Translate

27 Haziran 2012 Çarşamba

1276.bölüm..



fıstık,peçete.. bardak bira.. kola,gazoz.. büsküi,kraker .. dağıtıldı..
herkes yiyor,içiyor keyifler yerinde..

mr.sam-- (ayağa kalkıp,bize doğru döndü ) burası geldiğimiz yer değil mi..
tu-- evet.. inşaatı da göreceksiniz şimdi..

ir-- beyler,kusura bakmayın daha yeni aklıma geliyor.. niye eşlerinizi getirmediniz..

bekir-- yayladalar irem.. hepsi bizdeler..

ir-- hıı.. hüseyin abilerle hala görüşemedik.. nasıllar biliyor musunuz..
bekir-- evet.. hüseyinin anası rahatsızlanmış.. ondan gelememişler..
 bugün uğradım hastaneye.. çıkarıp ,yaylaya götürecekti ablası..  onlarda evlerine gideceklerdi..
selamı var size..
ir-- tu-- as..
ir--geçmiş olsun,şifa bulur inşallah.. batu bey ve kaan  bağlantıyı yaptılar mı.. komisyon verecekmiyim diye soruyorum..

bekir-- yaptılar..batu bey istemese de..  komisyomlarını ben verdim.. hak ettiler,ikisi de çok iyiydi..hepsi zırhlı olmak koşuluyla.. üç  otobüs,bir tır .. bir minübüs aldılar..
gezici kütüphane ,servis aracı.. özel gezi aracı olarak kullanacaklarmış..

ir-- allah bereket versin.. kolay gelsin..
bekir-- amin.. sizde iyiymiş siniz..

ir-- zekeriya iyiydi,bundan sonra daha da iyi olacak inşallah..
bekir-- inşaalah..

yarım saat kadar kimse konuşmayınca, sessizlik oldu..
ir-- (kısık sesle ) tuna uyudun mu..
tu-- hayırr.. ne oldu..
ir-- (kulağına )mr.anar,yusuf bey,harun ve mahmut beyin sesleri çıkmıyor.. hiç birisini de göremiyorum.. ya sen kalk ya da ben.. bir dolaşalım..

tu-- hostes miyiz biz,ne dolaşacağız..
ir-- ben su vereyim, bari..
tu-- (kolumu tuttu,kısık sesle )inanamıyorum sana.. birbirlerini görsünler diye,yapmadığın kalmadı.. şimdi sesleri çıkmıyor diyorsun.. bırak fırsatı değerlendirsinler işte..

ir-- (imalı imalı güldüm ) tunaa..
tu-- (gülümseyerek,çenemi tuttu )biz demedim, sakinleş panter..
ir-- hıhh,özveri yapayım demiştim..
kıs kıs gülerken..

yasemin-- irem hanım.. mazot almam lazım..
ir-- olur hayatım..
tu-- (koridordan bakıp) ikinci benzinlikten alalım..
yasemin-- tamam..

********
tunanın tarifiyle,onbeş dakika sonra Mersin limanı.. park alanına girdik..

yasemin-- geçmiş olsun..
tu-- sağol ,tebrik ederim iyi şöförmüşsün..
yasemin--teşekkür ederim..
tu-- hanımlar beyler,hadi buyrun..

yasemin kapıları açtı.. teşekkür ederek indiler..havyar ve birkaç şişe votka aldı tuna..  hep beraber
yürüyoruz..

ir-- (hava kararmak üzere,manzara nefis.. biraz da esinti var.. sürat teknesi , sallanıyor nazlı nazlı.) tuna sen mi götüreceksin..
tu-- kemal beyle beraber götürürüz demiştik.. işte burada.. merhaba kemal bey..
kemal-- merhaba efendim.. ,irem hanım nasılsınız..
ir-- (ikimizle de tokalaştı ) sağolun,iyiyim kemal bey..
kemal-- ilk parti için yolcularımı alayım..

bekir,mustafa,güngör..cevdet.. elizabeth..philip,mr.smith ve mr.jack..bindiler.. tuna da can yeleklerini giymelerine yardım etti.. el salladılar, tekne hareket etti..

kenarda durmuş bakıyoruz bizde..
çiğdem-- iremm,senin kuzu .. seni almadan nasıl gitti..
ceyda-- sahi ya.. hep biraradasınız.. hiç sıkılmıyor musunuz..
liz-- sen sıkılıyor musun ceyda..

Hiç yorum yok: