Translate

6 Mayıs 2012 Pazar

1220.bölüm..

arabayla vahide hanımı,deryayı ve songülü evine bıraktım..
burhan da, yardım etti beraber  karpuzlarını taşıdık..

ir-- (korna çalıp,hareket ettim) burhan senin evin nerede..
burhan-- eve gitmiyorum irem hanım.. çiçeğin yanına gideceğim.. ileride inebilirim..
ir-- bilmemem mi gerekiyor..
burhan-- evet.. beş meslektaş aynı evde kalıyoruz.. sizi görmeleri hoş olmaz.. işe girerken verdiğim adreste sahte..
yalan yaşamak zor olsa da,idare ediyordum.. şimdi çok farklılaştı.. siz biliyorsunuz,bu seferde üstlerime yalancı konumundayım ve bu suç.. içime sinmemesi bir yana,işimden de olabilirim yani .. dün tuna beye hayır diyemedim ama böyle devam edemeyeceğim, ben..bir ay içinde,yerime birisini bulursanız sevineceğim..
durumumu anlayacağınızı umuyorum..

ir-- ( kaldırıma yaklaşıp,durdum) anladım burhan,peki.. sen tavsiye et,ben de işe alayım..
 kurtları seven ve  huyuna kefil olacağın,birisi olsun..bir dakika,seni kovmam mı gerekiyor.. nasıl ayrılacaksın ki..

burhan-- yok,ben dilekçe vereceğim üstlerime.. onlar görevden alacaklar..

ir-- ergün abim,polis olduğunu anlamıştı ama ondan laf çıkmaz..
madem açık konuşuyoruz..  kim senin işe girmeni istedi..
 korudukları ben miydim..yoksa açığımı bulmak mıydı amaç ve sen nasıl bir hizmet verdin..

burhan-- sorularınız,çok sakıncalı.. cevap veremem,üzgünüm..  iyi akşamlar,yarın görüşürüz..
ir-- sana da.. hoşçakal..

indi,bende hareket ettim..  bulvarda,sağ şeritten  ağır ağır ilerliyorum, saat sekiz olmuş..
 tuna da aramadı,hala çiftlikte sanırım diye düşünceler içindeyken.. kırmızı ışık yandı ve durdum.. vitrinlere bakıyorum..
aa,mağazadan esra çıktı.. arkasına dönüp konuşunca.. görmesem de.. muhtemelen..ergün abimledir dedim..
yeşil ışık yandı o sırada,ilerleyip müsait bir yere park ettim.. yanlarına gidip ,ikisini de açılışa çağırmak  amacıyla.. indim arabadan.. aradığım da ulaşamadım çünkü..
abime,nişanlısının yanında jest yapacağım yani..

arkalarından yetişmek için..  hızlı hızlı yürüyorum..
yaklaşınca..esranın yanındaki erkeğin,ergün abi olmadığını anladım ve  yavaşladım..kolkola girmişler,esra da konuşuyor..  arkadaşıdır,akrabasıdır.. kuzenidir diyorum içimden..
ama erkek esranın beline sarılıp,ulu orta dudağından öpünce..iş değişti..

esradan da beklediğim tepki gelmeyip.. gülerek ilerlediklerinde..
kahretsin,abime bu yapılır mı.. (......) dedim içimden..
gidip,saçını başını yolmayı da düşündüm ama..değmez..

"bunu ben abime nasıl söyleyeceğim.. gizli kalacak bir yanı yok.. bilmeli de,nasıl..kaç günlük nişanlılar daha..yıkılacak çocuk.. tüh tüh "diyerek.. arabaya döndüm.. oturup,bir sigara yaktım..

ne yapmam gerektiğine karar vermeye çalışıyorum.. 
telefon çalınca tunadır diye açtım..

ir-- geliyorum canım..
ergün-- buyur bekliyoruz öyleyse..

Hiç yorum yok: