Translate

27 Haziran 2012 Çarşamba

1278.bölüm..

erkekler yanımıza yaklaştı.. tam kıyıda duruyoruz..

yusuf-- hanımlar,keyfiniz yerinde ama tuna bey geliyor..
ir-- yata gittiğimizde,siz de keyiflenirsiniz inşallah..

yusuf-- inşallah da.. öyle bir ihtimal mi, var ..
liz-- umudunuzu yitirmeyin,yusuf bey..  çiğdem hanımı..

çiğdem-- lizzz.. az dedikoducu değilsin sende..
güzide-- ama fikir ilginçti,çiğdem hanım.. kabul etmek lazım..

yusuf-- fikir neymiş,bana da söyleyin lütfen..
mr.anar-- bana da..
kevin-- paraları görelim beyler.. liz,bana söyle önce..
liz-- parayı göreyim hayatım..
kevin-- irem hanım çok tehlikelisiniz..

tu-- (duymuş bizi,tekneden seslendi ) iremm,yine ne yaptın..
ir-- bir melek kadar, masumum kocacığım..
tu--bilirimm..
güzide--liz--yasemin--ir--ceyda--harun-- çiğdem--mr.anar-- mr.sam-- mahmut--kevin-- hah hah hah..

****
teknede can yeleklerini de ,giyince sıkıştık haliyle.. 

mahmut-- tuna bey,sorun olursa.. inelim..
tu-- kaptan olmaz dedi,mahmut bey.. biraz samimi oldunuz ama on dakika kıpırdamazsanız.. gideriz..
mr.sam-- olur da,ben dönüşümüzü merak ediyorum..
tu-- hah hah hah.. bende..

biz kahkahayla gülerken ,tuna motoru çalıştırıp yol verdi.. ağır ağır gidiyoruz.. yatın projöktörü de aydınlatıyor denizi..

tu-- unutmayın.. kesinlikle ayağa kalkmıyorsunuz..
ir-- ayol balık konservesi gibiyiz.. kimse kalkamaz merak etme.. yüzme bilmeyen var mı..

harun-- ben iyi bilmiyorum..
ir-- ceyda ,harundan sen sorumlusun..
harun-- güzell..

mr.anar-- bende bilmem.. sorumlum kim..
tu-- (önüne baksa da) benn..
mr.anar-- ama haksızlık bu..

nasıl gülüyoruz biliyor musunuz..
mr.sam-- hadi sizi kurtaracak bayanlar var diyelim.. ben düşersem ne olacak..

kevin-- taa,hollandadan gelip.. akdenizde çabucak yüzme öğrenen, ilk sen olursun,herhalde.. 
yusuf-- gülüyoruz ,başka bir nedenle söylemiyorum da.. ben de bu kadar derinde ve karanlıkta.. yüzemem herhalde..
tu-- ben kurtarırım sizi..

çiğdem-- ben düşmeyim o zaman.. yusuf yüzemem dedi..
yusuf-- elbette düşme  de..  öyle bir anda yüzemediğimi değil,seni kurtarmayı düşünür.. atlarım.. 
ir-- (kısık sesle ) çiğdemm,ağaç etkisi hissediyor musun..
çiğdem-- yok ya..  başımın üstüne düşmem lazım herhalde..
tu-- iremm,ne anlattın sen..
ir-- hiiçç..

ir--güzide--liz-- yasemin-- ceyda-- çiğdem-- hahh hah hah..

güzide-- hiç bu kadar gülmemiştim.. neşeniz daim olsun..
tu--ir-- aminn..
ir-- tuna kaç dakika daha oyalayım..
tu-- üç -dört dakika yeter..
çiğdem-- cesaretin varsa.. ağaçtan sonrasını anlat hadi..

Hiç yorum yok: