Translate

31 Ağustos 2012 Cuma

1307.bölüm..



ceyda-- sadun beye planlarından bahsetmiş sam.. yer de arıyorum demiş..
"bir yer var ama satar mı,kiralar mı bilmem..
yatırım amaçlı aldı,çok isteyen oldu ama ihtiyacı yok..
arzu ederseniz yine de,gösteririm" demiş..
 senin  aldığın binayı gelmeden, göstermiş..
çok beğendim,kimin burası diyince.. senin olduğunu öğrenmiş..
bana önereceği yer,orasıysa.. çok isabetli olur dedi.. haberin olsun dedim..

irem-- (gülerek)  az önce arayan sadun beydi.. bunu ve bir başka şeyi
söyledi.. tunayı aramış ki,şüphelenmesinler diye.. sağol canım.. iyi anlaşacağız seninle..

ceyda-- inşallah..senin çabana karşılık bile olamaz.. bugünkü sıkıntıdan da sayende kurtulmuşuz..sağol..

irem-- estafurullah..önemli değil.. sahi kızınızdan haber var mı..
ceyda-- var,evlenmişler.. el öpmeye gelmişler sonra da..
amcam içindeki herşeyi döküp..git,gelme birdaha demiş.. yengemde o da,mahvoldular..

irem-- (çayları doldurduk yeniden) evlat atılmaz.. anne baba git dese de.. üzülürler böyle..

getirip ikram ettik.. tabakları kaldırıp,yıkamaya götürdüler ikisi..

orhan bey de,karşımdan kalkıp.. mr.same buyrun dedi..

mr.sam-- sağolun..
bekir-- bize de çevirin lütfen..
yusuf-- peki bekir bey..

mr.sam-- (pantolon cebinden katlı birkaç kağıt çıkarıp,bana uzattı yer ve telefon numaraları yazılı..
)bizim , ithalatçı firmanın.. ve satış yaptığımız yerlerin adresleri ,telefon numaraları yazılı..
ben ithal edip, uygun yerlerde mağazalar kuruyorum.. çalıştırıyorum kısa süre...
sonra o işi yapabilecek ,yerel kişilere devir ediyorum.. malını benden almak üzere,ilişkimizi sürdürüyoruz..
İstanbulda büyük bir toptancıya verip.. önce malımızı piyasada tanıttık..
merkezi orada kurmayı düşünürken..
mrs.elizabethin senin taşıma işi yaptığını,söylemesiyle.. burası da cazip geldi..
hammadde var,kumaş da buradan gidiyor zaten.. dikimini de yaptırabilirsek..
marka bedelini ödeyip.. üretebiliriz..  ithalattan daha ucuza
mal etmek amaçlı..gelip,yerinde görmek ve tanımak istedim..
görebildiğim kadarıyla... fizibilite raporları doğruymuş.. ama bu ileri aşama için planım..


mustafa-- akıllıca..
mr.anar-- evet,işi biliyor mr.sam.. genç ama iyi yetişmiş..

mr.sam-- sağolun.. hem babamdan öğrenip..hemde   eğitimini alarak,devam ettirmek istedim.. bir yıldır,faal olarak çalışıyorum..
dört mağaza kurdum,sorunsuz çalışınca.. babam geri çekti kendini.. tam yetkiliyim şuanda..

irem-- mr.sam başarılar diliyorum size.. bende tam yetkiliyim ve açıklıktan yanayım..
isteklerimizi ve yapılabilecek olan ne varsa.. konuşalım..
 şu aşamada sizin beklentiniz ,planınız nedir..

mr.sam-- sağolun.. aynı şekilde bende başarılar diliyorum size..

kevin-- izninizle,mr.sam.. önce irem hanıma ben birşey söylemek istiyorum..
biz işimizi.. kıbrıstan..

irem--tunusa taşıyorsunuz..
kevin-- aa,siz nereden biliyorsunuz..
irem-- iş yaptığım kişilerle ilgili gelişmeleri.. bilmem gerektiğini ustalarımdan öğrendim.. mr.kevin..

bekir--tuna-- hah hah hah..

güngör-- öğrenci de kaabiliyetli..canım..
irem-- teveccühünüz efendim.. taşınmanızın.. konumuzla ne ilgisi var,onu bilmiyorum mr.kevin..

kevin-- şaşırttınız beni..
mr.anar-- bende,tuna beyi ve irem  hanımı şaşırtacağım..

tu-- yasemin hanımın evine ,akşam yemeğine davetli olduğunuzu söyleyecekseniz..
şaşırmayız mr.anar..

mr.anar-- nasıl yani,biliyor muydunuz..
ir-- evet.. çalışanlarımın- sınırlı olmak kaydıyla-özel hayatları da beni ilgilendiriyor..

tuğrul-- bir burhanda anlamamışsın..

ir-- hiç olur mu abim.. burhan daha ilk gördüğü an söyledi bana..
tuna karışmamı istemediğinden,olayları akışına bıraktım..
çiçeğin tepkisini bilmiyordum.. batu beyin de ilgisini anlayınca,öyle demek zorunda kaldım..
hepsi değerli..,bildiğimi anlamamaları gerekiyordu..
bana son aşama sürpriz oldu..çekilip seyrettim..
neyse konumuza dönelim..

Hiç yorum yok: