Translate

4 Haziran 2012 Pazartesi

1250.bölüm..

birsürü anlamadığım terim,suçlama savunma konuşmalarından.. delillerden.. şahitlerden..
bize söz verilmesinden sonra..
hakim ,"dosyayı inceledim ve hasta olmadığına kanaat getirdim .. bilerek ve isteyerek irem karaya komplo kurulmasına azmettirmiş.. izinsiz dinlenmiş.. hatta bürosuna da  girilip kamera kayıtları üstünde oynanmış.. "diyerek.. verilebilecek en ağır cezaya hükmetti de..
mahkumiyetinin gıyabında olmasının bize bir yararı yok, önce yakalanması lazım ..
tazminatı da,o değil ailesi ödeyecek işe bak.. halit abi kabul etti.

davalar birleştirilmiş sanırım..
tunanın ve nizamettin beylerin davası görüşülürken yine sorular soruldu bize..gülenin  rezilliği iyice
 ortaya döküldü ve kanıtlandı.. fotoğrafları tepegözde gösterdiler.. kimse yorum dahi yapamadı..
gökhan bey de,bir çok suçlamadan dolayı hüküm giydi..

bir saat sonra.. tüm davalar lehte sonuçlandı ve dışarı çıktık..

nizamettin-- geçmiş olsun.. daha iyi şartlarda görüşmek üzere.. hoşçakalın..
tu-- inşallah nizamettin bey.. sağolun..

ir-- geçmedi ki,nizamettin bey.. şartlar,içinden çıkılmaz bir hal aldı bence..
nizamettin-- züğürt tesellisi işte..

nedim-- umudunuzu kaybetmeyin,irem hanım..
halit beyler,çıkarken.. dayım geldi yanımıza.. gözleri şiş ama yüzü yine de gülüyor..

ir-- avukatımı öpmek istiyorum.. gözün aydın ,dayı..
erol-- (açtı kollarını,sarılıp.. öptük birbirimizi ) sağol..
şu sonuca göre.. bende size ve nizamettin beye gözünüz aydın diyeyim..

ir-- çok sağolasın.. ama sonuç aldığımız pek söylenemez..
nizamettin-- sağolun,erol bey..
tu-- dayı,ne olacak şimdi..

erol-- siz evinize,işinize gideceksiniz.. onlarda aranıp,yakalanacak.. sonuç, o zaman anlam kazanacak..
kimse boş durmuyor,inanın.. kısa süreceğine eminim..

tu-- inşallah ama yakalanıncaya kadar.. ne yapacağız onu bilmiyorum..
mektup,özür vs. hikaye.. yine karşımıza çıkacak..
misafirlerimiz var,irem iş yerinde oturamayacak bir kaç gün.. ya  yaklaşırsa.. niyeti zarar vermek olduğuna göre.. nasıl güvende olacak dayı.. üstelik,gelecek hafta bende burada olmayacağım..

erol-- (gülerek) iremi merak etme de,sen kendine dikkat et.. tabanca taşıma.. tek kalma.. hava atmak için.. seni arayacağını.. hatta karşına çıkacağını düşünüyoruz..

ir-- siyam ikizi gibi gezeriz bizde.. tabancayı ben taşırım,nişancılığımı göstermek için de fırsat olur..
erol-- şakası bile hoş değil.. hadi gidelim..

arabamın yanına geldik..
ir-- nizamettin bey, sizi de bırakayım..
nizamettin-- zahmet olmasın size.. ben taksiyle giderim,yolunuzu uzatmayayım..
ir-- rica ederim, ne zahmeti.. sayenizde buradayız.. lütfen buyrun..
nedim bey,dayı.. hadi siz de gelin.. 

biz öne,onlar da arkaya oturdular..
hareket ederken.. aynadan gördüm ki.. takip ediliyoruz.. keyfim yerine geldi..

ir-- beyler,size  kahve ikram etmek istiyorum..gerildik,biraz rahatlayalım ne dersiniz..

erol-- hastaneden bekleniyorum ama olabilir..
nizamettin-- peki,yok demeyeyim hadi..
nedim-- boynumuz kıldan ince,içeriz..
tu-- kahve içmekten daha iyi bir fikrim var ama.. size uymaz herhalde..

arkadakiler güldü.. 
ir-- dayıı,hülya geldi dün gece.. unutmadan söyleyeyim.. seni görmek için.. yanına gelmek istiyordu da..
ben göreceğim haber veririm dedim..

erol-- sağol,uğrarım..iyi mi..
ir-- iyiydi..

bulvara dönerken, telefon çaldı..
ir-- tuna sen baksana..
tu-- (açtı ) alo,buyrun.. ...............evet nail,söyle....................... arabaya yeni bindik.. niye arıyordun, ne oldu................................................................... ......................... .....................
....................................................................anlamadım,ne dedin.. çiftlikteler mi...nasıl ....................................................(eliyle,sağa çek diye işaret etti.. sonrada dayıma dönüp.. ) dayı,iki kaçak da çiftliktelermiş..

erol-- nee.. nail tanımıyor ki.. nereden biliyormuş onları..çiftlikte ne yapıyorlarmış.. polisi arayalım hemen..
tu-- nail duydun mu.. ................ .......... .................................................................................
.......................................................hah hah hah......................................................................
................................................................  inanmıyorum size ..........................  ..............
polis gelse bile, biz gelinceye kadar kıpırdatmayın.............................................................................
 ............... ..............................................
(sesi titriyor) affettim nail.. ........................ tamam,söylerim..

kapatıp,dayıma bakarak..
tu--  polisi aramışlar,bizim de aramamız gerekir mi.. yoksa,gidelim mi..
erol-- gidelim de, baş savcıya haber vereyim.. 

tuna verdi,dayım aradı.. ben de.. hızla döndüm.. çiftliğe gidiyorum.. onlar konuşurken..

ir-- tuna anlat.. ne yapmışlar.. güldüğüne göre,yakalamışlar mı yani... .nasıl.. 
tu-- anladığım kadarıyla,davalımız iş yerine gidip bizi sormuş..
 tanıdıklarından,bozmadan.. çiftliğe gideceğimizi söylemişler..

dayım ahizeyi yerine koyup..
erol-- şok oldu,geliyorlar.. ee sonra..

Hiç yorum yok: