Translate

14 Mayıs 2012 Pazartesi

1229.bölüm..

çıktım kapının önüne,arkamdan da kapadım..
ir-- evet..
tu-- anarla avukatı geldi.. anlaşmayı imzalamak istiyorlar.. avukat gidecekmiş..

ir-- tamam,çıkın geliyorum..
tu-- birde, bu renk boğmuş seni.. başka elbise getirmedin mi..
ir-- getirdim de,boşver ..en uygunu bu..
tu-- (gülerek)  sen söyle de,gel..

abdullaha haber verip,saçımı at kuyruğu topladım..  asansörle çıktım yine..
odama girdiğimde.. ayağa kalktılar,tokalaştık.. yanındaki beyi,avukatımız diye tanıştırdı.. tuna da orada..

ir-- memnun oldum ,hoşgeldiniz.. mr.anar.. nasılsınız..
mr.anar-- teşekkür ederim,irem hanım.. iyiyim.. siz nasılsınız.. kral nasıl..
ir-- (gülerek) sağolun,iyiyiz..kral da gelir birazdan..buyrun lütfen,oturun..(yerime geçip oturdum) ne içersiniz..
mr.anar-- biz içtik,aşağıda.. sizi işinizden  alıkoydum ama avukatımızın gitmesi gerektiği için..imzalayalım istedim.. 
ir-- tamam..
(sözleşmeyi aldım,çekmecemden.. avukat beye uzattım bir nüshasını ..o okurken.. tunaya aldığım kalemi de.. çıkardım )
mr.anar-- (çantasından para destelerini çıkarıp masama koyarken de,konuşuyor )
mısırlar muhteşem olmuş,irem hanım.. gelecek yıl için de,anlaşmak istiyoruz..

ir-- sizinle çalışmaktan memnunuz.. mr.anar.. anlaşmak da isteriz elbette..
 başka talepler de var..sizin verdiğiniz rakamı da değerlendirip,haber veririm size..

mr.anar-- tamamm.. on dönüm araziye ekilmişti mısır,32 bin dolar ödedim.. gelecek yıl için.. yirmi dönüm araziye ekilecek, aynı tohum için.. 64 bin dolar öneriyorum..

avukat,sözleşmeyi  mr.anara uzatıp,"imzalayabilirsiniz "derken..
ir-- önerinizi kabul edemeyeceğim,mr.anar..üzgünüm..

imzaladı,bende imzalayıp.. değiş tokuş yaptık sözleşmeleri.. imzaya devam ediyoruz..
mr.anar-- siz ne kadar,istiyorsunuz..
ir-- dediğiniz şartlar için.. yine taşıma size ait olmak üzere.. 100 bin dolar istiyorum..
mr.anar-- oo çok fazlaymış..

ir--( bitirip,kalemi kapattım) mısırımızın talibi çok.. mr.anar.. 100 bin veren olduğu halde..
sizinle çalışmak istediğim için,aynı rakamı söylemiştim..

mr.anar-- sağolun.. biz kalkalım..
ir-- peki.. çalışamasak da,sizin ayrı bir yeriniz olduğunu bilin lütfen.. işi bırakıp.. açılışımızda dostça vakit geçirelim,buyrun..
mr.anar-- teşekkür ederiz.

avukat sözleşmeyi çantasına koydu.. tunanın refakatinde,çıktılar odadan.. bende paraları,masanın yanındaki küçük kasaya koydum.. kapıyı kapatırken,tuna geldi tekrar..

ir-- ne oldu.. sana da mı, fazla geldi..
tu-- eh biraz.. odaya gel..
ir-- (kilitleyip,anahtarı aldım.. )sende odaya gel diyip, duruyorsun da..
(içeri girdik,kapıyı kapadı )değişmeyeceğim dedim ya..
(dolabı açıp,çantama koydum anahtarı..)anahtar burada,haberin olsun..

tu--(kendi elbise  kılıfı açıyor)tamam.. sen çıkar elbiseni..
ir-- (derin bir nefes alıp )yanlış kılıfı açıyorsun.. o senin tunaa..

tu-- yaa,öyle miymiş.. içinde sana ait bir elbise olduğundan ,açıyorumdur belki de.. mesela kırmızıyı,getirmiş  olabilirim..

çıkardı kırmızı elbisemi..
ir-- aa.. sen ciddi misin,giy mi diyorsun yani..
tu-- e mecburen,kendi açılışında matemdeymiş gibi giyinmene dayanamadım.. göstermeyecektim de.. iyi ki,getirmişim.. bekleniyorsun.. çabuk giy..

ir-- (giydim,gerekli düzenlemeleri yaparken de gülerek söyleniyorum.. )
kıskançlıkla yüzünü asarsan,ödün verdim dersen karışmam.. ben istemedim... kıyafeti getiren ,giy diyen sensin.. becerikli,sürpriz sever ..düşünceli kocacığım..ayakkabısını da getirmişsindir umarım..

tu-- kışkırtmaa.. getirdim tabi,karıcığım..  yaklaş..

kendisi giydirdi,ayakkabıları..
yerde hala bana bakıyor,hayran hayran..

tu-- (gülümseyerek ) soyun..
ir-- (eğilip,öptüm dudaklarını) çok geç hayatım..
tu-- ama kesinlikle eğilmeyeceksin,çokkk sakıncalı..
ir-- hah hah hah..

çıkardıklarımı dolaba koyduk aceleyle..
pırlanta setimi taktık..
 asansörle inerken.. bakıyordu hala..
ir--  herkesin adı yazılacaktı yaka kartlarına.. unutulmasın.
tu-- yazılıyor.. gecikme..
ir-- tamam..

****
abdullah ta,makyöz de bayıldılar.. elbiseme..
göğüs dekoltesi normal ama sırtım  v şeklinde epeyce açık..
incecik askıları var..
vücuduma tam oturup.. birde kırmızı tafta olunca,
feci dikkat çekiyor..

Hiç yorum yok: