Translate

26 Ağustos 2012 Pazar

1292.bölüm..



sabah saat beşte tunayı öpe koklaya uyandırdım..

ir-- günaydın..
tu-- sana da.. ( giyinmiş olduğumu görünce) daha çok erken.. niye kalktın sen..
ir-- uykum kaçtı.. kahvaltı hazırladım,gel hadi..

tu-- beni uyutup kaçtın ha..
ir-- ona ,karım özveri yapmış derler canım..
tu-- başka zaman yapardın,dinlenseydin demek istedim.. hayatım..
ir-- istersen,Osmaniyeye de gidebilirim..

tu-- (kalktı yataktan) sana kıyabilir miyim ben..
ir-- (öptüm yanağını..) bende sana kıyamıyorum..

sarıldı belime"ben hiç kıyamıyorum,üstelik uyutmadığım için de suçluluk duyuyorum"
ir-- boşversene.. az ve öz uykunun faydalarını gösterdin sen.. hadi hadi..yüzünü yıka..

zil çalınca,bıraktı mecburen.. ben balkondan sepeti sarkıtıp,burhandan arabanın anahtarını ve belgeleri aldım..

ir-- sana zahmet oldu burhan..
burhan-- rica ederim.. asıl ben beklettim ,tuna beyi..
ir-- yok canım.. yeni uyandı ,o da.. gel kahvaltı yapalım..
burhan-- sağolun.. yaptım ben,size afiyet olsun.. iyi günler..
ir-- sana da.. ha burhan,akşam kaçta gideceğiz.. plan ne..

tuna da,giyinmiş.. geldi yanıma..
tu-- günaydın burhan,gelsene..
burhan-- günaydın,gelmeyim.. araba için sağolun..
tu-- geç bunları burhan.. ne gerekiyor akşam için..
burhan-- herşeyi aldık,hazır.. saat sekiz gibi,said ve mr.rekin köşke gelecekler..beraber gideceğiz..
tu-- bizim misafirler saat yedide gidecekler.. biz biraz gecikebiliriz..
annen,baban.. büyüğün..çiçeği kim isteyecekse,isteyin.. sizi bekletmeyelim.. diye söylüyorum..

burhan-- hiç kimsem yok.. sizin istemeniz münasip diye düşünmüştük..
dün çiçekçi amca uğradı,hayırlı işimiz var diyince de.. çok dua etti..ben onu da çağırdım.. tek büyük o ama biz bekleriz sizi.. sonra nedim beylerin yemeği varmış galiba.. bizi de çağırdı sağolsun.. ama bir yere gidip eğlenelim dedik..

tu-- (gülümseyerek ) peki burhan.. görüşürüz..
burhan-- görüşürüz..

o gitti.. bizde mutfağa girdik..
belgeleri ve anahtarı vestiyere bıraktım.. tuna da,çayları doldurmuş.. kahvaltımızı yaparken..

ir-- çiçekle burhanı yanlız bırakmak istemiyorum.. nişanlanıyorlar..
kimseleri yok.. bir yere gidip eğlenseler ,para verecekler kıyamıyorum..
nedim beyle,gülderen hanımlara gitmesek ayıp olur.. onları da götürsek
gecelerine müdahale etmiş gibi olacağız.. ne yapabiliriz sence..

tu-- bilmiyorum,daha ayıkmadım.. ama yapacak birşey yokmuş gibi görülüyor..
eğlencelerini üstlenebilirsin.. üç saat çiçeklerde ,üç saat nedim beylerde oturup.. adil olabiliriz..
cümartesi  de akşam sekize kadar,uyuyalım diyorum.. sonra sen kınaya,ben aleme giderim..

ir-- hah hah hah..
tu-- niye güldün..
ir-- uyuruz dedin.. ona güldüm.. sen uyursun,
mr.samle ilgilenmem ve kuaföre gitmem lazım.. sen alemlere akarken..bende felekten bir gece çalayım bari.. bakımsız olmamı istemezsin değil mi.. aklıma gelmişken.. çiğdemleri marufun uçağıyla mı göndereceksin..
onlar pikniğe geliyor mu..

tu-- (gözlerimin içine bakarak) öğlen dubaiye gideceklermiş..yeni eşini alıp,geri dönecek.. gelmeyelim demişti de,çok istiyorsan ısrar ederim.. akşama kadar burada kalacaklar ve çiğdemleri de alıp.. istanbula
gidecekler.. balayı yapamamışlarda.. biraz avrupada kalacaklarmış.. (ağzını peçeteye silip ,kalktı) eline sağlık.. (avucunu çenemin altına koyup,kaldırdı biraz )
 aleme keyfimden gitmediğimi bildiğin halde..   felekten gece çalayım bari diyerek beni kışkırtırsan..olmaz..
seni nasıl sevdiğimi biliyorsun da.. Adanalı tunayı ,aşık tunaya tercih etme bence.. 
ilgilenmem lazım lafını,o kesin yanlış anlar..  (eğilip dudaklarımı öptü) dikkatli git,hoşçakal..

spor ayakkabılarını giyip,anahtarı ve belgeleri aldı eline..
ben de,mutfak kapısına yaslandım.. bakıyorum..

tu-- (elini cebine dokundurup) cüzdanımı almamışım.. verir misin..
ir-- veririm.. pantolonunun cebinde mi..
tu--yok,aynanın önünde..

yatak odasından ,cüzdanını ve altındaki -içinde para olduğunu tahmin ettiğim-zarfı alıp getirdim..
ir-- buyur..
tu-- (aldı,cüzdanı cebine koyarken) sağol.. gittiğinde beni ara..
ir-- gittiğinde,sende beni ara..
tu-- tamam..

kapıyı açarken, kolundan tutup durdurdum..

ir-- pardon,şakaydı niye ciddiye aldın ki..
tu--almadım, potansiyelimi hatırlattım..
ir-- (gülerek ) bende ne potansiyeller var ama yanlış anladıklarıma sayıp,seni azat ettim.. yolun açık olsun.. güle güle git..
tu-- (öptü yanağımdan )sağol sende..

Hiç yorum yok: