Translate

29 Mayıs 2012 Salı

1245.bölüm..

tu-- ziya alacağın olsun..
ziya-- hah hah hah.. olsun abi,iremin ifadesi herşeye değer ..

zuhal-- iremm,hani Mersinde konuşmuştuk hatırladın mı..
ir-- evet.. ziya sarhoş olmuyor diye şaşırmıştık..hatırladım..

kahkahayla güldük..
zuhal-- güvenmeyle ilgili dediklerimi ,hatırla şimdi de..
ir-- tamamm..
gönül-- bende hatırladım.. katılıyorum zuhal..
ela-- bizde duysaydık..

ir-- bilmediğin birşey değil ela.. serbestmiş gibi..
zuhal-- tuna abiciğim,ireme meyve yedirir misin..

ir-- sen ziyayı sustursana.. hani benim tarafımda olacaktın..
eren-- geç bunları irem.. zuhal,kıyamayacağımı anladım demişti.. evleniyor,şimdi senin tarafında nasıl olsun ki.. hem kimbilir sen ne yaptın da.. ziya böyle söylüyor..

ziya-- sen çok yaşa abi.. neler yapmadı ki..
tuna meyve verdi bana..
tu-- ziya çok yedi,sıra sende.. tarafsız bakınca,ziyaya sende hak verirsin. hayatım..

ir-- ziyaa,kork benden..
ziya--tamamm..  tunayla,zuhali karıştırmadan..abes hareketler haricinde, hodri meydan..

yasinin otobüsü garaja girdirdiğini görünce..

ziya-- figen,kocanı da çağırayım mı.. istemezsen,söylemem..
tu-- hepimiz geliyoruz madem.. o da gelecek.. ayrı gayrı olmaz,ziya..

ziya-- abi,haklısın da.. belki beraber Kars'a gideceğiz diyorlardı,ondan sordum.. adam evlendiğini yeni anladı,kavuşmuşlarken ayırmayım demiştim..

figen-- artık söyleyeceksin,ziya.. duyarsa bozulur, bu seferde.. gelip gelmeyeceğine, kendisi karar versin..
Kars kesin değil daha..

ziya-- iyi.. geliyor,destekleyin beni.. damadı biraz konuşturalım..

yasin gelip yerine oturdu..
tu-- sağol yasin ,zahmet oldu sana..
yasin-- yok canım.. ne zahmeti.. benim de,bu kadar faydam olsun..sizin yaptıklarınızın yanında lafı olmaz..

ziya-- bizde seni bekliyorduk yasin..şimdi, erkekler hep birlikte dağıtmaya gideceğiz.. geliyor musun..

tuğrul-- ziya sensiz götürmedi bizi..
eren-- hadi kalkalım..
tu-- hanımlar da burada eğlenecekler..

yasin-- hiç kusura bakmayın,beklemişsiniz ama ben gelmiyorum..
orhan-- niye..
menekşe-- kıvırmadan cevap ver,yasin..
yasin-- (gülerek) karımı bırakıp,sizinle gelmek istemiyorum.. yeterince açık mı..

kahkahalar,ıslıklar.. bravo sesleri arasında.. ziya omuzuna sarıldı.. elinde de elma dilimi var..
ziya-- yasinn,dile geldin sonunda..  gözüme girdin.. ye bakayım..
yasin-- sağol..

ziya-- şimdi için bir planımız yok ama cumartesi zuhal kına gecesi yapacak, hanımlara.. bizde
erkeklerle toplanacağız.. herkes geliyor ve neresi olduğunu bilmiyorlar.. gelir misin,seni azat edelim mi..
 bir de,gelirsen.. o geceden hiç bahsetmeyeceksin.. figene bile..

yasin--  müdürünüze layık gördüğünüz gibi, bir sürpriz yapmayacaksan gelirim..
ziya-- daha neler, yasin.. o bize yakışmaz.. sürprizin normali varken,anormalini yapar mıyım hiç..

ir-- ziyaa,canına mı susadın sen.. ortopedi servisine gitmek istemiyorsan,uslu dur..
ziya-- hah hah hah..
yasin--(gülerek) aman irem,ne var yani.. gözümüz gönlümüz açılır..
ir-- aaa.. yasinn.. ne diyorsun senn..

tuğrul-- bize de söyleyin sürprizi..
tu-- hiç sorma abi.. şaka yapıyorlar da..irem ciddiye alıyor,haberleri yok..

zuhal-- iremciğim senin için söylüyorlar.. panik yapma.. gerek olursa.. figenle,ben hangi servis olacağına karar veririz,hayatım.. merak etme sen..

ir-- benim içim daraldı.. sen ne rahatsın,zuhall..hele figen, dağlardan serin..
ziya-- sen öyle san.. zuhalin lafları, çok ağır..bir cümleyle işi bitiriyor..  hele yasinin sırtındaki,kamçı izlerini görsen,için parçalanır..
eren-- kıyamammm..

kahkahalarla güldüler..
ir-- hıh,said de geldi..(tunaya bakıp) mr.rekin ve bizim ekiple gezmek için izin istedi benden.. tersleme sakın..

tu-- saidi kurban seçmiş ha..  mr.rekin hiç yanıma gelemedi bak..izin verdin mi yoksa.. 
ir-- (güldüm) çok alemsin,tuna.. izinlik bir durumları mı var..nezaketen,istedi.. verdim de,İstanbula gitmeyin dedim..

orhan-- çiğdemin muhabbeti iyi.. gelmeye niyeti yok.. bizde kalkalım hadi..
menekşe-- ayıp,davet edelim orhan.. bizde kalsın..
ir-- bizde kalır canım..

Hiç yorum yok: