Translate

31 Ağustos 2012 Cuma

1310.bölüm..


saat altıya gelirken vedalaşıldı ve ayrıldık,sarıçamdan..  abimler ve menekşeler iki arabadalar..

mustafa ,güngör.. bekir ceyda tunanın..
mr.simith,mr.jack ..çiğdem ,yusuf beyin..
kevin,liz ..mr.anar ve mr.sam de benim arabama bindiler..

yağmur hala yağıyor ve ben öndeyim..  otele uğramayacağız.. eşyalarını almışlar.. doğru havaalanına gidiyoruz.. döndüğümüzde mr.sam bizim eve yakın.. konsolosluğa gidecekmiş..
mr.anar bende orada inerim dedi..

ben de,yengemi arayıp.. gönlünü aldım.. mazeretimi ve geleceğimizi söyledim.. kapatmıştım ki.. çaldı
 açtım..
irem-- efendim..
tuna-- meşgülmüş telefonun..
irem--evet..yengemle konuştum.. kim aradıysa,sana ulaşmış işte..

tuna-- vahide hanım aradı.. organizasyondan haberleri olmuş ve herkesi evine göndermiş.. az önce,Diyarbakırdan bir adam gelmiş.. maiyetiyle beraber..
adını bilmese de.. seni tarif ederek.. görmek istiyorum.. can borcum var diyormuş..
kadın korkmuş,bu adamın irem hanımla nasıl bir işi olabilir.. hala bekliyorlar.. kahve ikram ettim ve gelmeyecek dedim.. uğramasın demek için aradım dedi..

irem-- hah hah hah.. karpuzcu mu ki..
tuna -- bilmem ,dur da.. ara.. bende duyayım.. kimmiş öğrenelim..vahide hanım sıkıntılıydı..
 irem-- (sinyal verdim) tamam..
kapattım..

diğer arabalarda durdular arkamda..
tuna koşarak geliyor.. abim de,indi.. ben de iş yerini aradım..

tuna camdan içeri bakarak.. kusura bakmayın,acildi dedi..

vahide-- alo..
irem-- (ahizeyi aramıza tuttum) vahide hanım,öncelikle sen rahat mısın..
vahide-- evet..
irem-- iyi.. adamı tarif et..

vahide-- uzun boylu,esmer.. takım elbiseli.. saçı sakalı traşlı.. bir yanlışı olmadı ama müşteri profilimize de uymuyor..patronunuzmuş.. o kadınla görüşmem lazım.. dedi..
adınızı bilmiyor ama sizi aynen tarif etti.. muş diyince huylandım..
dört adam daha var,onlar dışarıda..kurtlarla bakışıyorlar..


irem-- saldırmadılarsa tehlikeli değillerdir korkma.. onun adı neymiş..
vahide-- şeyhsuvar dedi,sanırım..
irem-- burhanın masasına bağla,aradığımı söyle..şehsuvar beye..
vahide-- tamam..

abim,orhan bey..yusuf beyler de gelip ne oldu diyince.. tuna uzaklaştı..anlatıyor..

şeyhsuvar-- alo..
irem-- merhaba,ben irem kara.. bahadır holdingin patronuyum.. beni görmek istemişsiniz..
ama uzaktayım..gelme imkanımda yok.. yardımcım haber verince.. boşuna bekletmeyeyim dedim..
sizi tanıyormuyum,beyefendi..

şeyhsuvar-- merhaba ..bende şeyhsuvar karadağlı.. xxx tur şirketinin sahibiyim..( tuna yaklaştı tekrar,duyuyor )iki aydır arıyordum sizi..nihayet bulunca..Diyarbakırdan sizi görmek ,teşekkür etmek için geldim.. karşılaştık da,beni hatırlamazsınız.. kamyonla,karpuz almıştınız.. evleneceğim demiştim..

irem-- hatırladım şeyhsuvar bey.. mutluluk dilemiştim bende.. ama teşekkür edilecek birşey yapmadım ki..zahmet vermişim size..

şeyhsuvar-- hiç olur mu.. siz benim,karımın.. 150 kişilik ,sülalemin hayatını kurtardınız..
yaptığınız hayır,verdiğiniz para bana şans getirdi.. çok zor bir durumdaydım.
(tuna işaretle,saatini gösterip.. gidelim dedi ,başımı salladım..
hareket ettik,tuna öne geçti.. gidiyoruz.. şeyhsuvar bey de,hala konuşuyor..borçlarını ödemiş..
evlenmiş.. tarlalarını geri almış.. ektiği ürünler öyle bereketli olmuş ki.. satıp..borçlarını ödemiş..
iki ay içinde,tur şirketi devir almış.. sülalesi ihya olmuş.. 12 otobüsü ile yurdun her yerine yolcu taşıyormuş.. bir ara soluklanınca.. )

irem-- çok sevindim şeyhsuvar bey.. param bereketli olabilir ama siz iyi niyetiniz,dürüstlüğünüz..
çalışkanlığınız ve aklınız sayesinde bu güne gelmişsiniz.. daha da,başarılı olursunuz inşallah.. bende duydukça gururlanırım şansınız hep açık olsun.. eşinize ve size ömür boyu mutluluk diliyorum..
görüşemediğimiz için üzgünüm.. havaalandayım şu an.. yeniden gelme imkanınız olursa...görüşürüz kısmetse..

şeyhsuvar-- inşallah.. ben süslü laflar bilmem.. sen benim dünya ahret bacımsın artık.. yerin de ,başımın üstündedir..buraya kartımı bıraktım..neye ihtiyacın olursa.. olsun.. bir alo demen yeter.. aramazsan vebali boynunadır, irem bacı..

irem-- sağol şeyhsuvar kardeş.. allah razı olsun.. madem benim için gelmişsin.. misafirim olarak..
xxx otelinde ağırlamak isterim sizi.. yardımcım yerinizi ayırtır..

şeyhsuvar-- irem bacı.. bizde ,hediyeyi daveti geri çevirmek çok ayıptır..madem öyle uygun gördün,boynum kıldan incedir.. sağolasın..

irem-- sende sağol.. yardımcımı verirsen.. yer ayırtmasını söyleyim..
şeyhsuvar-- veriyorum..

vahide-- buyrun...
irem-- vahide hanım.. xxx otelinde yer ayırt beylere.. hesap almasınlar kesinlikle.. giden misafirlerimizin parasını ödedin mi..
vahide-- evet.. kapatıyorum.. rauf geldi..

irem-- rauf? o kim ki..
vahide-- (fısıltıyla ) rekin,rauf oldu..

irem-- nee.. hahhh hah hah... helal olsun sana..
vahide-- sağolun.. birbirlerine kötü bakıyorlar.. kapadım..
irem-- ay keyfim yerine geldi valla.. her dediğini yaptı mı.. yani..

vahide-- evettt...
irem-- hahh hah hah..

kapattım,yeniden çaldı..


irem-- evett..
tuna-- ne uzun konuştun.. ne dedi.. havaalanına geldik neredeyse..
irem--kapatamadım ki.(kısa bir özet geçtim )..
tuna sen raufu tanıyor musun.. hani adı çağrışım yapıyor mu..

tuna-- ................. rekin ? anladığım doğru mu..
irem-- evett.. rauf olmuş.. aşka bak ki,her şartı da yerine getirmiş..
tuna-- hahh hah hah.. tamam..
irem--  nasılsa dediğimi anlamıyorlar.. aklıma takılan birşey var..
tuna-- iremm..
irem-- ay ne talihsizlik seni anlıyorlar değil mi.. hah hah hah..
tuna-- yaa,öyle.. by..

kapatıp,havaalanına döndüm..



Hiç yorum yok: