Translate

9 Temmuz 2012 Pazartesi

1284..bölüm..

mr.anar-- helikopter pilotu musunuz..
erol-- hayır efendim,ben kaçak yolcu statüsündeyim şu anda..
tuna ve iremi görmeye geldim.. kim gidecekse,buyursun ..

mahmut-- biz gideceğiz erol bey..
mr.sam-- kaç kişi gidebilir..

erol-- radyo binasının yakınındaki, otelin çatısına inebiliyor helikopter.. on kişi alabiliriz..

mr.smith-- bizde o otelde kalıyoruz.. tuna bey,gidebilir miyiz..
tu-- elbette,istiyorsanız gidebilirsiniz mr.smith.. 

mustafa-- yarın sabah sizi aldırırım mr.smith..
mr.smith-- olur mustafa bey.. görüşmek üzere.. herşey için çok teşekkür ederiz..
rica ederiz dedik..

yabancı misafirlerimiz kalktılar.. tokalaşıyorlar diğerleriyle..

erol-- iyimisin,gülüm..
ir-- iyiyim,şükür.. seni görmeyi beklemiyordum,kaçak yolcu.. nereden haber aldın.. helikopter istediğimizi..
sadun beyi de mi tanıyorsun yoksa..

erol-- (gülerek) sen ne çok soru soruyorsun öyle.. geldim,karıştırma şimdi..
 ir-- peki.. nasılsın.. yengem,bebek iyiler mi..

erol-- görmedim de ,iyilermiş.. ama .nedim beyle, ben.. daha iyiyiz..
(tunayla benim omuzuma koydu kollarını ) ben ,size müjde vermeye geldim.. gözünüz aydın,tamamen kurtuldunuz.. bitti..

ir-- (sarıldım ,gözlerim dolu dolu.. )allah ne muradın varsa versin dayım..
tu-- sahi mi,dayı.. dile benden, ne dilersen..
erol-- aminn.. ne dileyeceğim tuna.. avukatlık işiniz olmasın..  siz iyi olun, o yeter bana..
tu-- teşekkür ederiz..

öptü beni..
erol-- (kısık ama tunanın da duyacağı bir ses tonuyla )şu,genç sarışın olanla iş yapma potansiyelin olduğunu duydum.. hiç korkmasın dediler,sağlamlarmış.. kıbrıstan gelenler,işi tunustan yürüteceklermiş artık.. diğer ihracatçınız,ingilterede olan  ailesini arayıp.. çağırdığımda gelin,evleneceğim kızı buldum demiş..

ir-- az dedikoducu değilsin ha.. .
erol--tu-- hah hah hah..

erol-- hadi,ben gittim..
ir-- sağol.. sizi de ağırlamak isteriz.. ne zaman isterseniz,buyurun.. bekleriz.. haa,yarın sarıçama gel,kebap yedireyim sana..

erol-- inşalah da,yarın sevincin yanında olacağım.. hiç gitmedim,ilgilenemedim diye üzülmüş..
ir-- haklı da,bizimle ilgiliydin.. yarın ben ararım,en kısa zamanda da ziyaretine geliriz kısmetse..
erol-- ara da.. ilgili kısmından bahsetme,telefonda.. kapansın mevzu..
tu-- tamam dayı.. çok sağol..
erol-- kendinize iyi bakın.. görüşürüz..

kalanlara hoşçakalın dedi.. gidenlerle beraber bizde , kaptan köşküne çıktık..
onlar helikoptere bindiler,gidinceye kadar kaptanın yanında durduk..

*********
aşağıya indiğimizde ikimizin de yüzü gülüyordu tabi.. üstümüzden büyük bir yük kalktı,ferahladık..
mr.anar-yasemin,philip-elizabeth,çiğdem-yusuf,ceyda-harun,mustafa,güngör,cevdet,bekir beyler ve biz varız..

philip-- dayın sevineceğiniz ,bir haber mi verdi..irem..
ir-- evet philip.. oğlu olmuş da,onu söyledi..
gözü aydın dediler..
 
tuna içenlere sigara verdi,yaktı..
ceyda-- dayın çok değişmiş,irem.. kilo almış.. açılışta tanıyamadım..
ir-- sen nerede ve ne zaman görmüştün ki.. 

ceyda-- bizim mezuniyet töreninde görmüştüm ama dayın olduğunu bilmiyordum tabi..mesleği ne..
ir-- (içimi çekerek ) avukat..
çiğdem-- dava da, avukatınz  mıydı.. yoksa..

ir-- (başımı salladım) evet,benim avukatımdı.. ortak dileğimiz,bir daha avukatlığımı yapmasına  lüzum olmaması.. 
inşallah dediler..

ceyda-- (tunaya bakarak)tuna bey,üstünden zaman geçti ama o törende sizi de,gördüm sanki.. ve yanılmıyorsam ,bana iremin nerede olduğunu sormuştunuz..

ir-- tunaa ?

Hiç yorum yok: