Translate

26 Ağustos 2012 Pazar

1293.bölüm..

balkonda tunaya el sallarken.. karşı bakkal dükkanını açıyordu..
ir-- günaydın,hayırlı işler..
--- sağolun..
ir-- dört şişe süt,bir kilo yoğurt.. on yumurta,bir paket un ..ceviz içi..iki paket xx sigarası istiyorum.. sepeti sarkıtıyorum..
--- ağır olur,ben hemen getiririm..
ir-- peki,bekliyorum..

kahvaltılıkları kaldırıp, bulaşıklarımı yıkadım çabucak..
yatak odasını derleyip topladım.. çantaya ikimize aldığım yedek kıyafetleri, koyarken zil çaldı.. kim gelecek ki,saat daha altı..
 bakkalı da beklediğim için, kim o demeden açtım kapıyı..

zübeyde-- (gülümseyerek )günaydın..
ir-- sana da.. ( kot pantolon ve beyaz bir tişört giymiş.. makyajsız ve saçlarını at kuyruğu toplamış..ayağında sandaletler,elinde bir cüzdan var..  18 yaşında genç bir kız görüntüsünde )
zübeyde nereye gidiyorsun sen.. evden kaçmış gibisin de..

zübeyde-- (gülerek ) yok kaçmadım.. erken ama eşinin gittiğini görünce.. not yazıp,sana geldim irem..

ir-- şaşırdım,zübeyde kusura bakma.. buyur gel..

girdi içeri,öptüm hoşgeldin dedim..
zübeyde-- hoşbuldum.. yarım saatim var,gitmeden seninle konuşmak istedim..
ir-- tabi canım..
salona alırken.. zil yine çaldı..
kapıyı açıp,bakkalın getirdiklerini aldım.. parasını verirken,zübeyde de mutfağa koydu..
adamı gönderdiğimde.. poşetten çıkarıyordu,malzemeleri..

ir-- zübeydeciğim otur sen.. kahvaltı yaptın mı..
zübeyde-- yaptım.. pikniğe kaçta gideceksin,sana engel olmayayım..
ir-- olmazsın.. saat on gibi gitmeyi düşünüyorum..  kahvemizi içebiliriz rahat rahat..
zübeyde-- sağol da,bunlarla ne yapacaksın..
ir-- sütlü tatlı ve kakaolu ,cevizli tarçınlı kek yapacağım..

kahveyi o yaparken,ben de keki çırptım.. fırına koyup.. sütlü irmikli tatlıyı
tencereye koyup karıştırmaya başladım.. bebekten ,gideceklerinden bahsettik..
kahvelerimizi sigaralarımızı da içiyoruz bu arada.. sandalyeye oturdu zübeyde..

zübeyde-- çok maharetli ve çabuksun..
ir-- yok canım,el alışkanlığı bu.. zübeyde,ne oldu.. tatsız bir durum yok değil mi.. maruf,gece benim yüzümden  birşey mi dedi.. 

zübeyde-- hayır hayır.. alakası yok.. hem ne diyecek ki..
olan ve olacak olanlar belli.. o uygulamaya koyuyor,bizde yaşıyoruz..gecemiz,yemeğimiz ..eğlencemiz gayet güzeldi.. sadun bey ve birkaç iş adamı daha vardı..sonra onlar ayrıldılar..
saidi çok severim,deryayı da sevdim.. çok mutlu olacaklarına eminim.. mr.rekin eşi olmadığından..
toplantılarda karşılaştığımız.. sağlam karakterli.. gözde bekar olsa da, kimseye art niyetle bakmadığını
duyduğum..samimi olmadığım birisiydi..ama dün gece onların bakışlarında da aşk vardı..inan bana..  
vahide hanım da dahil ,eşlerimizle dansa kalktık.. hele bizi görsen,marufun başkasıyla balayına gideceğine hiç inanmazdın.. neyse,konumuz bu değil.. ben sana para vereceğim..
ikimizin bileceği,gizli bir ortaklık gibi düşün..ama akit yok,belge yok..

benim adım geçmeden,gelecek için yatırım yapmanı istiyorum... ben alamıyorum bildiğin gibi..
 birde bu para.. ailemden ,tamamen benim..  hiç bir şekilde,marufun katkısı yok.. haberi var da,bu şekilde
kullanmak istediğimi bilmiyor.. ama sorun da değil,sormaz ve karışmaz.. anlaştık mı..

ir-- anlaşırız da.. gelecek kaygısı niye duyuyorsun ki ,sen.. birde
yatırımdan kazanılanı ,ne yapacağım.. sana versem,maruf anlar.. bankadan çekemezsin..
bizim aramız açılsa sorun değil de.. seninle açılırsa ya.. zarar etme durumum da var tabi..

zübeyde-- açılmaz,açılamaz.. merak etme.. banka sensin irem.. kullan yada kullanma risk her zaman var.. bana ödeme yapmanı istemiyorum ki.. kazanırsan artar,zarar edersen azalır.. canın sağolsun..
çocuklarım için gelecek kaygısı taşımıyorum ama şartlar değişebilir, bulunmasında fayda var.. ömrümüz olursa 2000 yılında bir değerlendirme yaparız.. o zamana kadar,hiç konuşmayacağız.. tamam mı..

ir-- tamam da.. 18 yıldan bahsediyorsun,canım.. daha öncede konuşabiliriz bence..
zaman ne getirir bilmiyoruz ki..  (en büyük tepsimi ıslatıp,süzdüm suyunu.. kıvamlı tatlıyı  ve kırdığım  kakaolu büsküiyi tatmanlar halinde  döktüm içine..  cevizleri de serptim üstüne.. fırına da bakıp.. karşısındaki sandalyeye oturdum.. birer sigara daha yaktık.. ) bana güvenmenden,gurur duydum zübeydeciğim..
peki,paranı çalıştırayım .. başka bankada,ayrı hesapta tutarım vs.sorun değil.. maruf yine duymaz ama kaynağını tunaya mutlaka söylemem lazım..  biz problem yaşarız çünkü..

zübeyde-- peki..söyle..
ir-- nasıl bir yatırım düşünüyorsun.. emlak mı mesela..
zübeyde-- hiç fark etmez.. nerede kazanacağını düşünüyorsan yatır.. bir konuda bana söz vermeni istiyorum..
ir-- elbette.. nedir..
zübeyde--görevin olmadığı halde..  benim için ,paramı değerlendirip..  fazladan uğraşacaksın..
kazancın % 1i senin olacak.. aynı bankalarda olan oran gibi.. kabul et irem,lütfen..

ir-- (gülümsedim ) için rahat edecekse,kabul..  ortaklığımız, hayırlı uğurlu olsun..
bereketli paralar kazanmanı diliyorum..  (tepsiyi buzdolabına koydum)

zübeyde-- sağol.. ikimizde kazanalım.. bana hesap numaranı verir misin.. hesabına havale gelsin hemen..
ir-- xxx bankası.. xxx şubesi.. irem kara adına gelsin para.. bende müdürü arayayım.. para ne kadardı.. hangi bankadan gelecek..

zübeyde-- x.xxx.xxx.xxx dolar.. xxxx bankasından..
ir-- nee.. bu ,bu servet..

zübeyde-- biliyorum,o yüzden güveneceğim tek insana emanet ediyorum..
ir-- teşekkür ederim..

Hiç yorum yok: