Translate

30 Ağustos 2012 Perşembe

1301.bölüm..



elimi yıkayıp..
o halimle.. geldim yanlarına.. hoşgeldiniz diyorum ama  yabancı misafirler tanımadılar beni,garip bakıyorlar.. menekşe de kahveleri veriyor..

çiğdem--(yüzleri gülüyor,spor giyinmişler ikisi de )seni bu halde göreceğim, aklıma bile gelmezdi.. hele duyduklarım..inanılmazdı..
yusuf-- bence çok yakışmış irem hanım..

irem-- teşekkür ederim.. köfte yaptığım için giydim,çiğdem..
ceyda-- bu köfteyi sen mi yaptın..
irem-- evett..
ceyda-- nefis olmuş..
irem-- afiyet olsun.. harun yok mu.. antep biberi attım da..

ceyda-- yok.. çalışıyor..
irem--  baban da yok,niye..
mustafa--sabah ki fırtınadan sonra.. size iyi gelir diyerek..
bizi gönderdi. selamı vardı.. o da ,bizde teşekkür ediyoruz.. irem hanım..         şok geçirdik..
irem--as.rica ederim.. geçti,gitti... sağlık olsun..

oturdum tunanın yanına.. mr.smith kim diye sorunca.. gülerek
orhan-- irem örtüyü çıkar da..kim olduğunu anlasınlar..

irem-- daha anlayamamış mı.. kevinla,liz nereler.. (örtüyü çıkardım başımdan)
ceyda-- yürüyelim biraz dediler..

mr.sam-- aaa...
mr.smith-- irem hanım,siz miydiniz..
irem-- evet mr.smith.. şaşırttım mı sizi..
mr.smith-- çokk..
mr.jack-- bence müthiş olmuşsunuz..
irem-- sağolun.. işlerinizi bitirdiniz mi..

mr.simith-- evet.. herşeyi konuştuk.. ödeme konusunda  ..planda  anlaştık.. pist de,istiyoruz..
geceki,helikopter yolculuğumuza değinmeden geçemeyeceğim..
manzara da,pilotun ustalığı da süperdi..
 sadun bey , otele gittiğimizde.. karşıladı ilgilendi.. sizin,misafiriniz..onun misafiri sayılırmış..
samimiyetinden,mecbur olmamasına rağmen.. hizmetinden..
çok çok memnun kaldık.. size teşekkür ediyorum;sadun beyi ayrıca  tebrik ettiğimizi söylerseniz sevinirim..

irem-- sağolun,mr.smith.. beğendiğinize ben de memnun oldum.. söylerim, sadun bey .. bir numaradır bu konuda..

tu-- (kısık sesle ) ne hizmeti vermiş de,çok memnun olmuşlar acaba..

irem-- nasıl sorayım canım..

tuna-- bende o yüzden ,bir numaradır demeden önce öğren dedim..

orhan-- ben sorarım.. mr.sam.. sizin sesiniz çıkmıyor.. verilen nasıl bir hizmetti bilmiyoruz da.. siz beğenmediniz mi yoksa..

mr.sam-- (gülerek ) beğendim orhan bey..hatta mest oldum..
otelin roofunda, başka yabancı bir misafiri ağırlıyormuş.. bizi de davet etti..
tanıştık,sohbet ettik..
sazlı sözlü..dansözlü ona özel organizasyondan bizde nasiplendik..
sadun bey,gerçekten bir numaraymış..
gelmeden önce,biraz da dolaştık çarşıda.. gördüklerimi düşünüyordum..



mr.jack-- bizim iç dekorasyon işlerini de o yapacak..
mustafa-- binanın çatısına,helikopter için pist istiyor irem hanım..
siz,sadun bey özveri yaparken.. ihale bana kaldı..

irem-- yapması zor yada sakıncalı mı..
mustafa-- her ikisi de..  son katı yık, yeniden yap diyor.. ta temele kadar güçlendirme yapmam lazım diyemedim..

irem-- etraf müsait,açıklık alan.. pisti oraya yapın..

mustafa--  çevre düzenlemesi yapıldı,pist gibi bir planımız da olmadığından..
blokları arazinin ortasına yaptık.. yerimiz de,yok ama.. ceyda ve zekeriya ona bile ikna edemediler ki..

ceyda-- siz nasıl sattınız,bilmem.. ikisi de,çok inatlar..
eren-- o ne inatlarla uğraşıyor,bir bilsen..  alışık olunca zor gelmemiştir.. bu arada ne sattın,irem..

irem-- satmadım,abi.. az destek oldum..havaalanı yolu üstünde..
 mustafa beyin,inşaat halindeki binasını aldı beyefendi .. kim olduğunu biliyorsun, değil mi..

eren-- evet.. tarafsız birisi dediklerimi çevirsin lütfen..
irem-- hepimiz tarafız ama..

orhan-- ben çevireyim öyleyse.. mr.smith.. helikopter pisti istiyormuşsunuz..
 eren bey,birşey söyleyecekmiş.. çevirmemi istedi.. bu konuda uzmandır kendisi..


mr.smith-- sevinirim.. buyursun..


Hiç yorum yok: