Translate

6 Eylül 2012 Perşembe

1320.bölüm..


nedim-- kıskanıyoruzz..
irem-- (kadehimi kaldırdım o tarafa doğru )şerefinize.. birazdan gelir size de anlatırım..
tuğrul-- havada bulut,sen onu unut..canım..

irem-- (içildi..bende bıraktım bardağı ) sen dağıtta görelim demedin mi.. içtim başım dumanlı..
sustur hadi.... burasıı agora meyhanesiii
 söylemeye başladım...
onlara da eşlik edin dedim.. çıkan ses inanılmazdı.. coştular iyice..

telgrafın telleri.. kara gözlü yar.. at kadehi elinden..muhabbet bağı..  hep beraber,söyledik..
***
 sıcak yemekler servis edilirken..

gülderen-- (kadehini kaldırdı ,bana bakarak ) iyi ki,varsınız.. iyi ki,burada hep beraberiz....

irem--( herkesle birlikte bende kaldırdım kadehi )
aynı duyguları paylaşıyoruz gülderen hanım.. mutluluğunuz daim olsun..
nedim bey,sazları getirmiş de.. şarkıcıya gelince..cimrilik yapmış..
bedavaya getirdim diyordur, şimdi o..
baş menejerim..gözüme bakıp duruyor...ben extra ücretimi alırım yani..

kahkahamız çınlattı bahçeyi..

nedim-- canınız sağolsun da.. sizin paranızı ,size geri vermek yakışık almaz..
irem-- geçin bunları nedim bey, geçin.. bana bu bahaneler sökmez..

ne güldüler..anlatamam..

tuna-- (sazlara bakıp) sevemez kimse seni istiyorum..
(derhal çalmaya başladılar..tuna kalkıp,cekedini iliklerken.. eren abi de kalktı..aceleyle..
yanımıza geldi..elimi tutup.. kaldırdı..)

eren-- mügeyle dedikodu yapmayacaksın.. söz ver..
tuna-- (gülerek) iyi,söz..

eren-- ohh,ucuz kurtardık.. gel gönül..
müge-- babaa..
eren-- sen de gel,miniğim..

herkes kalktı yine..

bizde tunayla sarıldık..
tuna-- nihayet..
irem-- evet.. nihayet kollarımdasın.. ürkek ceylan.. hangi iremi görmek istersen söyle..
tuna-- (gülümseyerek) hepsini,sınırsız ..yasaksız.. istiyorum..
irem-- olurr.. isteyen tuna kara olduktan sonra.. karısı,köle ona..
tuna-- kocası da ona.. esneyeyim mi..

tuna--irem-- hah hah hah..
irem-- (kısık sesle.. tunaya bakarak.. )

Sevemez kimse seni
Benim sevdiğim kadar
Sevgilim sen olmasan
Yaşamak neye yarar

Hergün seni düşünür
Heran seni yaşarım
Seni sevmekden değil
Kaybetmekden korkarım

Birgün beni unutup
Başkalarına bakma
Birazcık sevgin varsa
Beni yalnız bırakma

Hergün seni düşünür
Heran seni yaşarım
Seni sevmekden değil
Kaybetmekden korkarım ..

 tuna-- (gözlerimin içine bakarak ) bende.. mavişim..
irem-- (gülümsedim ) neredeyse,maviş kim diyecektim..
tuna-- hah hah hah..

irem-- .. tuna rakı mı değişikti.. bilmem..üç kadeh içtim..  biraz başım dönüyor sadece..
tuna-- yaa.. senin kadehleri,çaktırmadan ben içtim de..iyisin..yoksa çoktan sarhoş olmuştun ,irem hanım..

irem-- özverili kocacığım.. çimi sulasaydın ya..
tuna-- nedim beyin yakalamasından korktum..
irem-- hah hah hah..

ele ele yerimize döndük..

*****

meyve servisleri yerleştirildiğinde..

gönül,ela ve menekşe  eve gittiler..
gülderen hanımla,nedim bey de.. yanımdaki sandalyelere oturdular..
bardağımın boş olduğunu görünce..

nedim-- irem hanım,içki?
irem-- yok nedim bey.. içmeyim.. tuna sarhoş olmasın..
nedim-- anlamadım..

irem-- kocacığım,çok çabuk etkilendiğimi bildiğinden.. içki konusunda yardım etmiş bana..
tuğrul-- özveriye bak..

nedim--gülderen--mahmut--güzide--orhan--eren--tuğrul-- tuna-- hah hah hah..


nedim-- kemal beyin de,yüreğine indiriyormuşsunuz..
irem-- (gülerek)sabah, biraz aksiyon yaptık..

nedim-- bilmem gereken birşey var mı..

irem-- acil değil,pazartesi konuşuruz.. (kısık sesle ) dün;sizin mesainiz de geç bitmiş.. haberi aldık ,sağolun..

nedim-- (gülümseyerek ) rica ederim.. o,herşeye değerdi..

tuna--bence de.. ..siz,nikahınızı anlamadınız.. dayı da,oğlunu göremedi..
solistime izin vererek..size, borcumu ödedim sanırım.. dayıya ne yapacağız bilmiyorum..

irem-- o daha kolay, iki öpücüğe hallederim ben..

kahkahalarla güldük..

takı kutusunu gülderen hanıma verip..
irem-- gülderen hanım.. bu bizden,size..bir ömür boyu mutlu olmanız.. tek dileğimiz..
gülderen-- (öptük birbirimizi.. )irem hanım,tuna bey.. çok teşekkür ederim.. ne zahmet ettiniz..

tuna-- ne zahmeti,gülderen hanım..
irem-- (gülerek ) aslında..ben şarkı söylerim,almayalım demiştim ama tuna olmaz dedi..

bir kahkaha daha yükseldi..

ömer bey,elinde bardağı ile tunanın arkasına gelmiş..

ömer -- masanın diğer tarafı,bu tarafa imreniyor.. haberiniz olsun..

nedim-- yanıma gel,ömer..hanımlar gelinceye kadar muhabbetimize katıl..

ömer bey oturdu..

ömer-- neşeniz daim olsun.. irem hanım..
irem-- amin.. hepimiz neşeli olalım inşallah..
tuna-- siz az önce.. iremi,belediye korosunda işe almak mı,istediniz.. ben mi yanlış anladım yoksa..

ömer-- işte neşem kaçtıı..

eren--tuna--tuğrul--orhan--nedim--gülderen--mahmut--güzide--irem--hah hah hah..

ömer-- konuyu değiştireyim.. mahmut bey,epeydir görüşemedik.. bir yanlışımız mı oldu yoksa..

mahmut-- estafurullah,ömer bey.. işler yoğun bu ara.. yeni bir atılım yapacağız.. rahatsız edeceğim kısmetse..
ömer-- bekleriz..  nedim gibi,havuzlu villamız yok..  sıcaklarda bir yere de gidemiyoruz..
akşamları,arkadaşlarla ..bizim balkonda toplanıyoruz  buyrun gelin... komşuluk yapalım bari..

mahmut-- sizde buyrun,ömer bey.... nedim bey,güle güle oturun..çok beğendim burayı..
nedim-- teşekkür ederim mahmut bey.. almaya niyetim yoktu da.. şartlar değişince,fikrim de değişti..

gülderen-- ömer,hala da almadık.. henüz villa bizim değil..

ömer-- nasıl,yani.. mülk sahibiniz ne iyiymiş...

nedim-- iyidir,sağolsun.. komşularımız da,çok iyiler..
mahmut--  ufuk gelince,konuşamadık irem hanım..villaların hepsi satılmamıştır umarım..

irem--malesef,hiç satılık evimiz kalmadı mahmut bey..
 beşini halam ; kendileri ve bizler için.. aldı.. orhan abi , doktor bir arkadaşımız..
bekir bey ve nedim bey de..imrenip alan komşularımız..

mahmut-- iyi günlerde kullanın.. bende komşu olmak isterdim doğrusu..

ömer-- hesap hatası mı yaptınız acaba.. onuncuya ne oldu..yada kiralandı mı.. diye sorayım..

 irem--hiç birisi,orası benim ve.. satılık , kiralık değil.. başka bir düşüncem var..

eren abimle,tuğrul abim.. konuşuyorlardı..  tuğrul.. "izninizle" diyerek kalktı.. eve doğru gidiyor..

tuna-- eren,tuğrulu nereye gönderdin..
eren-- (bana bakarak )irem rahat konuşsun diye.. hanımlara bak dedim..

irem-- (gülerek )  anlayışlı insanın hali başka ,canım abim sağol.. ama şimdi pek sırası değil..
eren-- sende sağol..nasıl uygun görürsen artık..
tuna-- anladın ha..
eren-- herhalde yani.. hepimiz anladık aslında da. tuğrulun.. son noktayı çözmesi biraz geciksin istedim..

nedim-- onu bilmem de- irem hanımın iç işlerini bilmeme rağmen-ben çözemedim..

irem--(sazlara bakıp) acil.. söyleyemem derdimi istiyorum..
ömer-- şarkı seçimi harıka..
nedim-- bu bana cevap mı ,yani..

tuna-- evet.. bence şan dersi almanızın da ,tam zamanı..
orhan--  bunlar havuzun etkisi..geçiyor zamanla..

ömer-- e daha almadan ,havuzun etkisine maruz kaldıysa.. aldıktan sonra artması kaçınılmaz.. nasıl geçecek ki..

irem-- ömer bey.. söylemeyim demiştim ama..  söyleyemem derrdimiii...

orhan--eren--tuna--nedim--gülderen--güzide--mahmut-- ömer--  hah hah hah..

Hiç yorum yok: