Translate

3 Eylül 2012 Pazartesi

1312.bölüm..


eve geldik. aceleyle duş aldım..
tuna banyodayken de.. mavi lenslerimi takıp..makyajımı mor-pembe tonlarda yaptım..
saçımı at kuyruğu toplarken.. tuna geldi odaya.. sakal tıraşı da olmuş..

tuna-- vayy,mavişim... çok güzel olmuşsun..
irem-- sağol.. sizde gözümü alıyorsunuz..(öptüm yanağını .. (makyajım bozulmasın diye.. omuzumu öptü o da..  )

tuem-- ne giyeceksin,ona göre giyineyim ..
irem-- eren abinin nikahına giydiğim pembe elbiseyi düşündüm.. askılı ya abartılı olur mu..
tuna-- giy de,bakayım..
irem-- (dolaptan elbiseyi çıkarıp..üstüme tuttum.. ) gecikiyoruz..böyle bak..

tuna-- iyi duruyor,giy hadi..

o krem rengi takımını ,ben elbiseyi giyiyorum..

tuna-- saçın böyle mi kalacak.sen kimden,ayrıldın ve güngör beye nereden para verdin..
.
irem-- (pembe ayakkabılarımı,giydim.. pırlanta takılarımı takıyorum)
cevap veriyorum..abdullaha gideceğim.. uğraşacak halim yok..
yıldız teyzemler Almanya ya gitmeye niyetlenmişlerdi kalmak için..
  bir daha hiç göremeyeceğimi sanmıştım..vedalaşmaya geldiklerinde.. çok zor ayrıldık..
üçüncü cevap detaylı konuşmayı gerektiriyor..
ama zübeydenin yatırım yapmam için ..havale yaptırdığı..,ailesinden gelen para olduğunu bil şimdilik..
(minik çantama,kimliğimi ..cüzdanımı koydum.. parfümü mü sıkınca)
hazırım.. hadi gidelim.. sende iki çiçek yaptırırsın..tamam mı..

tuna-- tamam.. takılar nerede..
irem-- deryada.. orada alacağım..

tuna-- (şifon eteğime,elimde tuttuğum şalıma bakarak gülümsedi ) unutturma,gelince sana birşey söyleyeceğim..
irem--  şimdi söyle..
tuna-- cık.. söylersem..kesinlikle gidemeyiz..
irem--ikinci esnemede kalkalım..
tuna--(gülerek) olur,kim esneyecek.. sen mi,ben mi..
irem-- burhanla, nedim bey..varken.. bize sıra gelmez ki.
irem--tuna-- hah hah hah..



**********


kuaförde çalışan tüm elemanlar.. müşteri olmadığı için.. benimle ilgilendiler..
onbeş dakikada..saçlarım  dalgalı,fönlendi.... tırnak takılıp,pembe oje sürüldü..
 profosyonel makyaj yapıldı yeniden..

irem-- muhteşemsiniz ,teşekkür ederim..
abdullah-- asıl sen muhteşemsin.. yapılan yakışıyor..

irem-- (aynadan tunanın geldiğini görünce,kalkıp parasını verdim) sana kolay gelsin..
abdullah-- sağol,sana da..

******

balcalı da yurt binasına çok yakın oturuyorlarmış.. ev bahçeli ve iki katlı.. rekinin ,saidin arabalarının yanında..iki araba daha var.... tuna da yanlarına park etti.. inip etrafıma bakarken..

tuna-- irem..ben elimde buketle girmek ,istemiyorum..
irem-- ver bana..ben girerim.. söz- nişan bir arada oluyor.. iki tarafı da tanıyoruz.. burhan benim elemanım..erkek tarafı sayılırım..

aldım elinden.. bahçe kapısından girdik içeri.. zile basarken..

tuna-- ben kız tarafıysam,hem isteyip..hem verecek miyim..
irem-- hıı,senin durum bayağı karışık.. hah hah hah..

burhan açtı kapıyı.. gayet şık,heyecanı belli..
burhan-- hoşgeldiniz..
tuna-- hoşbulduk burhan..
irem-- inan ki,nasıl geldiğimizi bilmiyoruz..sarhoş gibiyim..
burhan-- (gülerek) sağolun..

çiçek te geldi yanına.. mavi askılı  bir elbise giymiş..ayakkabılar,saçlar ve makyaj da dört dörtlük..

çiçek-- buyrun.. hoşgeldiniz..
irem-- hoşbulduk çiçek.. çok güzel olmuşsunuz.. ve çok yakışıyorsunuz birbirinize..
allah ayırmasın.. bu çiçekler sana güzelim..

çiçek-- (mahçup bir eda ile gülümseyerek aldı.. )teşekkür ederiz.. siz de öylesiniz..

içeri girdik..



Hiç yorum yok: