Translate

8 Haziran 2012 Cuma

1259.bölüm..

kevin-- müsade ederseniz,odamıza çıkıp.. rahat bir şeyler giyelim,hava çok sıcak.. şapkamızı alalım..
ir-- elbette.. çıkabilirsiniz.. on beş dakika sonra lobide buluşalım ,olur mu..

olur diyip kalktılar.. onlar odalarına,elizabethle philip de ,lavoboya gittiler..

zekeriya,tuna ben oturuyoruz..
zekeriya-- kimse yokken,birşey söylemek istiyorum.. fikrinizi almamı, kaan istedi aslında..
tu-- dinliyoruz..

zekeriya-- kaan hiperaktif ve liderlik özelliğine sahip.. bekir beyin,önerdiği pozisyon masa işiymiş ..
"daha vasıflı,çok çalışanı var.. bana ihtiyaç yok..irem hanım istediği için ,beni işe aldı herhalde..
burası bana göre değil.. kabul etmesem,saygısızlık etmiş olur muyum..irem hanıma laf gelmesini istemiyorum.. önce bir sor" dedi..
sabah arkadaşları buraya getirdikten sonra.. ziya beyin yanına gittik..onu çağırmış dün gece..
sağolsun,ilgilendi.. bizi;  ithal elektrikli ev aletleri satan.. bir  firmanın bölge büdürlüğüne götürdü.. daha yeni açılacakmış..marka piyasada tanınıyor,ürün yelpazesi geniş..toptancı pazarlıyormuş daha önce..
İstanbuldan genel müdür gelmiş ve hazırlıklarla ilgileniyormuş..  tanıştırdı bizi.. bölge müdürünün fevkalade
imkanları var..kaanı da çok beğendi adam.. ekibini kur ve başla dedi.. kaan da iki gün süre istedi..

tu-- bizi düşünmesin.. tavsiye ettik sadece.. bekir bey de onun iyi olmasını ister, eminim..
kaan nerede mutlu olacaksa- ileriyi de göz önüne alarak - tercihini.. ona göre yapsın.. başarması tek dileğimiz..
ir-- bekir beyle de,çekinmeden.. açık açık konuşsun.. derdini anlatsın.. bir önerim olabilir.. -orada çalışmasa bile- bekir beyle konsolosun bağlantısını yaparsa.. ona referans olur..
tebrik ettiğimizi ve böyle düşündüğümüzü söyle,zekeriya..

zekeriya-- tamam,onun adına sağolun.. şimdi konsolosun yanında zaten.. bekir beyle görüştürecekti..
biz buradan çıkınca,mahmut beye uğradık..  kalabalığı görünce şaşırdı..ama ev tekstili sattığını görünce...bizde şaşırdık.. meğerse adamın yapmadığı iş yokmuş.. siyasal bilgiler mezunuymuş
 ve Ankarada iki yıl öğretim görevlisi olarak çalışmış..
niye bıraktığını söylemedi de..
kereste, mobilya ve sünger  fabrikaları varmış..
 ürettikleri malları satmak için.. yurt çapında mağazalar açacağım dedi.. ihracat amaçlı kadro  oluşturduğunu da duyunca.. özgeçmişler bırakıldı tabi..

sonra güzide hanımın misafiri olduk..  başvurular yapıldı,radyo binası tarihi bir gün yaşadı.. diyebilirim..
en çok sevinen,karlı çıkan da sadun bey oldu.. karıncaya benzetti bizi.. arkadaşlar, bir kitabın çevirisini tamamlamışlardır şimdiye kadar..

ir-- sevindim zekeriya.. kendine güven ve dediklerimi unutma.. fiyat aralığını vermişler..zaafiyet gösterme,tok satıcı ol.. daire değil,bina satacaksın.. rakam müthişse,prim de müthiş olacak..
fırsat çıkmış karşına ,imkanı değerlendir..

zekeriya-- (gülerek) sağolun da, keşke birkaç ders daha alabilseydim..
ir-- kendime rakip yaratırmıyım hiç.. bu kadarı sana yeter..
zekeriya--tu--ir-- hah hah hah..

lobiye çıktığımızda,bizi bekliyorlardı.. zekeriya gitti yanlarına.. çiğdem de gelmiş,sam ve mr.smithle konuşuyordu..

ir-- tuna çiğdemle ilgileniyorlar,iş için..ne iş yapıyor dediler.. aslında öğretmen ama ticaretle
uğraşıyor ,mağazası var dedim.. sam koordinatörlük önerdi.. mr smith.. başvuru yapar mı dedi..
kendiniz sorun,bilemem dedim.. git yanlarına.. ben bir elimi yıkayayım..

tu-- bırak konuşsunlar,müdahil olmak istemiyorum.. sen gel bakalım,benimle..
ir-- (lavoboya yürürken,gülerek fısıldadım) imdat imdat..

tu-- hem karış,hem imdat de.. niye beni dinlemiyorsun sen.. üstelik  kızgın olduğumu da biliyorsun..
ir-- tamam..özür dilerim.. tunaa,bu kapıdan sen giremezsin.. bırak elimi,bizi bekliyorlar hadii..

tu-- burhan gelmedi daha.. hem yaptıklarıma yeni birşey eklemiş olurum işte, unuttuğum için ah demedin mi..
ir-- şakaydı şaka.. tuna aklından bile geçirme.. rezil oluruz bak..
tu-- o zaman sende,söylediklerine dikkat et..
ir-- peki.. (elimi kurtarıp,lavobonun kapısını açtım..)bunun intikamını almazsam ,bana da irem demesinler ..

tu-- intikamı unut.. başkalarını bilmem de,ben güvercin derim..  hah hah hah..

Hiç yorum yok: