Translate

12 Haziran 2012 Salı

1262.bölüm..

ahmet-- sağolasın da.. gelmeyelim.. anlamıyoruz,içki muhabbeti var..başka zaman inşallah...
ir-- babaa, sana zahmet olmayacaksa yarın,adak harici bir kurban daha alsan da.. Sarıçamda buluşsak..
 Osmaniyeye yakın diye dedim.. mr.anar kebap sayıklıyordu..diğerleri de tatsınlar bari,meşhur kebabını.. bende yardım ederim..ne dersin..

ahmet-- olurr.. erenleri de çağırırım.. herkes buradayken,yapalım bari.. mustafa beyleri de,sen çağır..  tuna da Osmaniyeden gelir..
ir-- canım babam.. sağol..  sabah görüşürüz kısmetse..sen tek yapma,beni bekle..
ahmet-- eren,tuğrul.. orhan bey dururken, sana kıyarmıyım hiçç..
ir-- tek değilim,nazlanamıyorum.. öpüyorum seni..  hoşçakal...

kapatıp,sinyal verdim.. benzinliğe gireceğim..
tuna önde olmasına rağmen gördü ve o da sinyal verdi.. tabi diğerleri de.. girdik benzinliğe..
ben pompanın önünde durup,kapağı açtım..
tuna da,ayrancıya arabadakilere ayran ver dedi.. yanıma geliyor..( Misisin ayranı çok ünlüdür.. )

görevli depoyu dolduruyor,çantamdan para çıkarıyorum bende..

mr.anar-- konuşurken adım geçti.. irem hanım..
ir-- evet,babamla konuştum.. selamı var.. yarın sizlere kebap yapacak..
mr.anar-- yaa..

ir-- (döndüm arkaya) ne o ,sevinmediniz mi..
mr.anar--sevindim de,ben yaseminle konuştunuz sanmıştım..
ir--............

tuna benim tarafımdaki camdan eğilip..
tu-- (elimdeki parayı işaret etti gözüyle)bırak,ben verdim..  gelin de,ayran içelim..

ir-- ben lavoboya gideyim,gel sen otur.. (açtı kapımı,indim)

tu-- hayırdır,neyin var..
ir-- yok birşeyim,sıcak.. sinir stres..daha ne olsun.. çok da terledim,çiftliğe uğrayıp..gelirim ben..
tu-- (elini belime koydu) beraber uğrarız..

**********

ayranları içip,biraz ferahladıktan sonra.. yine hareket ettik..
öne geçip,bastım gaza.. mecburi diğerleri de hızlandılar.. Adanaya çabucak geldik.. çevre yolundan devam edip.. çiftliğe uğradık ..
onlara çardakta karpuz ikram ettikten sonra.. izin istedik,ikimizde..
evde temizlenip,kot pantolon ve yarım kollu beyaz tişörtleri giydik..

açılış için de,- belki eve uğrayamayız diye- tuna elbiselerimizi kılıfa koydu..
ayakkabı da aldım dedi ama ne aldı,bilmiyorum..

babamla konuşmamızı aktarırken.. spor ayakkabılarımı giydim..

ir-- hazırım,hadi inelim..
tu-- tamam... ayran içerken ,çiğdem tekliflerden bahsedip ..
"aklım karıştı iyice.. iş ve özel ne yapacağım yardım et bana "dedi..
'yusuf beyi en iyi tanıyan sensin..  iş bazında, kevinı tanıyorum..ama diğerleri de kötü değil.. 
 bbc yi,elizabethe sor.. sam için de,referansımız o..
kararına tesir edemem ama verdiğin karar ne olursa olsun..
daima yanında olacağımdan emin ol .. akşam yata gideceğiz,ağırlamaktan da mutlu oluruz.. ama gelmek
 yada yusuf beyi çağırmak konularında tamamen özgürsün..istediğini yap 'dedim.. haberin olsun,sakın karışma..
ir-- (başımı salladım ) olur.. sen kılıfı benim arabaya koy.. vahide hanıma ararım demiştim,konuşup gelirim bende..
tu-- (aldı askıyı,çantayı ) tamam gecikme..

indik aşağı kata.. tuna çıkınca,ahizeyi aldım elime.. 
yasemin-- bahadır holding buyrun..
ir-- iyi günler yasemin..

yasemin-- sağolun,irem hanım.. vahide hanım meşgul,songül bahçede.. derya yok.. burhan eşyaları taşıyanlara refakat ediyor..

ir-- yasemin.. sakin ol.. sana niye açtın demedim,ayrıca tabi açacaksın..  görüşemedik ama geleceğim kısmetse.. yani umuyorum..

yasemin-- inşallah,turgutla beraber bir proje hazırladık.. onu göstermek için sabırsızlanıyoruz..
ir-- ben de,görmek için sabırsızlanıyorum.. yasemin özel olacak ama mr.anarla ilgili düşünceni duymak istiyorum..
yasemin-- önemli değil de,siz bu konuyu nereden biliyorsunuz..

Hiç yorum yok: