Translate

9 Mayıs 2012 Çarşamba

1223.bölüm..

açan bayana "ben irem kara, bekir beyle görüşmek istiyorum.."dedim..
"misafirleri var ama sorayım efendim "dedi.. bekledim artık.. birkaç dakika sonra ...

bekir-- iremm.. beni aramışsın,buyur..
ir-- evet bekir bey.. rahatsız ettim,misafiriniz varmış.. affedin.. yanlarındaysanız ve konuşamıyorsanız.. kapatabilirsiniz..

bekir-- boşver şimdi,rahatsızlığı.. odamdayım..  hayırdır, ne oldu.. sesin kötü geliyor..

ir-- hiç ilginiz olmadığı bir konuya..karıştırmak istemesem de.. sizden acil yardım istiyorum ,bekir bey..
ama diğer rica gibi bir durum söz konusu değil.. yine de aramızda sır olarak kalacak.. kabul ederseniz anlatacağım..

bekir-- (gülerek) resim çekmemi istemeyeceksin,masrafı ödeyeceksin.. sapık olmayacağım ,anlaştık mı..
ir-- anlaştık.. masraflık bir mesele değil de.. ödemek de sorun değil.. kimbilir belki birgün benimde size bir faydam dokunur..
bekir-- mesele ciddi sanırım.. anlat bakalım..

ir-- (ben durumu anlattım,detaylarıyla.. ceydayla konuşmamızı da tabi)
hepsi değer verdiğim  büyüklerim, rencide etmemek adına.. kimliğimi bilmemeleri lazım.. bu yüzden ,aklıma siz geldiniz.. arkadaşsınız,daha rahat söyleyebilirsiniz diye düşündüm.. arar mısınız bekir bey.. çok rica ediyorum..

bekir-- üzüldüğün halde,onlar için çırpınmandan..iyi niyetinden..saygından etkilendim..
sen birşey bilmiyorsun.. herşeyi ben gördüm.. anlamış mıyım..
ir-- kesinlikle..

bekir-- numarayı verdin de.. ben murat beyi,evinden hiç aramadım.. o kadar samimi değiliz.şimdi ispiyonlar gibi aramam tuhaf olur.. mustafalar evine gittikten sonra, onu arayım diyorum..

ir-- haklısınız da.. hepsi perişan olmuşlar.. o ortamda duysa,mustafa bey.. onlar da rahatlasalar demiştim..

bekir-- tamam.. mustafanın evini arayayım,önce.. murat beylerde olduğunusöylerler.. bari,aramak için nedenim olsun.. tamam mı,ortak..

ir-- tamam,ortak.. çok teşekkür ediyorum.. sacide hanıma selamımı iletirseniz sevinirim..
bekir-- iletmeyim bence.. sanırım tuna da ,aradığından habersiz.. ikimizin arasında kalsın..
ir-- evet evde değil,haberi yok da.. gelince öğrenecek..ondan laf çıkmaz.. yine aramızda olur..
bekir-- peki.. iyi geceler.. yarın görüşürüz..
ir-- size de.. görüşürüz..sağolun..

kapattı.. ben de derinnn bir nefes aldım.. kasmışım kendimi.. sersem gibiyim zaten.. ayıkmak için.. elimi yüzümü yıkadıktan sonra.. kahve pişirip balkona çıktım.. öylesine dalgınım ki ,iki filcan yapmışım ..sanki karşımda tuna var gibi ,onun tarafına koyunca..

ir-- allahım aklımı koru.. ben içtim,sen soğuttun da derim birazdan..tam olur..
tunaa,duy beni..

Hiç yorum yok: