Translate

6 Eylül 2012 Perşembe

1317.bölüm..


ufukla beraber.. kenardaki ,minderli koltuklara yan yana oturduk..

ir-- biliyorsun,menekşe teyzen ..orhan amcan ,annen öğretmen..eren amcan da,seni uyarmak istemiştir..
bu dedikleri de yanlış değil..ben senin yengenim..tuna da amcan.. kucağa alma meselesine gelince..
o konuda da  haklılar.. küçücüktün,büyüyorsun.. ve ben biraz zorlanıyorum artık..
onlar dost ve seni çok sevdikleri için söylüyorlar..
gelecek yıl delikanlılığa biraz daha yaklaştığında..
sen beni al demeyeceksin,ben de alamayacağım zaten..
kışın çok görüşemiyoruz,bu bir iki ayın keyfini çıkarsak diyorum..ne dersin..

ufuk--(indi koltuktan.. kucağıma çıkıp..sarıldı boynuma.. fısıltıyla) seni çok seviyorum.. irem..

irem-- (sımsıkı sarılıp.. öptüm yanaklarını .. bende fısıldadım ) bende seni çok seviyorum..
yanlız olduğumuz her an.. bana irem diyebilirsin. anlaştık mı..

ufuk-- anlaştık..
irem-- yakışıklım,şimdi elimden tutarak bana eşlik edermisin.. topuklu ayakkabılarla,
seni kucağıma alırsam..
(yüzümü şekilden şekile sokarak.. komiklik yaptım )düşeriz.
ufuk-- hah hah hah..
irem-- (çenesini tutarak )kuzumm.. akıllı yavrum.. hep böyle gül sen..

*******

yanlarına geldik..ufuk yerine oturdu..
irem-- kusura bakmayın..neşeniz bol olsun..
 hanımlar bir tarafa oturmuşlar..
elayı,menekşeyi.. gönülü öptüm.. abimlere de merhaba dedim..
 masada dokuz kişiyi tanımıyorum.. savcı cengiz bey de orada..kemal bey ve eşi de..  oturmadan..
yanlarına gittim..

nedim -- ben tanıştırayım.. avukat arkadaşlarım.. seval hanım.. nahit bey..
 savcı cengiz bey, nişanlısı rüya hanım.. kemal bey ve eşi.. nalan hanım..
 noter arkadaşlar.. sami bey,lale hanım.. şule hanım..
seyhan belediyesi başkan yardımcısı.. ömer bey.. özel kalem müdürü,pelin hanım..
 ve nikah memuru hüsamettin bey..  patronum,irem hanım.

tokalaştık,memnun olduk..

irem-- hüsamettin bey, çok sevdiğimiz bir akrabamız evlenecek. ayın 26 sında..
sürpriz yapmak için..engin tecrübenizden faydalanmak isterim..

hüsamettin-- gülderen ,sürpriz diyor.. yine mi..
gülderen-- hüsamettinn..  sürprizi irem hanım yapacakmış.. şaka yani..
hüsamettin-- ama .. o zamanda ,birisi sürpriz yapacak demiştin..

nedim-- (gülerek) hanımlar beyler,kulaklarınızı kapatır mısınız..
 hüsamettin bey siz kapatmayın..

hüsamettin--(güldü) bana ne,onlarda duysun..
gülderen-- bırak nedim.. anlamadığından mı, benden intikam alıyor güya..
..
hüsamettin-- hah hah hah.. bir gün daha bekleyemeyip..nikahını bana kıydırmadın ..
madem.. uğraşmama da göz yumacaksın..çaresiz.. ..


irem--  hüsamettin bey.. söylediğime pişman ettiniz..
gülderen hanım,size niye kıydırmasın nikahını.. demek ki,damat ısrarı olmuş da..bekleyememiş..
siz,siteminizi nedim beyle yapın.. gülderen hanımla da,yanlızken  paylaşın kozlarınızı..
masada avukat varr,savcı varr.. noter var.. özel kalem müdürü var..
hatta belediye başkan yardımcısı var.. yani, bir tatsızlık olmasın..

hüsamettin-- ne olabilir ki..
seval-- çok şey olur..  diline sahip olmazsan.. suç duyurusu benden..
cengiz-- kabul edip,işleme koymak da benden..
şule-- şahit olurum..
sami-- ben de..
pelin-- hakkında dava açıldığı için.. işine son verelim mi.. ömer bey..
ömer-- çıkışı ,hemen onaylarım..
nihat-- sonra hüsamettin beyi.. bir sokak çeşmesi oldu gençliğim diye  şarkı söylerken..
sahnede görürüz..

hüsamettin-- gülderen canım arkadaşım.. vazgeçtim..
sesim olsa hadi neyse diyeceğim ,o da yok.. kendimi de feda edemem doğrusu..

 kahkahalarla gülerlerken.. ben de tunanın karşısına oturdum.. bir yanımda güzide hanım..
diğer yanımda gönül var..

nedim-- ne içersiniz irem hanım..
irem-- (tunaya baktım.. gidermiyiz,kalırmıyız bilmiyorum çünkü ) tuna?
nedim--  irem hanım ,tuna beye mi soruyorsunuz.. vah vah vah..,ne oldu size..

güldüler..
tuna-- sen bilirsin..
eren--  vay be.. tunayı,iremi yanlış değerlendirmişiz orhan abi..
orhan-- inanmak zor..

irem-- (gülerek ) rakı içeyim nedim bey.. ağam izin verdi..
gönül-- iremi bol oksijenli hava çarpmış anlaşılan..
güzide-- bence,nişanın da etkisi var... hepimiz duygulandık..

tuğrul-- (kadehini kaldırdı ) gelinn.. yazarız bir senaryo daha..
sıkma canını.. iç bakalım,nasıl dağıtıyorsun görelim..
irem-- canım abim,hiç tavsiye etmem..

hepimiz tıklatıp içtik.. sazlar çalınıyor.. herkes havasını bulmuş.. ses çok yani..

Hiç yorum yok: