Translate

6 Eylül 2012 Perşembe

1319.bölüm..


ufuk,kucağımda çok mutlu..

irem-- kuzum.. atın nasıl..
ufuk-- iyiydi.. çok güzel,çok da akıllı..artık beni tanıyor,seviyor..
bir ara huysuzluk yaptı.. hüseyin amca da veterineri çağırdı.. yerini yadırgamış, sıcaktan da..
 bunalmış.. boğazı ağrımış dedi..doktor amca.. iğne yapınca,iyileşti..

irem-- hıı,geçmiş olsun.. onlarda,bizim gibi.. canları yanınca.. huysuzluk yapıyorlar..
aman sıcaklara sende dikkat et..soğuk su içip,dondurma yersen..  boğazın ağrıyabilir..

ufuk--  eren amcamlarda dondurma yedik.. ağrıyor biraz..ama çok değil..

irem-- (elimi alnına değdirdim.. boğazının iki yanına parmaklarımı koyup..
bademcikleri kontrol ettim.. )biraz şişmiş.. eğer doktora gidip tedavi olmazsan..
daha çok şişer ve ağrır.. ateşin de yükselir.. annene-babana söyleyelim de.. seni doktora götürsünler..

ufuk--(o da aynı şekilde,ateşimi ve boğazımı kontrol etti) bence beraber gidelim..
ateşin var gibi..
irem-- hah hah hah.. olur ama ben başka doktora gidiyorum.. hem muayene ediyor..
hemde sorular sorup..beni dinliyor.. sorunlarımı çözmek için konuşuyoruz..
gerekirse,ilaç veriyor.. kendimi daha iyi hissediyorum.. hani arkadaşlarınla konuşup rahatlarsın ya,işte öyle..

ufuk-- yeliz teyze gibi mi.. o da benimle,öyle konuşmuştu..
irem-- evet,canım..
ufuk-- bende seninle geleyim mi..

irem-- tamamm.. gel.. doktorum şu anda tatilde.. dönünce gidelim..
ama önce sen.. boğazın için.. başka doktora gideceksin..anlaştık mı..

ufuk-- anlaştık.. iremm,beni indir artık.. hem belin ağrıdı.. hem de başka şarkı çalıyor.. oynuyorlar baksana..

irem-- hah hah hah.. benimle dans ettiğin için çok teşekkür ederim..ufuğum..
ufuk-- benim için büyük zevkti..
irem-- bunu kimden duydun..
ufuk-- babam,anneme söylerken duydum.. irem,aramızda kalsın..
babamla-annem biraz tuhaf davranıyorlar.. onları da doktora götürelim mi..

irem-- olabilir.. ama sana tuhaf gelmiştir belki..
ufuk-- ikisi de..geceleri erkenden.. uykum geldi .. hadi yatalım diyorlar..

irem-- babanın işi zor,yoruluyordur ufuk.. uykusunu alıp,dinlenmezse.. ertesi gün işine
nasıl gitsin değil mi.. annen de,tatil ..uykuya hasret o..

ufuk-- ama uyumuyorlarmış ki,irem.. afedersin,tuvalete kalktığımda gördüm..
 salonda.. müzik ve ışık yokken..
annem gecelikli,babam pijamalı dans ediyorlardı.. bu tuhaf değil mi..

irem-- (gülmemek için.. dudaklarımı ısırıyorum) sıcak ya,uykuları kaçmıştır..
geri yatacakları için de,kıyafetlerini değişmemişlerdir.. bence..

ufuk-- sıcaksa niye o kadar sarılıyorlar canım..
irem-- hahh hah hah.. pardon.. bu biraz tuhafmış sahiden..

yanağını öpüp,indirdim.. havuzun yanından yürüyoruz diye de..elini tutuyorum..
 havuza düştüğü aklıma gelince..ürperdim birden.

ufuk-- ne oldu..
irem-- ürperdim birden..  sen yine tv mi seyredeceksin..
ufuk-- evet..
irem-- peki,dikkatli git..
ufuk-- tamamm..

koşarak eve gitti.. bende ,gülerek yerime oturdum..  tuna sitemli sitemli bakıyor..

orhan-- sizin dans epeyce uzun sürdü,irem..
mahmut-- ve çok eğlenceliydi herhalde..
eren-- kocanı zor oyaladık.. yapma böyle..

irem-- (gülerek ) o benim,bir tanem.. mahmut bey.. nasıl saf,nasıl içten.. ve çokk akıllı..
yanında kendimi unutuyorum,stres için bire bir.. tuna da,istisna olduğunu biliyor..
menekşe,ela.. alt yapıyı hazırladım.. sorunsuz gideceğiz..

menekşe-- helal olsun..
ela-- dans işe yaradı ha..

irem-- (gülerek ) evet.. boşa konuşmadık herhalde.
.aramızda kalmak kaydıyla.. neler neler, anlattı yavrum.. teşekkür ettim dans için..
benim için büyük zevkti dedi..

güzide-- bücüre bak sen..
gönül-- duymuştur mutlaka..
irem-- hıı,abimden duymuş..

tuğrul-- ne.. ne zaman,nerede..
irem-- anlatmayım,şimdi..
eren-- ne sakıncası olacak,söyle canım.. diğerleri duymuyor nasılsa..
tuğrul-- evet,bileyim..

irem-- birileri çocuğu uyutup, müzik ve ışık olmadan dans ediyormuş gecenin bir vakti..
ela-- sana ışığı yakalım demiştim..
tuğrul-- elaa,birileri diyor.. niye üstüne alınıyorsun..
gönül-- biz de,hiç anlamamıştık  nasılsa..

eren--tuna--güzide--mahmut-- gönül--orhan--menekşe-- tuğrul--ela--irem-- hahh hah hah..

irem-- kuzum ;sizi doktora götürmeyi teklif etti bu arada.. davranışınız tuhaf gelmiş..
tuğrul abim.. herşeyi söylemediğimi de bil..

tuğrul-- hadi canım,inanmam.. tuhaf bir halimiz yoktu.. dans ettik sadece..

 irem-- öyleymiş canım,o da farklı birşey söylemedi zaten.. sadece;ikinizin de uykusu gelip,yattıktan sonra.. gecelik ve pijama ile salonda ne dansı yaptığınızı,anlayamamış.. bu tuhaflık ufuktan kaçar mı hiç..

menekşe-- sen ne dedin,nasıl kamufle ettin..
irem-- hava çok sıcak,ufuğum ..uykuları kaçmıştır.. geri yatacakları için de,kıyafet sorun olmamıştır dedim..

ela-- inandı mı irem..
irem-- yok ela.. tüm çabama rağmen.. "sıcaksa niye o kadar sarılıyorlar,canım" dedi..
sustum..

tuğrul-- izin kağıdı mı alacakmışız bücürden..

eren--tuna--güzide--mahmut-- gönül--orhan--menekşe-- ela--irem-- hahh hah hah..

ir-- birde dedi kii..
tuğrul-- yeter irem,söyleme artık..

eren-- aa,söylesin..
tuğrul-- erenn,müge de büyüyecek biliyorsun değil mi..

orhan-- evet de,iremle iyi değiller ki..
tuna-- o da ,dans ederken ..bana anlatır artık.. yandın,erenn..

eren--tuna--güzide--mahmut-- gönül--orhan--menekşe-- ela--irem--tuğrul-- hahh hah hah..

Hiç yorum yok: