Translate

29 Nisan 2012 Pazar

1210.bölüm..

girişe çıktık,burhan otomata bastı..

tamer gayet enerjik bir şekilde.. demir kapıyı kapatmadan.. bahçeye girdi.. geliyor..
ama  max ve tina önüne geçip durdurdular..

tu-- max,tina yerinize gidin..
gittiklerini gördüğü halde..

tamer-- gelip beni alın.. üstüme atlayacak gibi bakıyorlar..
tuna gidip, getirdi..içeri girdiler..

tamer-- ohhhhhhh.. bu neydi böyle..
burhan-- tabancanız mı var..
tamer-- yok daha vermediler..

burhan--(max ve tinayı kapıda görünce ) tehdit unsuru olmasa,  emre itaatsizlik yapmazlardı..

(monitöre bakıp,sağ taraftaki donan resimde tamerin rozetinin altında alarm yazdığını gördüm.. )

tu-- bir yere mi uğradın,birisinden aldığın birşey de olabilir..
tamer-- evden geliyorum,iş başı yapacağım için.. Ankaradan yeni takım elbise almıştım.. ütüleyip giydim ve geldim..
burhan-- cekedinizi çıkarın.. mutlaka birşey var..
ir-- burhan bak...
monitöre baktıktan sonra.. rozeti çıkarıp,avucuna aldı..
 
burhan-- max, gel oğlum.. 

max hızla içeriye girdi,iki ayağının üstüne kalkıp.. avucundaki rozeti kaptı.. koşarak bahçeden geçti..
demir kapıdan da çıktı.. bakıyoruz hepimiz.. ilerideki çöp kutusuna ağzındaki rozeti atıp, geri geldi yanımıza..
oturdu ,dili bir karış dışarıda.. burhana bakıyor..

burhan..gülerek iki eliyle maxin başını tuttu..
 "aferin oğlum,aferin.. ödülü hak ettin.. gel bakalım, oynayalım seninle.. "
burhan--( bize dönüp ) beş dakika sonra gelirim..

tu-- tamam.. gel otur tamer.. songül, bir bardak su verir misin..

oturduk koltuklara..
ir-- tamer,o ne rozetiydi.. yeni miydi yani..

tamer-- (songülün getirdiği suyu içti.. bardağı sehpaya koyup)
evet.. sınavı,mülakatı sorunsuz geçtim..  işe kabul edilmem dolayısıyla..
personel müdürü;"aramıza hoşgeldin.. amblemimizi hep taşımanı diliyorum..
gülderen hanım çok iyi bir seçim yapmış.. onu ve seni kutluyorum.."dedi ve rozeti taktı..
ben de,bu cekete taktım.. o neydi ki,tehdit olsun.. amaç ne..kime ne yaptım,ben.. anlayamıyorum..

ir-- (gülümseyerek)  tamer.. tebrik ediyorum seni.. başarılı olacağına da inanıyorum..
tunayla bahçede bir kahve için.. benim acil aramam gereken yerler var..
heyecanını ve hevesini kaybetme sakın.. sen kimseye birşey yapmadın..

tamer-- sağolun..şok oldum inanın..

hepimiz kalktık ayağa.. tokalaştım.. tuna tamerle dışarıya çıktı..ben de arkalarından bakıyorum..
 max ve tina..inanılmaz hızlı koşuyorlar..
ağızlarında birer top.. çiçeklerin üstünden atlayıp,burhana götürüyorlar..

odama çıkıp,nedim beyi aradım.. sekreteri bağladı..
nedim-- merhaba irem hanım..

ir-- merhaba nedim bey.. (anlattım olanları) kimseyi suçlamak amacında değiliz..
kullanılmış da olunabiliyor.. tamer örneğinde olduğu gibi.. gülderen hanıma yönelik olduğunu düşünüyorum.. ama onu arayamadım,  gidip uyarın lütfen.. resmi görevli  o,odasını kontrol ettiriyordur da.. daha dikkat etsin.. 
nedim-- sağolun.. gidiyorum hemen..
ir-- selam söyleyin,iyi günler..

nedim-- size de.. as..

Hiç yorum yok: