Translate

4 Haziran 2012 Pazartesi

1251.bölüm..


erol-- şok oldu,geliyorlar.. ee sonra..

tu-- burhan, naili aramış.. plakayı verip,tarif etmiş..
"polisi aradım, ben de geliyorum.. onlar çok tehlikeli.. tuna beye ve irem hanıma komplo düzenlemişlerdi,dikkatli olun..cezaevindelerdi ve bugün davaları görüşülecekti.. dışarıda olmaları
imkansız, kaçtıklarını düşünüyorum ..karşılama töreni kusursuz olsun da..kimse,zarar görmesin.. "demiş..

nedim-- aferin burhana..
nizamettin-- onlarda karşılamışlar mı,yani.. muhtemelen  silahları vardır,ne cesaret..

tu-- evet...  evin önüne gelinceye kadar, dokunmamışlar.. arabadan indiklerinde,kurtlar sarmış etraflarını.. kıpırdayamamışlar..sonra da hüseyin ve nail ellerinde tüfekle çıkmışlar ortaya..
arkalarından  burhan gelince, tuzağa düştüklerini anlayıp.. hakaret etmişler..
onlarda..  el, ayak ve ağızlarını  bağlayıp.. etkisiz hale getirmişler..

erol-- helal olsun..
ir-- bence de.. affet mi dedi..

tu-- hımm.. (dayıma bakıp)nail, senin de affetmeni istiyor dayı.. bakışlarını ,her gece rüyasında görüyormuş..
söylerim dedim..

aynadan baktım dayıma,gözleri dolmuş.. aynı benim gibi.. yavaşlayıp sağa yanaştım..
ir-- tuna yer değişelim..
tu-- tamam..

 hareket ettiğimizde..
yanımızdan sirenleri açık,iki polis arabası ve iki resmi araba jet gibi geçti..
erol-- bas gaza tuna.. gidiyorlar,biz gelinceye kadar kıpırdatmayın dedin....
nail engellediği için gözaltına alınabilir,birde onunla uğraşmayalım..

tu-- haklısınız..

hızlanırken ..aynadan baktım.. bizi takip eden araç.. çiftlik yoluna dönmedi..  yetiştik diğer araçlara.. toz duman arasında..evin yakınında durdular arka arkaya.. bizde durduk mecburen..
 burhan da tunanın arabasıyla gelmiş demek ki.. o da duruyor..  herkes indi..
koşturan adamlar,polisler.. biz.. durum tuhaf.. çiftlikte kalan işçiler,şaşkın bakıyorlar..

nail-- (elinde tüfekle bağırdı ) yaklaşmayın.. önce tuna bey gelecek..
tu-- (sesini yükseltti )nailll.. geldim.. indir tüfeği..

durum öyle komik ki..
gülen ve gökhan beyi sandalyeye oturtmuşlar.. elleri,ayakları ve ağızları bağlı..
hüseyin ve burhan da..  karşılarında buzlu limonata içiyorlarmış.. bardaklar hala ellerindeydi..
gülen makyajlı ve gayet bakımlı.. topuklu ayakkabılar,ojeli tırnaklar falan..
pantolon ve gömlek giymişler ikisi de..

komser, polisler.. savcı,yardımcısı.. dört kişi daha var..ve bizim gibi onlarda çevrelerini sardı..
köpekler,kurtlar da sevelim derdindeler.. üstümüze atlıyorlar..

ir--(okşadık hepsini) hadi yerinize gidin,çabukk..

onlar gidince.. gülenle,gökhan beye bakarak..
ir--   yerinizi ve yolunuzu şaşırıp, günahsız insanlarla uğraşmanız.. size pahalıya patladı.. 
nedim--  sağ salim,sizi görmek ne mutluluk..
--- özgürlüğünüz kısa sürmüş..  

tu-- hüseyin,burhan.. nail.. teşekkür ediyorum..
rica ederiz dediler..

-- (komiser) ama bu sıcakta böyle işkence yapılmaz ki..
--- (sivil giyimli bir diğeri) ağızlarını da kapatmışsınız..hiç olmamış..

burhan-- şahıslara kötü davranmadık.. küfür,hakaret ediyorlardı.. sadece ağızlarını kapatarak,az bile yaptığımızı düşünüyorum.. onların yaptığı işkencelere göre, biz masumuz..
bir cezası varsa,sorumlu benim..

hüseyin-- buranın sorumlusu da benim,cezayı söyle sen..
nail-- ben de duyayım..

ir-- kim ceza verecekmiş size.. layık olanlar oturuyor,işte..

-- sakin olun canım..  arkadaşlar şaka yapıyorlardı.. (diğerlerine bakarak,görev taksimi yaptı)
 siz  farklı açılardan.. durumun fotoğrafını çekin önce.. kaçaklarımızı,kelepçeleyip arabaya alın..
beyler de,ifade versinler.. sizler de arabayı arayıp , zabıt tutun.. salih ,bir çekici çağır..
özgür,sende erol bey.. nizamettin bey ve nedim beyin ifadesini al..
koordinasyon görevi farukta.. hata istemiyorum,başlayın.. 

faruk-- hadi beyler,buyrun..
nedim-- burhan önce sen gel,ifade için..
burhan-- tamam..

erol-- bize limonata yok mu,nail..
nail-- olmaz mı hiç..
ir-- beyler,çardağa geçip  soluklanın.. ben getiririm..
hüseyin-- güllü hazırladı,bizim evdeydi.. şimdi getirir irem hanım.
ir--tamam..

fotoğraflar çekiliyor arka arkaya.. sonra.. gökhan beyin eli kelepçelendi.. ayakları ve ağzı açıldı.. götürülüyor
polisler tarafından.. her aşama çekiliyor yine..

sivil bir kişi ve polisler hariç.. dayım,nizamettin bey ve özgür bey..  tunanın rehberliğinde çardağa doğru giderken.. nail ve hüseyin de.. ifade vermek için .. polis arabasının , yanına gittiler.. .

gülen gözleriyle beni öldürecek gibi bakıyor..

ir--  pardon,yetkili siz misiniz..
--- evet..  adım cengiz,savcıyım.. buyrun..
ir-- benim adım da irem .. durumdan haberdarsınız.. değil mi..
--- evet..
ir-- beni şu kadınla ,iki dakika yalnız bırakmanızı rica ediyorum..
..

Hiç yorum yok: