Translate

25 Mayıs 2012 Cuma

1242.bölüm..

omuzuma birisi dokununca.. döndüm.. ergün abimle,hülya gülerek bana bakıyorlar..
hülya çokk güzel.. saçlar,makyaj.. elbisesi.. takılarıyla.. harika görünüyor.. ay nasıl özlemişimm..
ir-- aaaa..

tu-- hoşgeldin hülya,ergün.. merhaba..
hülya--(tokalaştılar ) hoşbuldum ..
ergün--merhaba tuna.. sürpriz nasıl irem..
ir-- çok güzel abim..çokk..

kollarımı açtım,biz hasretle bir sarılmışız ki hülyayla.. ikimizde duygulandık,konuşamıyoruz..
bekir-- hanım kim..

ergün abim de tokalaşıyor..
zuhal-- Antepte evli olan, kuzenimiz.. hülya.. iki yıldır,hiç birimiz görmemiştik de.. gelerek,şaşırttı bizi..

ela-- hülyaa?..
menekşe-- tanışmadığımız hülya..
hülya-- irem bırakırsa tanışacağız.. gözünüz aydın,ben haberlerinizi aldım..
ela--menekşe-- sağol..

ir-- (bıraktım,tokalaştılar )bu saatte,nasıl geldin sen.. tek misin.. eşin ,kızın nerede..
hülya--(gülerek ) Anteptee.. akşam geldim, kızımı da ablama  bıraktım.. saçını yoluyordur şimdi.. bir arasam onu..
ir-- ara tabi.. zuhallerle,beraber geldiniz sandım..

zuhal-- yok,kapıda karşılaştık..taksiyle gelmiş.. hülya ben ararım,ablanı..
hülya-- sağol.. merak etmesin..
zuhal-- tamam..

********

hülya annemin yanından döndüğünde.. abimler ve ziyalarla konuşuyorduk... yasin de,çok neşeli..
balayından döndüler tabi..
hülya,figenin yanına oturdu..
ir-- nasılsın hülya.. rahat mısın.. mutlu musun..
hülya-- daha iyiyim,irem.. sen nasılsın..
ir-- iyiyim şükür..
tunayla da,konuştular..
ir-- buradasın değil mi.. bir hasret giderelim..
hülya-- temmuz sonuna kadar,buradayım kısmetse.. bol bol konuşuruz..
ir-- iyi sevindim.. bir kaç gün çok doluyum.. telaşlarımız bitsin,kızınla gelirsin.. teyzemin haberi yok mu,geldiğinden..
hülya-- yok.. asıl sürpriz onlara olacak.. dayım,yengem gelmediler mi..
ir-- yengem mazereti nedeniyle gelmedi de,dayım buradaydı..
hülya-- yarın gideyim bari..
ir-- dayıma akşama doğru git.. yada ben görüşeceğim.. o sana gelir..
hülya-- olurr..

ela,menekşe ve gönülle konuşurlarken.. tuna da,figene sordu.. 

tu-- okul bitti mi,figen..
figen-- (gülerek) nihayet bitti,tuna.. diplomayı aldım.. kuşlar kadar özgür hissediyorum kendimi..

tu-- gözünüz aydın..
figen-- sağol.. diplomayı babama götürdüğüm için, geciktik kusura bakmayın.. . çok selamları var..
tu-- as... çok, iyi yapmışsın.. sevinmiştir..
yasin-- hemde nasıl sevindi tuna.. anlatılır gibi değil..

ir-- e ıslatmak lazım dimi,yasin..
yasin-- ıslatacağız da, iş konusunun netleşmesini bekliyoruz..
ziya-- kutlamayı önce yapalım,yasin.. iş belli olursa figen, telaşlı olur..
yasin-- gideceğini,hatırlatmasana ziya..
hülya-- figen nereye gideceksin..
figen-- olursa,İstanbula..

mustafa-- irem hanım,dosyada figen hanımın özgeçmişi var mıydı.. ben hatırlayamadım..

ir-- yoktu,mustafa bey.. figen müthiş idealisttir,ekonomi okudu..iş başvurusu bile yapmadı ama dereceyle bitirdiğinden.. İstanbulda harika bir iş teklifi almış..onun sonucunu bekliyor.. kısmetse.. master da yapacak,orada..
güngör -- olmama ihtimaline karşı, özgeçmişinizi irem hanıma verin figen hanım.. yasin bey de sevinir, herhalde..
yasin-- sevinirim de.. irem hayırdır,tuna iş arayanları ..sana mı yönlendirmeye başladı yoksa..
ir-- (güldüm) kocamın günahını alıyorsun, yasin..
ben gönüllü oldum da,seninle de paslaşabiliriz istersen..

yasin-- iş alımlarına bakmıyorum, malesef.. ama harita mühendisine ihtiyaç var diye duydum..

tu-- gönderdiğimizde,ben demedim demezsin değil mi..
yasin-- yok,demem..
tu-- herkes şahit bak.. (elini kaldırdı) kaan gelir misin..
mustafa-- sağlamcısın..
ziya-- mecburen,ne yapsın.. tuna, veteriner aranıyor bizde de..
tu-- tamam,sorarım..

gönül-- tuna,ben de mimar arıyorum ama İstanbulda yaşamaya engeli olmamalı..
figen-- gönül, ev arkadaşım mimar oldu.. onu göndereyim sana....
gönül-- tamam.. (çantasından kartını çıkarıp verdi) gönder,konuşalım..

oya-- mimara bizim de ihtiyacımız var.. tuna bey..
tu-- oya hanım,tam size göre bir mimar var ama şu anda orta okulu yapıyorlar.. yine de söylerim..

kaan geldi yanımıza..
kaan-- buyrun,tuna bey..
tu-- kaan,harita mühendisi..mimar ve veterinere ihtiyaç varmış..
kaan--(gülümseyerek) kız-erkek fark eder mi..

Hiç yorum yok: