Translate

18 Mayıs 2012 Cuma

1233.bölüm..


erol--malesef bu işler,böyle..kendilerine dikkat etmek zorundalar.. yarın davanız var..  nasıl gelsinler ki..
 neyse,beni nuri aradı .. almanyaya gidecekmiş ya..  bir arkadaşı..oturma izni almak için.. eşinden boşanıp..
orada kağıt üstünde,evlenmiş.. ben de yapabilir miyim diye sordu...

ir-- duydum.. izin vermeseydin dayı.. çocuğu olacak,karısını bırakıp gittiği yetmiyormuş gibi..
birde boşanırsa.. hiç gelmesin zaten.. oyuncak mı bu.. kağıt üstünde ama gerçek nikah.. bir çocuk da ondan olur.. ohhh ne ala.. gemici gibi.. her limanda bir kadın,bir çocuk.. 
hiç annemi babamı.. çocuğunu,karısını düşünmüyor.. bu kadar mı değişir insan.. ben anlayamıyorum..

erol-- mutluluk da ,mutsuzluk da insanı değiştirir.. ben anlıyorum onu.. ama hak vermiyorum, o da ayrı konu.. telefonda ben bağırdım ,o dinledi.. sonuç olarak ,aklından bile geçirmeyecek.. gitmeni engellerim dedim,vazgeçti..
ir-- sağol.. dayı yapabiliyorsan,yapsana..

erol-- laf gelişiydi,yurt dışına çıkmasına bir engeli yok ki.. asıl o kızla evliliğine mani olmak istedim ama..
kaçırınca,çaresiz kaldım.. kader,kısmet.. yanlış tercihler .. kendi seçimi vs. diyoruz ama
nurinin mutsuzluğunu da ,yaşamayan bilemez..
(içini çekerek )az önce,annen ergünden bahsetti.. çok üzüldüm ama yine çaremiz yok.. iki yiğenimi de çok seviyorum,bundan sonra iyi olurlar inşallah..

ir-- inşallah,bizde çok üzüldük.. kızın ailesi de perişan,bizden bile özür dilediler..
abim için,hayırlısı böyleymiş .. kısmet değil miş demek ki..
gel hadi,dışarı çıkalım.. tuna..merakla beni arıyordur,şimdi..

erol-- (elimi tuttu ) aramak/aranmak ikiniz için de geçerli olduğundan.. bu hissi yaşamak çok kıymetli,inan.. 
maalesef,herkese de nasip olmuyor..

tuna telaşla içeri girince.. cevap vermedim..
erol-- (gülerek )iyi ki geldin tuna..
irem.. hiç susmuyor maşallah,sen nasıl dayanıyorsun bilmem..

tu-- (gülümseyerek,elini uzattı bana..tutup kalktım)gönüllüyüm, susmasın dayı..
onu dinlemek,görmek ..enerjisini izlemek ,bana zevk veriyor..

ir-- sağol hayatım.. ve sen erol bey.. diyeceklerimi biliyorsun,nasılsa  görüşürüz ..
erol-- (gözleri dolu dolu) biliyorum,görüşürüz..

biz  ele ele salondan, bahçeye çıktık..
tu-- ne oldu dayına ,sarhoş muydu..

ir-- (gülümseyerek ,baktım yüzüne) yok..
ergün, nuri ve kendi mutsuzluğu yüzünden..efkarlıydı..tuna beni arıyordur,çıkalım hadi dediğimde ..
birbirinizi karşılıklı düşündüğünüz için..bu hissi yaşamak çok kıymetli.. herkese nasip olmuyor demişti ki,sen geldin.. birde duymak istediklerini,söyledin mest oldu..
dayıma zevk falan diyince,senin ,sarhoş olduğunu düşündüm bende..

tu-- (gülerek) değilim de.. yanımdasın,adayım..
ir-- aşkım,benim de dengem bozulmadan uzaklaşalım öyleyse..
tu-- senn soda mı içtin ,yoksa..

ir--tu--hah hah hah..

bahçe kapısından girenleri görünce.. karşılamaya gittik.. belediye başkanı ve kaymakam bey gelmişler..
tanıştık.. tebrik ettiler,bizde teşekkür ettik.. ikramlarımızdan aldılar ..
yarım saat kadar,gurup halinde sohbet ettikten sonra..  nezaketle ,izin istediler.. toplantıya katılacaklarmış,yemeğe kalamadılar.. tekrar bekleriz diyerek , yolcu ettik..

*******
tuna maruflarla konuşurken..ben de mutfağa gittim.. ahçı ve yardımcıları çalışıyorlar.. tabaklar hazırlanıyor..
ir-- kolay gelsinn..
-- sağolun..

Hiç yorum yok: