Translate

27 Haziran 2012 Çarşamba

1279.bölüm..

ir-- var da,anlatacak birşey yok.. ben size kaybolduğumuzu anlatayım..
tu-- öhö öhöö..
herkes gülerken..
ir-- sarıçamı anlatayım..
tu-- sakın ha..
ir-- dereyi anlatayım..
tu-- nesini anlatacaksın ki.. düşüyordun.. 
ir-- öyleyse sen konuş.. önerilerimi beğenmedin..
tu-- beğenmedim değil de.. uygun bulmadım.. yusuf bey,diyeceklerimi ingilizceye çevir misiniz..
yusuf-- elbette..

tuna mısrayı söylüyor,yusuf bey çeviriyor..
tu--
Haydi Abbas, vakit tamam;
Akşam diyordun işte oldu akşam.
Kur bakalım çilingir soframızı;
Dinsin artık bu kalp ağrısı.
Şu ağacın gölgesinde olsun;
Tam kenarında havuzun.
Aya haber sal çıksın bu gece;
Görünsün şöyle gönlümce.
Bas kırbacı sihirli seccadeye,
Göster hükmettiğini mesafeye
Ve zamana.
Katıp tozu dumana,
Var git,
Böyle ferman etti Cahit,
Al getir ilk sevgiliyi Beşiktaş'ta;
Yaşamak istiyorum gençliğimi yeni baştan.

( Cahit Sıtkı Tarancı)

derinn ve etkileyici bir sessizlik içindeyken..yata geldik.. manevra yapıp yanaştı.. mahmut bey de,
görevliye halatı verdi..

kevin-- çok güzeldi,tuna bey.. teşekkür ederiz..
mahmut-- (can yeleğini çıkarırken) ne maharetler varmış sizde de..
tu-- rica ederim,maharet  yazanda  ve çevirende....

mr.sam-- gerçekten etkileyiciydi..
harun-- ceyda, tut beni alkışlayacağım..

kahkahalar,alkışlarla tekneden yata çıktılar tek tek..
 
tunayla yatın merdiven boşluğundayız.. ..çiğdemle yusuf bey ,hala teknede ve ayaktalar.. tuna çiğdeme de elini uzattı..

çiğdem-- peki yusuf.. kabul ediyorum..
yusuf-- ........ sen.. ciddi misin..
çiğdem-- evett..
ir-- yihhuuu.. yaşasınnn..

tu-- iremm zıplama.. çiğdem birşey söylemedi, yusuf bey..  rica ederim,gelin..
ir-- inanmayınn.. söyledi söylediii..

yusuf--çiğdem-- tu-- hah hah hah..

dördümüz,bir metrekarelik yerdeyiz.. tebrik ettik,ikisini de.. hayırlı olsun dedik..

tu-- şimdi,ister yukarı gelin.. isterseniz burada durun.. sırtımdan ter aktı yani.. çık irem.. yukarıda zıplarsın..

onları bıraktık, çıkıyoruz basamakları..
tu-- arkaya bakarsan var yaa..
ir-- sen bakk..
tu-- hayırr..
ir-- çok kötüsün.. helikopteri nereden bulacağız ya..
tu-- söz verirken düşünecektin,bende kötüyüm madem.. hiç bulamam..
ir-- istedin değil mi..
tu-- .............
ir-- (son basamaktayım.. ) sana döneceğim ama.. aşağıya bakmamayı denerim.... 
tu-- hah hah hah..

güvertede yürüyoruz,el ele.. misafirlerimiz .. harika hazırlanmış masadaki yerlerini almışlar..bize bakıyorlardı..

güngör--  bizde abbas istiyoruz.. 
mr.sam-- yusuf bey nerede..
mr.anar-- denize mi düştü yoksa..

tu--(koltuğumu itti,yanıma oturdu o da.. )  okurum güngör bey..
yusuf bey biraz şaşkın,gelirler birazdan.. düşmedi yani..  (içkisini koydu ,bana da soda açtı)
ir-- (aldım bardağımı) sağol canım..
tu-- sen de.. hepiniz hoşgeldiniz.. maceralı bir günün sonunda,dostlarla olmaktan mutluyuz..  yeni,umutlu ve güzel günlere diyorum..

kadehler kalktı.. içim yanmış,sodayı bitirdim..

güngör-- sen,böyle içki içersen dağıtırsın tabi..
ir-- heyytt.. var mı bana yan bakan..
tu-- hah hah hah.. iremi arada bir sodada çarpıyor..

kahkahalarla güldüler..

Hiç yorum yok: