herkes ayrıldı..
mahmut-güzide çiftiyle .. arabalarının yanında konuşuyoruz..

tuna -- mahmut bey,ortam müsait değildi..o yüzden söyleyemedik...
taydan dolayı çok müteessir olup,ne yapabiliriz diye düşünüyorduk zaten..
madem burayı çok beğendiniz.. boş olan villayı size hediye ediyoruz...
 komşuluğunuzdan bizde memnun oluruz..

mahmut-- ama ben..

irem-- sözünüzü kesiyorum ama..çok yorgun,uykusuz ve bitkiniz... kabul ederseniz sevindirirsiniz bizi..
gece uzundu,sizin de yorgun olduğunuz aşikar.. villaya bakmak,kalmak isterseniz..
kapı açık,yedek anahtar da içeride..pazartesi işlemleri yaparız.. sekiz numaraydı sanırım..
ağız tadı ve can sağlığıyla güle güle oturun.. iyi geceler diliyorum..

mahmut-- irem hanım,tuna bey.. çok sağolun da.. ben tayı hediye etmedim..
villayı da hediye kabul edemem.. fiyatını ödersem olur ancak..

irem--etmediniz ama...bilmediğim bir konuydu,aciliyeti de vardı..
ödediğimin.. gerçek bedelle kıyaslanınca..hediye gibi olduğunu öğrendim..
sizin ve bizim huzurumuz için.. beş bin verin yeter..  kabul etmezseniz tayın gerçek bedelini ödeyeceğim..
 onu da kabul etmezseniz.. tayı geri göndermekten başka çarem kalmaz..
ufuğu ve dolayısıyla bizi üzersiniz..

mahmut-- o başka bir konuydu,bir çocuğu sevindirmek için çırpınıyordunuz..
o çocuğun sevincine katkıda bulunmak,para ile ölçülemeyeceğinden  bedel değildi önemli olan.. beş bin dedim,verdiniz..bitti.. onun fiyatı oydu.. kimseyi üzmek istemem de,burası öyle değil ki..

irem-- pekii.. at sizindi... villa  da,benim..  değeri beş bin.. satıyorum.. alıyor musunuz..
mahmut--................

güzide-- mahmut hadi..bekletme insanları.hiç tarzım olmasa da...bak ben alırım diye..espri yapmaya zorlama. beni .bu saatte..

mahmut bey,birşeyleri anlamak ister gibi baktı güzide hanıma..

irem-- güzide hanım.. saat her türlü espriye müsait,siz yapın espriyi..ben devamını getireyim..

güzide--ne gibi..
irem--"bu beraberlik çerçevesinde..aile birliği kurulacaksa mahmut bey ve ben.. almanızı hiç sorun etmeyiz "gibi..
güzide-- (gülerek) sustum,espri falan yok..
tuna--mahmut--irem- hah hah hah..

mahmut-- peki irem hanım,tuna bey.. kabul ediyorum.. pazartesi görüşürüz..
tuna-- hayırlı olsun..güle güle oturun..
irem-- iyi günlerde,şen yemek ve kutlamalar yapmanızı temenni ediyorum..
mahmut-- (güldü) sağolun,inşallah..
irem-- sekiz numara.. hatırlatayım dedim..
mahmut-- peki,bakarız..

***********

ertesi gün saat bir gibi..telefonun sesi uyandırdı bizi..
tu--(açtı ) aloo......... merhaba,mustafa bey..nasılsınız............bizde iyiyiz.. .................... ............................
estafurullah,buyrun.................... .......................... .......................................................................
. .................................................................... ............................................................................
............................................. evet,duydum..
irem ihracat yapıyor..benim başkanlığı kabul etmem söz konusu değil..
üniversitedeki hocaların ihracatçılara destek olmasına, hizmet vermesine de karşı değilim.. mesai saatleri dışında herkes istediğini yapabilir.. ama ben yapmam , o işlere de karışmam.. yarın seçim yapılacakmış.. galip beye   yetki de,görev de istemiyorum..dedim..
............................................................. ........................................................... ............................................................. ..............................................................................................
bunu  hiç duymadım kabul ediyorum..size söylettiriyorlar birde.. gündeme getiren,öneren ..aday gösterenin niyeti çok açık,bence.. irem hem başkan olacak.. hem geri plan hizmeti verecek..
birde ihracatını yaparken.. şaibesiz bakılması mümkün değil.. mustafa bey.. tecrübesi,itibarı.. kazancı umurumda değil..ben ona zarar vermemek için.. görev almıyorum..
karıma yaklaşıp,etrafımızı kuşatmalarına da... göz göre göre ,razı olamam..
irem dışarıda,söylerim ama onun da istemeyeceğine eminim..
.............................................................. ................................................................
tamam,görüşürüz.. eşinize hürmetler..as..

kapatıp kalktı yataktan.. sinirli sinirli banyoya gitti..

tuna-- (mayosunu giymiş ) ben aşağıya iniyorum..

irem-- (gülerek baktım ) olmaz.. bensiz gidemezsin.. hemde bu halde..
tuna-- ne var halimde.. mayo giy...(baktı kendine )  ters giymişim .. mazeretim var..

irem-- (oturdu yatağa.. kolundan tutup yatırdım.. gözlerine bakarak ) sakin olsana..  kim ne derse desin,keyfimizi kaçırmalarına ..neden izin veriyorsun.. bu günü kendimize  ayırdık.. üçüncü kişiler önemsiz şu anda.. (dudaklarını öpüp,kalktım yataktan )geliyorum..
geldiğimde tunanın gözleri kapalıydı.. tam telefonun fişini çekecekken.. çalınca..

irem-- ayy..
tuna-- (doğruldu..) ne oldu..
irem-- çekiyordum fişi..çalınca korktum.. (yatağa oturup,açtım ) alo.. .............
merhaba vahide hanım.. ............... .............. yok,uyanmıştım buyur..niye kısık sesle konuşuyorsun.. ............................................................... .......................hah hah hah.. .............................
.................................................................... ....................................................................
....................................................................(tuna koluna yatırıp.. saçlarımı kaldırdı.. boynumu usul usul öpüyor) vahide hanım.. ben Adanada değilim..sende yerimi bilmiyorsun..akşam yedide köşke geleceğimi söylesin turgut..  para ver,götürüp gezdirsin.. yedirsin..  yedide de.. köşke getirsin.. konuşuruz..
şeyhsuvar beye de,hediyeleri için teşekkür et.. namıma.
kebap isteyip.. karınlarını doyurun ,öyle gitsinler.. ..................................................................................
.................................................................... ......................................................................................
tamam.. dışarıda olacağız.. bana ulaşamazsın.. ben seni ararım........... görüşürüz..

kapatıp.. fişi çektim..ve tunaya döndüm..


********

sipariş ettiğimiz pizzaları yedikten sonra.. havuza indik..  yüzdük,güneşlendik..
çatı katında,buz gibi kolaları içerek dinlendik. hatta biraz da uyumuşuz.. saat beşte telefonun fişini takıp,vahide hanımdan rapor aldım.  şort ve tişörtleri giyip,aşağıya indiğimizde..  kapı zili çaldı..
açtım.. tuğrul abi.. karşımda duruyor..

irem-- hoşgeldin,abim.. buyur..

tuğrul-- sizi çağırmaya geldim..  çay içiyoruz.. pasta,börek de var.. boğazımızdan geçmedi..
aç,susuz uyudunuz mu bu saate kadar..telefonu nasıl duymadınız bilmem..

tuna-- fazla uyuduk da.. niye aç susuz olalım abi.. havuzdayken aramışsındır.. bizde gitmeden ,sizi görelim diyorduk..

irem-- (anahtarımı ve çantamı aldım vestiyerden.. ) yabancı yok değil mi..
tuğrul-- yok yok.. gel..

Hiç yorum yok: