Translate

3 Eylül 2012 Pazartesi

1313.bölüm..


salona aldılar bizi..  geniş,ferah ve serin.. eşyaları da gayet güzel..
yemek masasının üstü,pasta börek dolu.. vazoya kırmızı güller konulmuş..diğer buketlerde sehpada..
gülten hanım karşıladı..
saliha hanım..galip bey.. çiçekçi amca.. mr.rekin,said,derya,songül.. vahide hanım..güzide hanım ve mahmut bey.. çiçeğin kardeşleri ile..tokalaştık,öpüştük..

bizde oturduk nihayet.. hal hatır soruldu.. biz bayanlar konuşurken..
erkeklerde kendi aralarında sohbet ettiler.. mahmut bey,rekin ve galip beyle iyi anlaştı..



çiçek-- kahveleriniz nasıl olsun..
(herkes,az,orta..şekersiz diyorlar..çiçekçi amcaya bakarak..) enis bey,ya sizin..

enis-- fark etmez,kızım..
irem-- amca,nihayet adını duydum.. sağlığın nasıl..
enis-- (gülerek) daha iyiyim,irem hanım.. ama o gece değildim,umarım kırılmamışsındır..

irem-- yok estafurullah.. ben birarada olmak için ısrar etmiştim..tuna da,rahatsızmış diyince.. sesim çıkmadı..

enis-- bende arzu ederdim  ama maalesef kalamadım.. burhan oğlum da,davet edince.. bari,kendimi affettireyim dedim..

tuna-- affedecek ne var,enis bey.. sağlık daha önemli..

songül ve derya çiçeğe yardım etmeye gittiler.. vahide hanımda,bana çaktırmadan kutuları verdi..
saliha,güzide ve gülten hanım konuşuyorlardı..anlamadılar..

said-- burhan kameranın şarjı dolmuştur.. verde,çekeyim.. anı olsun..
 burhan-- tabi..
(verdi,saidin miş kamera.. kayda başlayınca.. )

enis-- ben balkonda bir sigara içebilir miyim..
gülten-- burada için,enis bey.. her yer açık...
enis-- çocuklar var, açık havada içerim..gülten hanım..

burhanla,balkona çıktılar..

kahveler geldi.. güle konuşa sohbet ederek içiyoruz.. enis bey de,döndü.. burhan aldı kamerayı.. hepimizi çekiyor..

güzide-- gülten hanım,çiçeği öyle benimsemişim ki.. ben bile heyecanlıyım.. siz nasılsınız kimbilir..

gülten-- sağolun.. biraz garip,biraz buruk.. tuhafım anlayacağınız..
hepinizin emeği var..çiçekte.. galip bey,saliha hanım.. tuna bey,irem hanım.. dan da allah razı olsun.. hakları hiç ödenmez..

galip-- sağolun gülten hanım.. biz öğrencilerimize bildiklerimizi,aktarırız..
bazıları çok yeteneklidir,biraz destekle.. atılım yaparlar.. çiçekte olan da bu..
 hepimiz adına konuşuyorum; gönüllüydük..meslek sahibi olması dışında,bir beklentimiz yok..

saliha-- çiçek,burhana kahve yapmadın mı..
burhan-- ben istemedim,saliha hanım.. tatsız bir sürpriz olmasın diye..

güldüler..

tuna-- (gülerek) acı kahveye tatsız sürpriz diyorsan.. yanılıyorsun burhan..
sürprizi ben yapmayı düşünüyorum..
enis-- yapmayın tuna bey.. oğluma kefilim.. 

" ne zaman oğlunuz oldu,burhan.."demeyi düşündüm de..hadi söylemeyim dedim..

Hiç yorum yok: