Translate

25 Mayıs 2012 Cuma

1243.bölüm..

yasin-- e biraz eder.. harita mühendisi,arazide olacak..şartları zor..
ziya-- veteriner ilanı çıkmadı henüz.. bilmiyorum..
oya-- mimarda fark etmez..

kaan-- tamam,kime başvuracağız..
ir--özgeçmişleri ve adayları bana getir,ben yönlendiririm kaan..
ziya-- (kartını çıkarıp verdi.. ) sen,bana bir uğra kaan..
kaan-- peki.. sağolun.. görüşürüz..
o gitti..

hülya-- neşe ablaları, göremedim irem..
ir-- gelmediler,hülya..
ziya-- lütfü bey ,Mersindeydi...neşe abla da,kızıyla yazlıkta.. hepinize,çok selamı var .. özlemiş sizi.. gelsinler dedi.. sanem de bir tatlı olmuş.. görmeniz lazım..

ir--menekşe--ela-- as.
ela-- iyi mi,ziya.. telefonunu biliyorsan ver de,arayayım.. 
ziya-- iyi.. veririm..
menekşe-- gündüz gidelim,ela.. ben de çok özledim..
ela-- sen git menekşe.. ben birilerinin sayesinde,çiftliğe gidiyorum malesef..

tu--ir-- hah hah hah..
ziya-- senin ne işin var, çiftlikte..
ela-- hiç sorma ziya.. tuna-irem çifti, ufuğa karne hediyesi olarak.. muhteşem bir yarış atı almışlar da..
ufukla gidiyoruz,ata biniyoruz..masal anlatıyoruz.. ninni söylüyoruz.. ben içimden,ireme sevgilerimi gönderiyorum tabi..

ir-- elticiğim ben masumum..
tuğrul--  hadi canım sende.. 

gönül-- iremm,sakın mügeye hediye alma.. tamam mı.
ir-- ben almam da,amcasının hain planları var gönül.. hazırlıklı ol..

tu-- mügeye zürafa almayı düşünüyoruz,gönül.. bahçeye sığmaz diye, filden vazgeçtik..
eren-- özveriye bak..

kahkahalarla güldüler..

hülya-- irem,bir hanım geliyor.. ayağımı sürükledim herhalde..
ir-- (tuna da,ben de.. döndük arkaya.. son derece güzel olmuş) aaa,çiğdemm..( kalkıp karşıladık.. ben sarılıp öptüm ..tuna da tokalaştı..)hoşgeldin..bu ne güzel sürpriz..

çiğdem-- hoşbuldumm.. maşallah harika görünüyorsunuz.. güle güle oturun ,iş yeriniz çok güzelmiş..

ir-- sağol ,sen de harikasın.. kızın yok mu..
çiğdem-- yok.. tuna,derhal geliyorsun diyince.. getiremedim.. niye çağırdığını da söylemedi..

tu-- niye olacak,çiğdem.. özledik,öyle çağırmasam gelirmiydin.... eşyan yok mu..
çiğdem-- yarın gideceğim,tuna..(gülerek ,aramıza baktı)  bu gelen yakışıklıyı tanıyor gibiyim..

yusuf-- gözlerime inanamıyorum.. çiğdemm.. hoşgeldin..
çiğdem-- (sarıldılar,öptüler birbirlerini ) hoşbuldum,hiç değişmemişsin yusuf..
yusuf-- sende değişmemişsin.. niye haber vermedin..karşılardım seni,demet nerede..

çiğdem-- sağol,tuna çağırdı.. ama geleceğimi o da bilmiyordu.. sürpriz olsun dedim.. demet,annemin yanında.. 
hava bunaltıcı.. içecek ikram etsenize,centilmenler..

tu-- tabi,buyur..
yusuf-- lütfen,bizim masaya gel..
ir-- aa,bizim masadakilerin çoğunu tanıyor.. siz buyrun,yusuf bey..
yusuf-- arkadaşları bırakıp, benim tek gelmem.. pek uygun olmaz,irem hanım..
çiğdem-- iyi,dur öyleyse..bir merhaba diyeyim..

biz çiğdemle,beraber masamıza geldik.. tuna,yusuf beyle biraz geride kaldı.. konuşuyorlar..

çiğdem-- cümleten merhaba.. ben çiğdem,İstanbuldan geliyorum.... orhan beyin öğrencisi..tunayla,yusufun okul arkadaşıyım.. neşeniz bol olsun..
tuğrul,eren,gönül.. ela,menekşe,orhan bey.. yusufu kıramadım.. birazdan gelirim yanınıza..

orhan-- tamam..
gönül--menekşe--ela-- hoşgeldin çiğdem..
tuğrul-- yanlız mısın.. 
çiğdem-- (gülerek )hoşbuldum, evet yalnızım..
eren-- güzelll,isabet olmuş....

ir-- güzel mi,çiğdeme sormak lazım..
çiğdem-- evet irem,en iyisi bu..
ir-- sevindim öyleyse..
çiğdem-- görüşürüzz..

ir-- (koluna girip,yusuf beylerin yanına doğru yürürken..kısık sesle ) çiğdem,yusuf bey seninle.. çok ilgili.. ama arkadaşdan daha farklı ,tuna gibi değil yani.. beraberce konuşma fırsatımız oldu da ,geçen hafta.. ben yanlış anlamış olabilir miyim..

çiğdem-- (kaşlarını çatıp) kesinlikle..kaç yıllık arkadaşım..zor zamanlarımda tuna gibi,hep destek olmuştur bana..  hiç bir ima bile olmadı aramızda.. yanılıyorsun bence..

ir-- (yusuf beyin,çiğdeme bakışını görünce.. gülümseyerek.. kulağına yaklaştım)
açılabilirse.. giderken farklı duygular içinde,olacaksın..bence..

çiğdem-- (o da kulağıma yaklaştı) biz çok rahat konuşuruz .. açılmak istediği bir konu varsa ,söyler zaten..
ama ben hiç başka gözle bakmadım ki ona.. onun baktığını da sanmıyorum..
bu kadar yıldan sonra.. arkadaşlıktan,sevgililiğe geçemeyiz..olmaz..

ir-- çiğdemm, büyük konuşma.. bahse girelim mi..
çiğdem-- iyi,nesine olsun..

ir-- acı kahvesine..
çiğdem-- hah hah hah.. kabul..

tu--iremm bıraksana.. çiğdem,susamış.. yusuf bey sabırsızlanıyor..
sonra konuşursunuz..

Hiç yorum yok: