Translate

29 Mayıs 2012 Salı

1246.bölüm..

orhan-- çiğdemin muhabbeti iyi.. gelmeye niyeti yok.. bizde kalkalım hadi..
menekşe-- ayıp,davet edelim orhan.. bizde kalsın..

ir-- bizde kalır canım..
tuğrul-- demeyim dedim ama
tu-- sen yine deme abi..

eren-- yusuf bey,bekar mı..
orhan-- evet de.. çiğdemle çok iyi arkadaş onlar..
gönül-- arkadaşlıkları,boyut değiştirecek gibi görünüyor bence..

ela-- pekii,mahmut bey,bekar mı..
ir-- sanırım ..

tu-- ireme diyorum da.. sizden de korkulur yani.. gözünüzden de hiç birşey kaçmıyor.. onlara mı bakıyordunuz..

menekşe-- ama kaçacak gibi değil tuna.. güzide hanım pek mutlu.. iremin duasına onlar da amin demişti..bizim gibi olacaklar..

yasin-- şikayetçi misin, menekşe..
ziya-- öyle bir hali mi var yasin.. evlenmem diyenden ,korkacaksın zaten..

menekşe-- haklısın ne diyeyim.. sana da acıyorum biliyor musun..
ir-- ayy ben dee..

ziya-- (gülerek) cumartesi gecesi.. ben de ,size acıyacağım..

sacide-- ziyaa. bak kocalarımıza bir zarar verme ,tamam mı.. daha fazlasını söyleyemiyorum ama sen beni anladın herhalde..
kahkahalar arasında ziya "vermem ,sacide hanım.. çok iyi anladım" dedi..

mustafa-- hadi hep beraber kalkalım..çok geç oldu..
nedim-- evet.. yarın önemli bir gün..
tu-- nedim bey.. hayatın, yine film şeridi gibi gözünün önünden geçecek bence..
nedim-- hah hah hah.. sustum..

herkes kalktı.. geniş bir daire olduk.. vedalaşılıp,davetler ediliyor..
abimler,orhan bey.. mustafa,güngör ,cevdet ve bekir beyleri yolcu ettik.. ceyda da gitti..

mr.rekin ,maruf ve bizim ekip kalktığında..
burhan da geldi.. çiçek ve kardeşlerini götürecek o da.. telaşlıydı ama normal buldum..
hep birlikte gayet saygılı,teşekkür ederek ayrıldılar..

harun,mahmut-güzide,yusuf-çiğdem.. zuhal-ziya.. yasin-figen ve biz kaldık..

ziya-- harun bırakayım seni de..
harun-- güzide hanımla,ben nöbetçiyiz.. mahmut bey bırakırım dedi ziya.. sağol..

ziya-- peki.. yusuf bey siz..
yusuf-- ziya bey,arabam var..sağolun..
tuna bey,irem hanım.. çiğdemi davet ettim.. bir mahsuru var mı..

tu-- yok da.. yeri de hazırdı..
çiğdem-- biliyorum tuna..yarın sizin davanız var, dinlenin kardeşim..  iyilikle görüşürüz,inşallah..

tu-- inşallah.. ama sen hiç bir zaman bize engel değilsin.. başımın üstünde yerin var..
seni köşkte ağırlayacaktık..
çiğdem--(gülerek) sağol.. yarın kalayım ,olur mu..

ir-- tabi ki,demek gitmekten vazgeçtin.. çiğdemciğim.. kahve içeriz seninle..
çiğdem-- söz vermeyim şimdiden.. kısmet olursa,içeriz..
ir-- bekleriz efendim.. buyrun.. gece gönüllere gidiyoruz,duymadınız ama sizleri de çağırdı..
güzide--maalesef ben,nöbetçiyim yine..  teşekkür ettiğimi söylerseniz sevinirim..

ir-- peki güzide hanım,söylerim.. gelerek bizi mutlu ettiniz.. sizi de her zaman bekleriz, mahmut bey memnun olduk..
mahmut-- ben de memnunum,beklerim.. irem hanım,tuna bey..iyi geceler..
tu-- size de mahmut bey..

öpüştük,tokalaştık.. onları da gönderdik.. tuna bahçe kapısını kapatırken..

tu-- nerede kalalım..
ir--(ayakkabılarımı çıkarıp,elime aldım )adım atacak halim kalmadı,saat de iki olmuş.. burada kalalım.. 
tu-- iyi,sen çık.. bende gelirim birazdan..
ir-- ama ama yürüyemiyorumm kii..
tu-- (kilitledi.. koluma girip,kısık sesle ) asansöre kadar dayanacaksın.. çaresiz..
ir-- bu kameralara ,derhal bir çare bulmam lazım..
tu-- hah hah hah..

********

Hiç yorum yok: