Translate

28 Ağustos 2012 Salı

1299.bölüm..

arabaya oturup,aradım tunayı..
tuna-- buyrun..
irem-- canım,ben geldim.. sen neredesin.. ne yaptın..
tuna-- geliyoruz,misisi geçtik..  
irem-- konuşamıyor gibisin.. kim var yanında..
tuna-- temel atıldı.. ertan,iyi..  güngör beye de doping oldu.. oynuyorlar.. diğer arabalar da,peşimizdeler.. hepbirlikte geliyoruz.. sen nasılsın..

irem-- hayırlı olsun,iyiyim.. asıl güngör beyi sormalı.. perişandı adamcağız.. kalp krizi riski geçmiş mi..
tuna-- hah hah hah.. gayet iyi.. ertan ilaç gibi geldi diyor.. ama hayranlarının sayısını artırmışsın hayatım..
üstelik;  ne yapabileceklerini söylemek  için.. beni arıyorlar..

irem--  sağolsunlar.. güngör beylerden bahsediyorsan..iyilikti o..
tuna-- o tamam da.. asıl,maruf arayınca şaşırdım.. derya; maiyetini  köşke davet etmiş,eviniz sıcakmış ..
irem hanım söyledi..gitmeden onlara da.. gelirseniz ,size de değişiklik olur.. yemekte sizi ağırlamak istiyorum..bir daha geldiğinizde de,evimizde yeriz inşallah demiş..
 sen bulunmaz,anlayışlı bir arkadaşmışsın..
ben de çok şanslıymışım.. dubaiye gidip- gelmemiz kolay olurmuş.. sevgili,nazik arkadaşım sana uçak hediye etmek istiyormuş.. ama korkusundan seni arayamamış..  cevap bekliyor,sorarım dedim..

irem-- (.............) nazikmiş.. istemem onun uçağını da,hayranlığını da.. onun için değil ,zübeyde için çağır dedim deryaya.. jestimizi,yanlış anlamış..(........... .......)

tuna-- hahh hah hah.. sakin ol canım.. cevabı ben verdim ,zaten.. o yanlış anlar mı,cin gibi.. nokta atışın isabetli olmuş.. zübeydeyle döneceğiz dedi.. şimdi köşkte.. kurtlarla oynuyorlarmış.. yemek yiyeceklermiş..

irem-- hadiii.. bak sen şu işe.. zübeydeye ne yaptıysan çok sağol dedi bana..
bende ;birşey yapmadım..o hep öyleydi.. fark etmeyen utansın maruf demiştim.. anlamış ha,(........).. neyse sevindim.. .. kahve yapacağım bizimkilere.. önce seni arayayım demiştim..

tuna-- anlamış ve mahçup olmuş.. mazeretin olduğunu bildiğimden.. sen niye karıştın demiyorum bak..
bize de kahve yaparsan içip,sonra giderim osmaniyeye..   mr.anarla döndüğümüzde de yeriz.. birşey istiyor musun..
irem-- evet ve sen biliyorsun..
güngör-- kulağımı kapattımm..

irem--tuna-- hah hah hah..
tuna-- görüşürüz by..

kapatıp.. çıktım arabadan..
irem-- hepsi geliyorlarmış.. onlarda kahve istediler..
nermin-- tencere de yapsan ancak yeter..
ay ne güldük ya..

ben közde.. üç koca cezveyle kahve yaparken.. işlerini bitirdi onlarda.. ellerini yıkayıp.. sandalyeleri sıraladılar.. gönül kızını doyurdu.. ela ufuğun üstünü değiştirdi terlemiş.. menekşe de.. fincanları hazırladı..
annem salataların üstünü peçeteyle örtüyor..

orhan-- çiğ köftemiz de olsaydı keşke..
nermin-- yapalım,malzeme var..
eren-- o tunanın marifeti..
irem-- kıyamam kocama.. ben yaparım.. anne bulguru koy,geliyorum..
tuğrul-- ben yapayım.. kolun ağrır,nasıl yapacaksın..
irem-- siz çok yorulmuşsunuz.. yaparım abi..
ahmet-- çoktandır,çiğ köfteni yememiştik.. sen yap,bende sana künefe yedireyim..
irem-- hiii,künefemi yaptın.. (gidip,boynuna sarıldım arkasından..öptüm yanaklarını ) sağol canımm..
ahmet-- sende sağol..
irem-- baba kahveleri sana devrettim.. daha misistelermiş.. kenara bile alabilirsin..
ahmet--tamam..
menekşe-- tuğrul yapsaydı.. pantolonla yere nasıl oturacaksın..
irem-- otururum ben..

çadırın içine girdim.. annem yer sofrasını,tepsiyi bulguru suyu..hazırlamış..
irem-- annem,şalvar vardı ..o nerede.. bir de örtü,istiyorum..saçımı bağlayayım..

verdi,değiştim üstümü.. yoğurmaya başladım..
nermin--  dövülmüş eti iyi ki getirmişim..
irem--tedbirli kadınsın,sen.. yeşilliği de doğradım dersen pes diyeceğim..
nermin-- (gülerek) yok onu ayırdım da, doğrayacağım..
irem-- anne,hayal abla kına yapmıyor mu..
nermin-- yapmıyorlar.. evleri kirlenirmiş.. hülyayla,kızıyla uğraşıyor saadet.. çeyiz bile sermedik.. sessiz sedasız.. götürüp yerleştirmişler evlerine.. tek mutlu olsunlar da,diyoruz..

irem-- hıı,gözümüzde kaldı ya.. acısını zuhalden çıkarırız.. anne,hamam konusunu yeniden açalım..
nermin-- irem-- hah hah hahh..
ela-- (içeriye bakarak) ne kaynatıyorsunuz..
irem-- gel ela ,gel.. zuhali hamama götürelim , diyorduk..
ela-- hah hah hah..

menekşe-- kızlarr..
irem-- meraklı sende gel..

annem çıktı.. gönülde geldi.. ben hem yoğuruyorum.. hem de konuşup,gülüyoruz...neler yaptınız dedim, anlattılar.. dün keyifleri yerindeymiş.. halayla,firuze hanım yasin,figen bizi sormuşlar..
özledim demiş hala..tuğrulla,eren abi de gerekeni söylemişler..
tatil planlarından bahsettiler.. zuhallerin düğününden sonra gideceklermiş..
gönül de,pazar gecesi döneceğiz.. istiyoruz ama gelemeyebiliriz dedi..

irem-- kısmet gönül.. hep görüşmek istiyoruz da..sağlık olsun ne yapalım..
(minik köfteler verdim hepsine,bende yedim..iyi bulgur yumuşamış )
tabaktaki baharatların hepsini koy elacığım.. gönülcüğüm.. annem ,eti verecekti.. bir baksan...

*********
ben,etle.. baharatı karıştırıp tekrar yoğurmaya başladım.. erkeklerde çadırın kapısındalar,bize bakıyorlar..
eren-- tam Adanalı  olmuşsun irem..
irem-- (gülerek ) artık böyle gezeyim diyorum abi.. kimse tanımaz beni..

tuğrul-- erenin düğününde de tanınmazdın ama tanıdık değil mi..
irem-- (başımı kaldırıp,gülerek baktım yüzüne.. ) hadi canım.. ben öyle hatırlamıyorum nedense..
 tuna da dahil,hiçbiriniz  tanımadınız..
tuğrul-- sen öyle san..
irem-- abiii,açtırma ağzımı..

menekşe-- tuna,nasıl tanımadı ki..
gönül-- mavi gözlü ve sarışın olmuştu..menekşe.. irem tebrik ederken bile tanımadım.. inanılmazdı..
sadece bana söyledi..  tunanın doğum günüydü aynı zamanda.. karısı gelerek,ona da bize de sürpriz yaptı..
tuna görür görmez,bana sordu da.. irem istediği için açık vermedim.. emin olamamış ama sonradan anladı..

irem-- hatta abim de,tunaya;kim bu bayan.. sen evlisin.. yanında ne işin var,aşığım diye bizi mi uyuttun..
mutlu bir erkek karısını aldatmaz.. dedi..

tuğrul-- papağan gibisin ha.. hiç de unutmamışsın..
irem-- unuturmuyum.. bakışların ve dediklerin kulağımda çınlıyor hala.. hah hah hah..
ela-- tuğrul ne dedin..
tuğrul-- (gülerek) şimdi söylemeyeyim ela..

orhan--ama gece bara geldiğinizde,sarışın mavi gözlü değildin irem..
eren-- kız planlı,abi.. nikahta sarışındı.. perukmuş ama kendi saçı gibiydi.. gemide esmerdi ve sınırları zorlayan bir tuvalet giymişti.. tuna katlanamayınca.. yalıda değişti.. ,sana normal haliyle geldik..

ela-- tunaya rağmen, ne cesaret giydin o tuvaleti..
menekşe-- fıstık gibi kız.. niye giymeyecekmiş ki.. kocasına bundan ala sürpriz mi olur..şimdi de şalvarla,dengeliyor işte.. aferin sana..
güldük..

irem-- sağol ablacığım..   ben ona rağmen.. bazı sürprizler yapıyorum ,kıyamam,tuna bir süre kendine gelemiyor..
orhan--eren--gönül--ela--menekşe--tuğrul-- hah hah hah..

birer köfte daha verdim,hepsine.. çok beğendiler.. kollarımı dinlendirirken.. aklımdan.. gülen(.........)  da orada olup,tunanın resmini çektiğini ve benim de hamile oluşumu hatırladım..

ela-- ne oldu.. daldın..
irem-- hımm,öyle oldu..
menekşe-- kutlamayı hatırlamıştır ela.. hiç anlayışlı değilsin..
irem-- bilemedin menekşe.. çookk derinlere gömsem de,bir anda..  neler hatırladım neler..
ela-- (anlamamışcasına konu değiştiriyor canım benim.. )sınırları zorlayan tuvaleti ben görmek istiyorum.. merak ettim..

irem-- (gülümseyerek ) peki,gösteririm .. yırtmaçlı ve sırtı açıktı sadece.. ben rahattım da.. tuna ben olduğumu anladıktan sonra.. daralmış olabilir..
eren-- canım sen bayağı esnetmişsin, tunanın sınırlarını.. açılışta giydiğinde masum değildi..

irem-- (gülümseyerek baktım,abime )bence de.. moralim bozuk ve ruhsal olarak,hiç istekli değildim bir gece öncesi.. kendi kıyafetinin içine asıp, gizli getirmiş o elbiseyi,ayakkabıyı..giydiğimi beğenmeyince.. jest yapıp,gösterdi.. kocacığım; şartlara göre esneklik gösterse de.. lastik gibi.. eski haline geri dönüyor abi..

gönül-- ilk gördüğüm tuna ile..şimdi ki tunanın arasında müthiş fark var.. sayende olduğu aşikar..
kıyafet görünüş,önemli elbette.. ama fikirlerin , ifaden,insancıllığınla ne giyersen giy..
sen kocanı da,çevreni de etkilersin.. anlamadığım.. erene ne olduğu..

eren-- ne olmuş ..
gönül-- bende sana soruyorum eren.. sınırları zorlayan tuvaleti,masum olmayan kıyafeti ..öyle söyledin ki... neye özlem duyduğunu anlayamadım.. seçenekler çok,saymayım da..sen söyle..

eren--(gülerek) sayende,özlem duyduğum hiçbirşey yok gönül..
dün dediklerimle yeterince dalga geçtiler zaten.. konuşturma beni de..  irem duymasın..yanarız..
irem-- neyii..
eren-- pışııkkk..
irem-- söyleyene ödül verilir..

irem--menekşe--ela--tuğrul--orhan-- gönül-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: