Translate

8 Haziran 2012 Cuma

1256.bölüm..

çiğdem-- şimdi anladımm,sen beni o yüzden çağırdın değil mi..
tu-- yok canım..  özlediğimiz için çağırdım .. ama madem,tesadüfen buradasın.. bu kişiler,iş imkanı sunabilirler sana..  fırsatı değerlendirmek lazım değil mi.. 

çiğdem-- (gülerek) tesadüf ha.. karı- koca birbirinizi tamamlıyorsunuz..
ir-- (gülümsedim) çiğdem,şu an yanlış anlamalara açığım .. hala başım dönüyor..
sen kötü birşey mi dedin ,bize..

gülderen-- çiğdem hanım.. dikkat edin,çok da  açıksözlüdür ..
nedim-- tu-- ir-- hah hah hah..
ir-- ne yapayım.. size kıyamadım ,gülderen hanım.. yeni damat ,yanımızda konuşamıyordu..
nedim-- öhö öhö..
tu--ir--yusuf--çiğdem--elizabeth--gülderen-- hah hah hah..

sam-- bize de söyleyin..
ir-- tuna fıkra bul..
tu-- (gülümseyerek) suss.. aklıma getirme..

ir--(ingilizce olarak) pardon çevirmeye çalışayım..
tu-- (fısıltıyla) tam anlatma sakın..
ir-- karışmaa.. fıkrayı anlatırım bak..

çiğdem-- anlatt..
tu-- olmazz..
çiğdem-- asi iremi görelim ,hadi..

ir-- hayatım,maalesef.. ortam hiç uygun değil.. kışkırtıyorsun da..sana özel anlattığımda hak vereceksin..
gülderen-- bende istiyorum..
ir-- tamam.. 
elizabeth--(gülerek)  hadi irem,durumu kurtar bakalım..

yemeklerimiz geldi o sırada..
ir-- (ingilizce konuşuyorum) 
mr.sam; kevin ve  liz iki ay önce geldiklerinde,çok yakın bir dostumuz nikahlanmıştı.. yine burada yemekteydik.. bu geldiklerinde,avukatımız nikahlandı.. cuma günü onun yemeği olacak..
şans getirdiğini düşünüyoruz..  bundan sonraki geldiklerinde , kimin yemeği olacak acaba diye tahminlerde bulunuyorduk..

philip-- bizimm..
kahkahalar atıldı, şaşırdık.. tebrik ediyoruz ..

kevin-- ne zaman gelelim ,philip..
philip-- hiç gitmeyin..

liz-- olmazz,ziya üzülür..
gülmekten perişanız..

ir-- öğretmenim,philip ciddi miydi.. durumu mu kurtardı yoksa..
eli-- (gülümsedi ve yüzüğünü gösterdi ) ciddiydi.. ziya duymasın..

bir hengame oldu ki,görmenizi isterdim.. herkes kalkıp tebrik etti.. sarıldık,içtenlikle kutladık..
 bizim gönlü gençler,ingilterede evlenmişler meğerse..

sam-- mr.kevin, balayına hollandaya gelin lütfenn..
mr.smith-- (gülerek) ben,ingiltereye davet ediyorum..

mr.anar-- (bardağını kaldırdı) baküye gelin,bal yılı olsun..
kevin-- mr.anar.. o kadar mı umutsuzsun..

mr.anar-- değilim aslında ama henüz cevabı alamadığım için dedim..
çiğdem-- mr.anar.. aday kimse,ireme söyleyin.. baskı yapar,cevabı alırsınız..
mr.anar-- size de mi yaptı yoksa..
tu-- iremle uğraşırsan,böyle tuzağa da düşersin işte..

ir-- ay ben neler söylemek/ yapmak  istiyorum şimdi..
ama onlara çeviremem.. şiştt,gülmeyin sakın..
yusuf-- nedim-- tu-- gülderen-- eli-- çiğdem-- hah hah hah..

ir-- yapmadım,mr. anar.. ama hırslandırıyor beni.. siz kimden cevap bekliyorsunuz.. bir İstanbul meselesi vardı,hatırlarsanız..
mr.anar--  evet,hatırlıyorum.. ben,ben yasemine aşık oldum..

tu-- haydaa..

Hiç yorum yok: