Translate

3 Eylül 2012 Pazartesi

1314.bölüm..


said-- bende kefilim.. burhana..
vahide-- bende..
derya-- ona kefil olunmaz mı hiç.. aslan arkadaşım..
songül-- o bir tanedir..
mahmut-- asıl irem hanımın kefilliği önemli..

irem-- her şartta,burhana kefil olurum da.. .. burhandan önce çiçeği tanıdım.. o benim ilk göz ağrım.. taraf olmayım istemiştim.. olursam,diğerine haksızlık olacak çünkü..


mr.rekin-- (ingilizce ) neler oluyor..

said-- tuna bey,burhana şaka yapıyor..anlaşıldı ki; sana da,bana da yapacak..
çiçek çevirince..
burhan-- yapmaz yapmaz.. korkmayın irem hanım,var..

kahkahalarla güldük..

galip-- hadi tuna,iste artık..
tuna-- aslında ,size münasip galip bey..
galip-- yok,sana münasip.. buyur..

tuna-- peki.. şaka bir yana,burhana kefil olmasam.. çiçeğin yanına yaklaşamazdı. ama benim için.. aslolan ,çiçeğin evet demesiydi.. gençlerin arzusu ile çok korktuğum ,bir o kadar da.. gurur duyduğum ..
bu görevin ağırlığını ..sizlerle paylaşıp.. onaylatmak istiyorum..
gülten hanım.. allahın emri,peygamber efendimizin kavli ile.. burhana,çiçeği istiyorum..
razı mısınız efendim..

gülten-- razıyım,tuna bey.. şansları açık,sevgileri bol olsun..
tuna-- güzide hanım?
güzide-- (gülerek ) bir ömür boyu,mutlu olsunlar..
tuna-- enis bey?
enis-- razıyım.. allah da onlardan razı olsun..

tuna-- galip bey,saliha hanım ?
saliha--galip-- razıyız..

tuna-- irem hanım?
ir-- tarafım belli olsa,biraz nazlanırdım doğrusu...ama kıyamıyorum ikisine de..
tamam..burhanı,çiçeğe verdim... allah ayırmasın..


kahkahalar,alkışlar arasında el öptüler..gülten hanım çok güzel nadide bir broş taktı kızına..
 burhana da saat almış..
tokalaştık bizlerde..

ama kardeşleriyle sarılmaları çok dokunaklıydı..

derya-- funda,tepsiyi getir de.. yüzükler takılsın..

funda getirdi.. burhanla çiçek ayaktalar..

burhan-- burada,bizimle beraber olduğunuz için çok teşekkür ederiz.. yaptıklarınızdan dolayı,hiçbirinizin hakkını ödeyemeyiz..

cebinden söz yüzüğünü çıkardı,kutusuyla.. kendisi almış demek ki..

burhan-- bunu takmasını enis beyden rica ediyorum..
enis-- memnuniyetle oğlum..

kalkıp..yanlarına geldi.. kutudan yüzkleri alıp,taktı ikisine de..
yanaklarını öperek kutladı.. sonra kendi cebinden çıkardığı liraları iğneledi göğüslerine..

alkışladık.. o yerine oturdu.. duygulandı adamcağız.. kendi çocuğu
yok mu artık,nedir.. evli mi onu bile bilmiyorum da..
burhan-- teşekkür ederiz.. zahmet etmişsiniz enis bey.. 
enis-- ne zahmeti,oğlumla gelinime feda olsun.. 
burhan-- sağolun.. galip bey ve saliha hanım sizden de..nişan yüzüklerimizi takmanızı
rica ediyoruz.. 

galip-- peki burhan.. 

ikisi geldiler,birisi burhana..birisi çiçeğe taktı yüzüğü.. galip bey makası aldı eline.. hayırlı uğurlu olsun.. allah ayırmasın..diyerek kesti kurdaleyi.. 
tebrik etti,ikisini de.. saliha hanımda bir bileklik takıp kutladı.. alkışladık yeniden... 

songül ve kız kardeşleri kahve fincanlarını kaldırdılar.. derya çikolatayı uzattı.. dağıtıyorlar bize.. 
bana verirken.. 

çiçek-- mahçup ettiniz bizi.. irem hanım..biz kendi aramızda eğleniriz demiştik..sadun bey gece kulübü,size ait diyince.. diyince şaşırdık.. 

irem-- (aldım )rica ederim çiçek.. uygun ortamda,arkadaşlarınızla eğlenmek daha iyi olur dedim.. 
burhan-- sağolun. 

Hiç yorum yok: