Translate

27 Haziran 2012 Çarşamba

1277.bölüm..

kenarda durmuş bakıyoruz bizde..
çiğdem-- iremm,senin kuzu .. seni almadan nasıl gitti..
ceyda-- sahi ya.. hep biraradasınız.. hiç sıkılmıyor musunuz..
liz-- sen sıkılıyor musun ceyda..
ceyda-- yirmi dört saat beraber olsak,herhalde sıkılırdık..

güzide hanım sigara ikram etti.. aldık,içiyoruz..
beyler de biraz ileride konuşuyorlar..

ir-- biz iki güngür, şartlar öyle gerektirdiği için beraberiz..ceyda.. ama sıkılmam herhalde..
tuna bensiz gitmezdi de.. siz varsınız diye bıraktı.. birazdan gelip,bizi o götürecek..

çiğdem-- bak sen,yasemin de..tuna da şaşırtıyor..
ir-- başka şaşıranlar da oldu, değil mi yasemin..
yasemin-- (gülümseyerek) evet ,hemde çok..

ir-- ee,durum ne.. arkanda oturuyordu. şimdi de keyfi pek yok gibi..ne yaptın tersledin mi yoksa.. hani sende hoşlanmıştın.. 
yasemin-- doğru da,o bilmiyor henüz.. herkes duyup,anlıyor.... sizlerde varsınız üstelik.. dikkatimi toplamam lazımken,sohbet edemezdim..  şöförle konuşmak yasaktır dedim de,ondan..keyfi yok.. 

ir--çiğdem--güzide--liz--ceyda-- hah hah hah..

güzide-- desene, mr.anar beraber yolculuğa sevinemedi.. yemekte telafi et bari.. yarın gidecekmiş,bak..
ir-- evet.. gidenler ve kalanlar olacak.. verilecek cevaplar önemli.. sormaya çekiniyorum ama sizde durum nedir güzide hanım..

çiğdem-- bayılıyorum sana.. yine onikiden vurdun..
ir-- atıcılığım iyidir..
yasemin--ceyda--çiğdem--güzide--liz--  hah hah hah..

güzide-- dün bir,bugün iki.. yorum yapılacak bir durumumuz yok irem hanım.. beraber zaman geçirmekten keyf aldık.... hayatımıza birisini dahil etmek,bizim için o kadar kolay değil..mrs.elizabethin cesaretine hayran oldum..  gülderen ,menekşe ,ela hanıma karar verebildikleri için..imrendim..ama benim için zor..

ir-- hayırlısı olsun.. çiğdem sende durum ne..

çiğdem-- ben çok uzun zamandır tanıyorum yusufu.. gerçekten,nadir bulunan bir insan.tunayla ona..
kız arkadaşla bile konuşamayacağınız ..neler anlatmışımdır.. o zaman diliminde,çok çektiler benden.. demeti yusufla büyüttük sayılır.. yani-değişsek de-temelde  birbirimizin hakkında bilmediğimiz yok.. dostlukları çok değerli.. ben de,yusufu çok seviyorum .. tam evlenilecek erkek..  uzun zamandır aşıkmış,ya ben olamazsam.. ya mutsuz olursak.. sorular kafamın içinde dönüp duruyor..

buraya geldiğinden bu yana..  telefonda konuşurken,bazı şeyler söylüyordu da ..niyetini,ilgisini
açıklamadı.. birbirimizle rahat konuştuğumuz için,  bende;sen ne diyorsun diye sorma gereği duymadım.. 
hatta .. sende evde kaldın,yusuf..  diye dalga geçiyordum..
 gel seni görmem lazım,çok özledim diye yalvarıyordu... 
gelmemi,ikisi ayarladılar desem.. tuna asla yapmaz.. yusuf da isteyemez..  beni görünce,cesaret geldi herhalde.. dün gece neler söyledi,neler..  ağzım açık kaldı.. çoktan teklif edecekmiş de.ben asla evlenmem bir daha dediğim için..açılamamış..
 valla çok uyanıkmışsın irem,tebrik ederim..

ir-- (gülümseyerek )insan gözünün önündekini göremiyor bazen.. objektif bakınca anlıyorsun..
ben uyanık olsam ,önce tunanın niyetini anlardım..

liz-- tuna bey,ilgisini hiç saklamıyor ki..nasıl anlayamadınız bilmem..

ir-- o zaman diliminde olanlar ,şaşkına çevirmişti beni.. başımı çarpınca,ayıktım..
ceyda-- nereye çarptın..

ir-- (gülümsedim ) ağaca.. bülenti hiç tanımıyorum.. tunayı da,çiftlikte bir- iki kez görmüşüm ve dediklerine mana veremiyorum.anlayamadığım bir yakınlık gösteriyordu çünkü.. 
akşamüstü hava çok sıcak yine.. kaldırımda da ağaçlar var.. ikisi bulvarda yürüyorlarmış,bende tesadüfen arkalarındaymışım..konuşurlarken tuna adı geçince.. dikkatimi çekti..
"--- e yani tuna..niye, haberim yok benim..
--- nereden olsun..bülent, yeni geldin istanbuldan..telefonda mı,söyleseydim..
--- ne zaman tanışacağım,yengemle..
--- kısmet tabi.. bu gece de,olabilir.. dört yıl sonra..düğünümde de.. tanışabilirsin..
--- ne dediinn... hani buradaydı..elinden alırım diye ,korkuyorsun anladıımm..
--- kes sesini ,yılışık.. o öyle bir kız değil..  tanıştıramıyorum ,çünküü.. "
diyince heyecanlandım niyeyse.. yürüyenlerden birisi tuna..o kesin..
sesini de, tanıdım..   konuşmalarını.. duyacağım  diye, önüme bakmadan yürürken..
küüt diye ,koca ağaca çarptım.. başımı.. rezaletti resmen ama gözümü açtı.. size de tavsiye ederim..

çiğdem-- (etrafına bakıp) ağaç da yok ki.. denize atlasam olmaz mı..
ir-- cık,seni kurtarmak için yusuf bey  atlamaz sa.. tunam hasta olur.. hiç kıyamam..

güzide--liz--yasemin--ir-- çiğdem-- ceyda-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: