Translate

12 Haziran 2012 Salı

1263.bölüm..

yasemin-- önemli değil de,siz bu konuyu nereden biliyorsunuz..
ir-- mr.anar söyledi,sana aşık olmuş.. nerede olduğunu öğrenmek için yalvardı.. cevap bekliyor,senden..  istemiyorsan,tavrım ona göre olsun..diye soruyorum..

yasemin-- işin açığı,ben de görür görmez etkilendim.. dün gece kısa süreli sohbet imkanımız oldu.. sonra da,hep bir aradaydık.. iş amaçlı diye,telefon numaramı vermekte sakınca görmedim..
ama gece arayıp,şaşırttı beni..  annem karşımda yatıyor ve güya uyuyor..
 kısık sesle, tepkisiz .. müsait değilim ,kapatalım mr anar diyorum.. ne olur kapatma,nefes alışını duyayım
beni dinle,diyor..  telefon kulağımdaydı ben uyumuşum,annem kapatmış..
sabah,sorgulandım zaten.. şu an.. gelecek hakkında.. hiç birşey düşünemiyorum.. irem hanım..

ir-- anladım ama yok da demiyorsun değil mi..
yasemin-- sanırım..
ir-- peki canım.. vahide hanıma aradığımı söylersin..açılışa çiçek göndermiştir ama yine de hatırlat sen..
gereken birşey olursa arasın.. görüşürüz..
yasemin-- görüşürüz..

kapatıp.. dışarıya çıktım..
çardaktakiler hallerinden memnun kahkahalar atılıyor.. sigaralar yakılmış.. yanlarına yaklaşıp,
ir-- istediğiniz zaman,gidebiliriz ..
çiğdem-- çok güzelmiş burası.. karpuz ve gölge iyi geldi..
kevin-- bize de iyi geldi..
mr.anar-- okul nerede..
tu-- o karşı tarafta.. binayı gördükten sonra, uğrarız  mr.anar..
elizabeth-- hadi gidelim öyleyse.. 

kalktık.. biz arabalara yürürken.. nail ve hüseyinle konuştu tuna da..
.
*******
havaalanı kavşağından dönüp... inşaat halindeki binaya gittik.. altı katlı iki blok,girişin iki yanında  geniş mağazalar var.. kaba inşaatı bitmiş... sıva yapılıyor.. adamlar çalışıyorlar.. ama çevre düzenlemesi önceden yaptırılmış.. park alanı düzenlenmiş.. ağaçlar ,çiçekler ..çimler harika görülüyor.. minik bir göl bile var..
yüzen ördekleri de görünce hepimiz bayıldık..
bu kadar tertipli bir inşaat alanı görmemiştim daha önce.. her yer pırıl pırıl.. çimento ,harç kalıntısı bile yok..
inşaat sorumlusu geldi yanımıza..

şakir-- ben şakir,nasıl yardımcı olabilirim..
zekeriya-- merhaba şakir bey.. sabah konuşmuştuk sizinle.. ben zekeriya.. inşaata bakmaya geldik..

şakir-- evet,hayırlı olsun işiniz..  baretleri takmak ve dikkatli olmak koşulu ile gezebilirsiniz..
girişte kullanılmamış var.. alın lütfen..

zekeriya-- sağol..

baretleri takıp,merdivenleri çıktık.. birinci ,ikinci, üçüncü kat.. geze geze..son kata geldik.. manzara ve esinti muhteşem..
kolonlara ,tuğlalara yer ve tavan betonlarına bakıyorlar.. zekeriya da,öğrendiği teknik detayları anlatıyor..

mr.simith-- burası iş yeri olarak mı düşünülmüş..
zekeriya-- evet..  bölge gelişime açık, talep doğrultusunda.. yaptırmış mustafa bey..

mr.smith-- biz.. radyo ve tv merkezini bağımsız olarak buraya taşımak arzusundayız.. kaba inşaat tercih etmemiz bu yüzden.. bazı isteklerimiz olacak çünkü..

zekeriya-- elbette yapılabilir..
ir-- mr.smith.. iki bloğa da mı talipsiniz..
kevin-- ben soracaktım şimdi.. çok beğendim.. binayı..
mr.smith-- (gülerek) önce mustafa beyden,fiyatı duyalım da.. iki blok da olabilir.. pazarlık yapmadık daha..
zekeriya-- yetkili benim,mr.smith.. fiyatı benden duyabilirsiniz.. ve pazarlık yapmak ,şirket politikamıza ters..

güldük..
mr.smith-- bugün ilk iş günün.. ne ara yetkili oldunuz,zekeriya bey..
zekeriya--doğru da.. bir ışık gördüler demek ki,mr.smith.. ben de güvenenleri,mahçup etmemek arzusundayım..

kevin-- duyalım,zekeriya..
zekeriya-- bu civardaki iş yerleri ile kıyaslanmayacak  konum ve hizmet sunuyoruz size.. yola ,havaalanına yakın.. 3 dönüm arazisi var.. park sorunu yok.. sağlamlık açısından ,her türlü zemin etüdü yapılmış..kullanılan malzemeler,birinci sınıf.. denetleniyor devamlı.. fazlı gurup,inşaatlarının tercih edilmesi de bu yüzden zaten..
su,elektrik ve telefon hattı şu an bile mevcut.. tapunuzuda sorunsuz, hemen alabilirsiniz..
her blokta dört mağaza var,depolarıyla beraber 500 m2..  birim fiyatı xxx dolar..
katlar 350 m2..tek olarak  alınırsa.. xxx dolar.. tüm bina için de.. xxxx  dolar istiyoruz..
 arka blok buradan birim bazında ,50 m2 daha geniş ve fiyat aynı..

mr.jack-- dersini iyi çalışmışsın.. öğretenini tanımak isterdim..
zekeriya-- sağolun..

philip-- fiyat çok makul,değil mi irem..
ir-- evet,bence de.. mağazalara talibim ama mr.smithi bekliyordum..
kevin-- bende..
mr.anar-- ben farklı olarak,buraya mı yerleşsem acaba.. diye düşünüyorum..

kahkahalarla güldük..

Hiç yorum yok: