Translate

22 Mayıs 2012 Salı

1239.bölüm..

ir-- bırak onu ,harun.. sen aşık mısın.. yanındaki bayanla ,ortak duygular içinde misiniz..onu söyle bize..

eren--bu gelin çok yamann..
tuğrul-- bilmiyor muydun ki..tunaya baksana.. sesi çıkıyor mu, garibimin..
tu--senin sesin de,fazla çıkıyor tuğrul..
orhan-- sen yoktun tuğrul,bize de uyguladı bu taktiği.. ela ,nasıl karar verdi sanıyorsun..

ir-- abii,hani bacalara konan bir kuş vardı.. hatırladın mı adını.. 
tuğrul-- hah hah hah.. sustumm..  gelin..

menekşe-- harunn,konuş..
sam-- iremm..

tuna birden,sinirle dönüp.. sam'e baktı,hanım demedi ya..

sam-- ceyda nerede diyecektim..
harun--(ona bakarak,ingilizce ) yanımda,ne oldu..
sam-- mrs.elizabeth çağırıyordu da..
harun-- geliyoruz..

sam gidince..

ir-- beyler,ne oluyor size.. misafirin sorusuna,biz de cevap verebilirdik.. üstelik anlıyorsunuz ,tepkiniz yersizdi.. 

tu--kendi adıma;yeni tanıştınız,gereksiz samimiyeti hoşuma gitmedi..
hem biliyorsun, zemin daimi müsait hayatım.. hava da ,% 200 nemli.. burası Adana,ben de Adanalıyım..

harun-- ben de Ankaralıyım..
ir-- oo,memnun oldumm.. ben nereliyim,bilin bakalım..

cevdet--güngör--bekir--mustafa--ceyda--hah hah hah..

eren--hayra alamet değil diyordum..tuna, normale döndü gelin..sesi çıktı kocanın..

gönül-- beş dakika,yeter eltime.. yalnız bırakalım hadi..
tuğrul-- tuh tuhh,mutfak da boş değil ki..
tu-- (gülerek )tuğrull.. ne çok konuşuyorsun sen..
menekşe-- koca köşkte,başka yer mi yok tuğrul..

orhan--mekan ve zaman vererek..gereksiz gerginliğe yol açıyorsunuz.. yapmayın,ireme saniyeler bile yeter..

güngör-- mustafa--ceyda--harun-- cevdet--bekir--sacide--ir--ela--eren--gönül--tuğrul--orhan--menekşe-- fevzi--tu--  hah hah hah..

hep beraber kalktık.. garsonlar sandalyeleri alıyorlar..
 eren abi,mügeyi.. tuna da ertanı, kucağından indirdi.. ikisi yürüyorlar anneme doğru..
babam da halayla,firuze teyzenin kollarına girmiş..

ir-- harun annenler Ankara da, nerede oturuyorlar..

tunaya elimi uzattım.. tuttu.. hep birlikte,yürüyoruz yan tarafa..

harun-- yukarı ayrancıda..niye sordunuz irem hanım..
ir--hiiçç,öylesine..  (ellerimizi göstererek) kendime saniyeler için..  zaman yarattım.. harun..
 
güngör-- mustafa--ceyda--harun-- cevdet--bekir--sacide--ir--ela--eren--gönül--tuğrul--orhan--menekşe-- fevzi--tu--  hah hah hah..

--- iyi akşamlar,neşeniz daim olsun..irem hanım..
döndüm sese doğru.. amcam gelmiş..kasketi,sakalları yok..  takım elbise giymiş..gömlek,kravat gençleşmiş sanki..son derece de şık.. elinde minik birde paket var..

ir--(gülerek) aman efendim..  gözüm yollarda kalmıştı.. hoşgeldin amcacığım.. nerelerdesin..,görüşemedik..  nasılsın..
tokalaştık.. tuna da.. merhaba hoşgeldiniz dedi..

diğerleri de bizi bekliyorlar tabi.. ama aralarında da fısıldaşıyorlar  niyeyse..

-- sağolasın,iyiyim şükür.. beni de davet etmişsin..çok müteessir oldum..güle güle oturun yeni yerinizde..
çam sakızı çoban armağanı,bunu sana getirdim kızım..

ir-- (aldım)ne zahmet ettin,amcacığım.. senin gelmen yeter bana.. sağolasın.. tuna açsana.. tırnaklardan,açamıyorum..

tuna açarken.. ben de tanıtıyorum amcaya.. ama halleri biraz tuhaf.. bekir ,güngör,mustafa ,cevdet.. eren,tuğrul..orhan..fevzi ceketlerini ilikleyip,saygıyla tokalaştılar..  hanımlarla da,selamlaştı..

ir-- bu bey de,benim çiçekçi amcam.. amcaa,adını bilmediğimi fark ettim..adın ne..
--- adımın ne önemi var ki.. sen amca de yine..

tuna paketten büyük bir nazar boncuğu çıkarmış... ayaklı aparatı da var.. elinde tutuyor..

ir--  çok teşekkür ederim,amcacığım..
-- rica ederim.. kem gözlerden korusun rabbim..
ir-- aminn,sağolasın.. 

o zamana kadar,hiç ortada görünmeyen max ve tina geldiler yanımıza..
hiç birimizle ilgili değiller ama.. amcanın karşısına oturup.. sağ patilerini, kaldırdılar ..gözünün içine bakarak .. bekliyorlar..

orhan-- amca okeyi aldı..
eren-- şaşılacak şey..
güngör-- nasıl biliyorlar,selam verilecek kişiyi..
bekir-- güngörr..
ir-- seni sevdiler,amca.. selamlaşmak istiyorlar..

--- (amca gülerek,patilerini tutup.. sonra başlarını okşadı.. )   aferin,size.. bende çok severim de.. onlar anlıyor..
ir-- max,tina aferin ..yerinize gidin ..
onlar gidince..

ir-- ayakta kaldınız.. hadi ,yemeğimizi yiyelim.. amcacığım buyur.. 
--- ben kalamayacağım,kızım ..kusuruma bakma.. seni görmek için uğradım..
ir-- (koluna girdim )hiçç anlamam..  beraber yiyeceğiz.. biz bizeyiz amca.. çekinecek ne var,sanki..

amca yardım ister gibi ,tunaya baktı..
tu-- kalıp,misafirimiz olmanızdan memnun oluruz..
irem,sen nazarlığı  odana  koy.. amca da.. ellerini yıkar.. kurtları sevdi ya..

ir-- (aldım tunadan )  kaçmasın sakın .. ben hemen gelirim..
tu-- olur da, sen acele etme lütfen.. ayakkabın topuklu ,dikkat et...
ir--  ne düşünceli,bir kocam var.. yarabbim.. saniyeler yetse de, sana ömrüm  feda olsun..
tu-- (gülümseyerek ) benim de, sana..

ben ağır ağır yürüyerek içeriye girdim..

Hiç yorum yok: