Translate

28 Ağustos 2012 Salı

1296.bölüm..

arabayla bulvarda ilerlerken,telefon çaldı.. açtım..
irem-- buyrun..
vahide-- irem hanım.. güngör bey geldi.. konuşmak istediği,önemli bir konu varmış da.. veriyorum..
irem-- tamam..
güngör-- merhaba irem hanım.. rahatsız ediyorum ama biraz önce  çıktı dediler..uzakta değilseniz.. kredi konusunu görüşebilir miyiz diyecektim.. bazı değişiklikler oldu da,çok acil lazım..

irem-- tamam  güngör bey.. bulvardayım..  köşkün önüne çıkarsanız..alırım sizi.. zaman kaybetmeden bankadan,hemen çekeriz..
güngör-- (derin bir nefes aldı) çok teşekkür ediyorum.. irem hanım..
irem-- rica ederim..

beş dakika sonra.. güngör beyi aldım arabaya..  mahvolmuş bir ifadesi var..  hızlandım..
irem-- güngör bey,ne oldu size.. hasta mısınız..
güngör-- değilim de.. felç , beyin kanaması yada kalp krizine.. adayım..
irem-- allah korusun.. para bulunur da,sağlık bulunmaz..
güngör-- doğru ,doğru da.. şu anda gereken parayı bulmak biraz zor..
kardeşim tutuyordu muhasebeyi.. bir kadına kapıldı,aksamalar da başladı..kemal beyi o yüzden istedim..
tüm yetkisini de alsaymışım keşke.. kemal beyin  uyarılarını  ,hasır altı yapmış.. hiçbirisini duymadım..
netice itibariyle,mustafa da bende .. sahtekar ve dolandırıcı konumuna düşmüşüz.. kefildik birbirimize..
bu sabah itibariyle,bütün mal varlığımıza ve banka hesaplarına el konulmuş.. bizde aranıyormuşuz..
 sabah sabah,duyunca şok oldum.. mustafa misafirleri aldırmak için ,arabayı göndermiş otele..
polis yakalayıp.. bankadan hacizli diye elkoymuş.. bu rezalet değilde nedir.. .. işte durum böyle irem hanım..

irem-- (bulvardaki bankanın önünde durakladım ) ne kadar yatırmanız gerekiyormuş..
güngör--  bekir,kıbrısa gitmiş..dönecekmiş öğlene ama çok geç olacak.. o yüzden size geldim..
250 milyar lazım mış..emrivaki yapmak istemezdim de,siz ne kadar verebilirsiniz..

irem-- hepsini veririm,güngör bey.. sorun değil de.. alıp götürecekmiyiz,bankadan havale mi
yapılacak..birde  nereye  ,hiç bilmiyorum..
güngör-- alıp götüreceğiz..

irem-- bu bankada şu anda o kadar nakit yok.. para philibe aktarılmıştır..(ahizeyi alıp,numaralara bastım ve hızlandım.. ) merhaba.. müdürünüz  akif. bey.. ile görüşecektim.. ben irem kara..............  ...........
merhaba akif bey.. ........... ................. .................
kolay gelsin size.. çok acil olarak, 250 milyar lira lazım oldu.. giriş yapmadınız ama bir dostun mal varlığına ve banka hesaplarına el konulmuş.. haberleri yokken aranıyorlarmış birde.. zamanımız çok kısıtlı..yetiştirmemiz gerekiyor.. ............. ................................... çok teşekkür ediyorum..
bir çantaya koyarsanız.. geldim neredeyse.. sağolun...

ahizeyi yerine bıraktığımda,yumruklarını sıkmıştı güngör bey..
irem-- güngör bey.. tamam,para hazır.. rica ederim kendinizi yıpratmayın..sakinleşin..  eğer rahatsızlanırsanız
 ben sizden de.. kötü olurum..yazık değil mi bize,size.. eşinize.. çocuklarınıza..
bir kendini bilmez yüzünden.. durduk yerde sağlığımızı riske atmayalım..

reşatbeyde ki.. banka şubesinin önünde durdum.. inecekken..
akif bey ve iki adam ellerindeki büyük para dolu zarfları getirdiler bize.. camdan verdiler.. güngör bey,ayağının önüne ve kucağına koydu.. zarfları..

akif-- haciz,ipotek hangi bankadan dı..
güngör-- sizin bankanızdan.. xx şubesi..ama bankayı da, müdürü de suçlamıyorum.. kardeşim tarafından,dolandırılmışız.. 

akif-- siz yatırın,ben de.. haciz ve cezayı kaldırtayım..
irem-- sağolun akif bey..
güngör-- (kartını verdi)minnettar olurum.. ama paranın hepsi burada..
akif-- merak etmeyin.. teminatınız sağlam..

ben gülümseyerek hareket ettim..  yetişebilmek için.. acele ediyorum ama trafik var..
irem-- güngör bey.. ahizeyi kaldırıp,söylediğim tuşlara basar mısınız..

söyledim bastı.. bana verdi,omuzumla kulağıma dayadım..
irem-- alo,erol beyle görüşecektim.. .................... dayım merhaba.. .......................................
yok yok , asayiş berkemal bizde.. ............... biliyorum,bir günlük oğlunla ilgilenecektin ama ....................
sağol.. güngör altın ve mustafa fazlı için yakalama emri çıkmış.. mal varlıklarına da ,banka hesaplarına da el konulmuş.......kardeş muhasebe müdürü olayı yani.. 
.......................................................... of dayıı,şakanın sırası mı.. para var,zaman yok..........................
 hiç yoktan ,hafta sonunu hapiste geçirmesinler..kebap yiyeceğiz ayol.. ................................................................ xxx bankası,xx şubesi müdürü akif bey uğraşıyor................. senden de, yardım istiyorum..ne yapabiliriz.. ................................... ..................................................................
..................................................................
............. anladım,öptüm öptüm seni.. yengem aradığımı duymasın,by.

kapattım..
irem -- kemal bey ve avukatınız nerede güngör bey.. prosedürler varmış ve  bazı başvuruların önceden , yapılmış olması lazımmış .. paranın olması,hapis cezasından kurtulmaya yetmeyebilir dedi de..

güngör-- yapıldı.. üçü de beni bekliyorlar..kemal bey de,evraklarları getirecekti..
 mustafa işin içinde olmasa,misafirleri olmamış olsa..  kendim için hiç koşturmayacaktım.. ama
 onun zamansız  maduriyeti mahvetti beni.. suçu yok ki..(tarif etti yeri,gittik ) tamam buraya park edebilirsiniz..  şu bekleyen de,avukatlarımızdan davut bey..

seslendi.. inerken.. adam koşup geldi.. bana merhaba diyip..
birkaç zarfı kucaklayıp götürdüler.. üstlerinde kaç lira olduğu ve bankanın kaşesi mühürü var..
üstümden büyük bir yük kalkmışcasına.. bir sigara yaktım.. saat 10:30 olmuş.. ödeme yapılan resmi binaya baktım ,allahım buralara da düşürme.. sen itibarsız bırakma.. diye dualar ederken.. güngör ve davut bey tekrar geldiler..
güngör beyin elinde.. su ve kola var.. konuşmadan ikisini de uzattı bana.. altı zarf daha alıp.. koşarak,diğer bloğa  götürdüler..

yarım saat sonra.. arabanın yanına gelip.. kollarını cama dayadı.. bana bakarak..

güngör-- bitti, irem hanım.. sayenizde kurtulduk.. akif bey..haciz ve cezayı kaldırtmış.. bizde buraya ödemeyi yaptık.. tamamen özgürüz.. mustafa yetişmez demişti,aradım.. inanamadı.. selamı var size..
pazartesi paranız hesabınıza yatırılacak da.. ben ne yapayım size,nasıl birşey  olabileceğini bilmiyorum ki..
hiç birisi ,iyiliğinizin  karşılığı olamaz.. emredin,isteyin lütfen..

irem--as.. rica ederim,güngör bey.. dostlar kara günde belli olurmuş.. sizin yüzünüzün gülmesi yeter bana.. vardı,kullandık ve çok şükür ki,yetiştirebildik.. (elinde dosyalarla etrafına bakan, kemal beyi gördüm..
farlarla işaret verince..o da beni gördü geliyor.. ) kemal bey,parayı nereden bulduğunuzu biliyor mu.. beni söylediniz mi yani..
güngör-- yok,fırsat bile olmadı.. eğer söylememeyi düşünüyorsanız..
bu zarfları görecek şimdi..

irem-- sorun değil, söyleyeceğim elbette ama aldığımız para henüz gelmişti.. ondan haberi yok..
siz niye orada duruyorsunuz.. arabaya binsenize.. pikniğe gidecektik ya..
güngör--tuna beyle gidecektik de,gelmesem diyorum.. berbatım.. eve gidip.. yatmak istiyorum..
irem-- hiç iyi fikir değil..erkekleri böyle zamanlarda yalnız bırakmamak lazım.. tunadan biliyorum.. 
evde eşinizde yok,binin lütfen..kemal beyle sizi, iş yerinize götüreyim.. gözüm arkada kalmasın..

güngör bey,gülerek oturdu ön koltuğa..
kemal beyde gelip.. camdan eğildi..
kemal-- merhaba..
irem-- merhaba,buyrun sizi de bırakayım ..
kemal-- peki..
arka kapıyı açıp oturdu.. bende hareket ettim..
kemal--burada bulunmanız, tesadüf değil herhalde.. kaynak siz miydiniz..
ir-- evet,kemal bey.. bendim..

Hiç yorum yok: