Translate

31 Ağustos 2012 Cuma

1306.bölüm..



saat dört gibi.. nihayet yemek faslı bitti..mide fesadı geçirecekler neredeyse..
 
babama anneme teşekkür ediyorlar.. künefe de nefis olmuş...
yağmur harika yağıyor.. hanımlar bulaşık yıkıyorlar,bende çay suyu koydum..kahve yapıyorum..

mügeyi uyuttu tuna.. çadıra yatırdı..ufuk ta uyumuş.. ertanda annemin kucağında uyumak üzere..

babam,bize müsade yaylaya gitmemiz lazım.. çatı için usta gelecekti.. dedi.. sağol dedik,kahve bile içmeden.. gönderdik onları..

hepimiz oturuyoruz..kahve,sigaralar eşliğinde içiliyor..

ela-- bence,ahmet abi.. rahat edelim diye gitti..
menekşe-- bence de..

irem-- evet,çatı yeni yapılmıştı.. yaşlandıkça,kullandığı  bahanelere dikkat edemiyor sanırım..

güldüler..

ceyda-- telefon çalıyor,irem..
irem-- (anahtarı alıp.. gittim) tuna senin telefon çalıyor..
tuna-- kapı açık..sen bak..

irem-- (koltuğa oturup,açtım ) buyrun.. merhaba nail.. ...........
tamam,sağol.. söylerim............ .......... hoşçakal.. (kapattım yeniden çaldı..kapıyı açıp) tunaa,beklediğin telefon mu vardı..yine çalıyor..
tu-- evet,aç..

ir-- (açtım ) buyrun.. merhaba sadun bey.. ....................iyiyiz şükür,siz nasılsınız..
...................... misafirlerimizle ilgilendiğiniz için,teşekkür ederim.. çok memnun olmuşlar..
helikopter için de,pazartesi görüşürüz.. .............................................................................................
................................. anladım,sadun bey,sağolun.................................................................
......................................................garipler eğlensinler istemiştim.. organizasyon için de,sağolun.. onu da pazartesi konuşuruz....................... hah hah hah.. peki.. iyi günler diliyorum size..

kapatıp,çıktım arabadan.. brandanın altına girince..

eren-- ağlıyacak gibisin,kötü bir haber mi aldın..
irem-- yok abi.. (oturdum tunanın yanına ) sağol canım..
tuna-- (peçeteyle,yüzümdeki ıslaklığı ve gözümde biriken damlaları aldı ) sende sağol..

orhan-- çiğdemm,tunadan böyle bir davranış beklermiydin..
çiğdem-- yok da,bu ne ki dedirtecek birşey daha yaptı.. artık herşeyi beklerim..

tuna-- çiğdemm,sus.. ben ne yaptım ki,abi.. karım duygulanmış,gözünü sildim..ne var bunda..
erenle,tuğrula bir çift lafım var zaten.. sana da,söylemeyeyim..

orhan-- hah hah hah.. benim açığım yok,oğlum.. ama sen şaşırtıyorsun beni..
tuna-- eskiyle kıyaslıyorsan doğru..ama değiştim.. açığın olmadığına eminsen.. menekşenin duymasında sakınca yok diye düşünürüm, beni zorlama..

kahkahalar arasında..

menekşe-- geç kaldın tuna.. onlar ne ise,artık hükümsüzdür..
orhan-- yaşa karıcığım..
menekşe-- sen inanma kocacığım..
ay ne güldük ya..

çayları doldurduk.. tatlı tepsilerini getirip.. tabaklara servis yaptım..

tuğrul-- eline sağlık.. ama ben kek bekliyordum..
irem-- yaptım ama başkasına vermek zorunda kaldım abi..
orhan-- kimmiş,kısmetimize mani olan..
tuna-- sorma abi..

tuğrul-- anlaşıldı,zıkkım yesin..

tuna--(gülerek ) irem vermiş,onun ne suçu var.. yeni evlenmiş zaten.. yazık..

eren-- yeni evlenmiş diyince.. ziyalara yapılacak jesti öğrendim.. irem sen ne yapacaksın..

irem-- düşüncelerim var da,zuhale kıyamıyorum..
yarın dinleneceğim kısmetse.. gece kınadan sonra,duruma göre karar vereceğim..

güldüler..

mr.sam-- irem hanım..pazar günü gidiyorum..
yarın konuşalım diyecektim ama dinlenmek istemenize de hak veriyorum.bir saatinizi ayırabilirseniz...

mr.simit-- irem hanım da,tuna beyde gerçekten çok yoruldular..  şimdi konuşun,mr.sam..
nasılsa konuyu hepimiz biliyoruz..kimse de rakip değil..

mr.jack-- hem stratejisini de görmek istiyoruz.. acaba kendisi için nasıl,bir yol izliyor..
irem-- mr.sam.. isterseniz şimdi,isterseniz yarın akşamüstü..konuşabiliriz..
nasıl arzu ederseniz..
mr.sam-- peki konuşalım öyleyse..

eren-- yanlız bırakalım mı sizi.. 
irem-- bekliyorlar baksana,nasıl gidin diyeyim.. karışırlarsa..ertelerim.. 
ceyda-- (ingilizce ) irem çaya hangi sudan koyuyorsun..  
çiğdem-- evet,su bitmişti..söylemeyi unuttum.. 

tuğrul-- getireyim mi.. 
tuna-- abii,sen oturr.. 

bekir-- tuğrul,senaryo yazıyorsun da.. gözünün önündekini kaçırıyorsun.. 
eren-- tatlı ye tuğrul.. şeker zihnini açar.. 
orhan-- yöneticilik başka birşey işte.. 

çiğdem,ben ceyda..mangalın başında.. yedek çaydanlığa su koyuyoruz.. 

irem-- evet ceyda.. söyle.. 

Hiç yorum yok: