Translate

6 Mayıs 2012 Pazar

1218.bölüm..


 gölgedeki sandalyelere oturduk..songül de,kahvelerimizi getirdi..
sigarayla beraber,içiyoruz.. kurtları da çağırdım.. yattılar,çimlere..

ir-- amcayı çağırdınız mı.. sordum mu yoksa..
derya-- (gülerek) evet,dört kere.. çağırdık gelecek dedim, bende..

ir-- (güldüm)hiç hatırlamıyorum inan ki.. burhan yaka kartlarına gençlerin adını.. çiçek yazsın.. yazısı güzel onun.. yarın gelenleri de,karşıladığımızda  saliha hanımın yanında.. hemen yazar,kim kimdir konuşurken iyi olur.. benim adlarını unutma riskim de var tabi..

burhan-- tamam irem hanım.. dün çiçek yayından çıktığında.. kardeşleriiçin ağzını aradım.. çalışmak isterler mi diye... "çok toylar.. hem kıyamıyorum,hem de uygun iş mi var ..kime güveneceğim ki.... idare ediyoruz ,şimdilik" dedi..
ir-- anladım.. yarın geliyorlar değil mi..

burhan-- çiçekle,iki kız kardeşi geliyor.. gülten hanım ,çağırdığınız için teşekkür etti..
çocuklarla başka zaman ziyaretinize gelecekmiş..

ir-- tamam.. vahide hanım,songül ya sizin aileleriniz..
vahide-- kızım gelecek.. irem hanım.. annem de,sağolsun ..işi rast gitsin dedi..
ir-- inşallah..

songül-- bizimkiler de,yarın sipariş yetiştireceklerinden.. geç saatte uğrarız dediler..irem hanım..

ir-- kolay gelsin,ne diyeyim.. yarın öğlen sam gelecek.. iki saat sonra ,onu otele bırakıp.. gelirim.. sizler de giyeceklerinizi getirin.. burada giyersiniz,saçınız makyajınız yapılır..abdullah gelecek..
 burhan o arada,giyinip çiçeği ve kardeşlerini alırsın.. sende..
fotoğrafçıyı çağırdım..video da olacak..
doktorları,ziyanın arkadaşını ..neşe ablaları da, mecburen davet ettim.. 
unuttuğum başka birşey var mı hatırlatın,bana..

derya-- (gülerek)  amcayı çağırdınız mı..
ir-- aa,unuttum.. çağırdık mı yoksa..
vahide--derya--burhan--songül-- hah hah hah..

ir-- deryaa,saide nikah ne oldu..dememi ister misin..
derya-- (içini çekerek) gerek yok ki.. o diyor zaten..

burhan-- hadi biz veto edildik de,sizin öyle bir durumunuz da yok derya.. saidden emin değil misin hala.. niye uzatıyorsun ki..

derya-- eminim de,korkuyorum burhan.. sen ,hemen  evlensen.. aranızda sorun çıkmayacağını mı sanıyorsun yoksa.. kız okuyor,çalışıyor.. daha üç yılı var,üstelik.. kim veto ettiyse,doğru düşünmüş bence..

burhan-- daha erken olduğunu bizde biliyoruz,canım.. veto eden tuna bey.. başka kim olabilir ki..

ir-- burhann.. ben de birşey diyemedim sana.. çünkü karışmamam için,söz verdirdi..
sana inanmasa ve çiçek de tunaya seviyorum demese.. sen öyle bir veto edilecektin ki.. haline şükret..
ama çok merak ediyorum..  erkek arkadaşı olmadığını kimden duydun.. lütfen söyle..

burhan-- (gülerek) öyleymiş..söz verirseniz,belki anlatırım..
ir--vahide--songül--derya--sözzz..

burhan-- nailden duydum..

Hiç yorum yok: