Translate

29 Nisan 2012 Pazar

1209.bölüm..

oturduk..
ir-- mutfaktan çıkamıyoruz,hadi hayırlısı.. ee,anlatın..

vahide-- taşındığımız gün,siz hastaneye giderken.. davetiye de hazırlayacaktık diyordunuz.. nadide hanımla,sadun bey de duyduklarından.. "nasıl birşey hazırlanacak.. yardımımız olursa beraber yapalım.. irem hanımın telaşı var "dediler..
bende kum saatleriyle ..ilginç birşey yapmak istediğinizi ama tam belirleyemediğimizi söyledim.. herşey böyle başladı..

derya-- ben de ,hastaneden döndükten sonra dahil oldum.. nadide hanımla,sadun bey kum saatine bakarak fikir üretmişler.. uygulama başlamış..
siz aradığınızda burada öyle bir çalışma vardı ki.. gelmemeniz gerekiyordu..  bizde yardımcı olduk,nadide hanıma..akşama kadar..davetiyeler hazırlandı.. onları saklamak da,ayrı sorundu tabi..
sizde listeyi verince.. cumartesi günü  kurye ve posta kanalıyla gönderdik.. 

ir-- hımm,çok ilginç.. ellerinize sağlık da..
hangi gün açılış yapacağımızı ,bana ne zaman söyleyecektiniz.. daha kokteyl ve yemek işi var..
listede olmayan ama  başka çağıracaklarımın olduğunu da, düşündünüz mü..

tu-- tabi canımm.. düşünmüşler,organizasyonu sadun bey yapacakmış..yarın haberin olacakmış.. arayacaklarını araman için.. songül,davetiyeyi getirde irem de görsün..

songül çıkınca..
ir-- sen nereden biliyorsun.. sakın haberim vardı deme.. 

tu-- bilmiyordum.. şimdi bekir beyden ,tesadüfen öğrendim.. çok beğenmiş.."açılışınız çarşamba günüymüş..
ömrümde böyle sesli davetiye görüp, bir yere davet edilmemiştim..
 fikir sahibini ve kimin yaptığını bilmek istiyorum.. "diyince..ayran istedim senden.. sürprizi sen yapıyorsun sanmıştım ama değilmiş..

ir-- (gülerek burhana baktım ) senin bir rolün var mı..
burhan-- (ellerini yüzüne kapatıp) olmaz mı,varr..  her dediklerini yaptımm..
vahide--derya--tuna--ir-- hah hah hah..

songül 30x20 cm ebatlarında siyah deri kaplı bir kutu getirip
masaya koydu.. üstünde kabartmalı olarak bahadır holding yazıyor .. kapağı açtım..

kırmızı kadife itinayla ,kutu içine buruşuk olarak kaplanmış..
 kum saati de, kapağın iç kısmına ince yerinden tutturulup..kumların akması sağlanmış böylece..
kartvizitim de .. köşkün adresiyle beraber sağ tarafta..
kutunun içinde minik bir kasetçaların ,play tuşuna bastım..

" bahadır holding ,  davetiyesidir..

Kalkınmanın , birlikten kuvvet doğarak mümkün olacağına inanan ..siz dostlarımızla ortak hedefimize beraber yürüyebilmekten kıvançlıyız.. 
Harcadığımız ama yerine koyamadığımız tek konu.. zaman.. Kumlar akarken,kıymetli zamanınızı birlikte geçirebilmek arzusundayız.
Bu nedenle; 15 haziran çarşamba günü saat 17:00 de..başlayacak olan açılış törenimizde sizi ve eşinizi  ağırlamaktan mutlu olacağız.

saygılarımla irem kara"

kayıt bitti.. tuşa bastım..
ir-- süper olmuş.. çok beğendim.. elinize sağlık.. ses nadide hanımın sanırım..

vahide-- sağolun.. evet onun..
ir-- pekii,listede kevin..mr.anar ,mr.rekin..,philip,elizabeth..sam..
 bbc genel müdürü, koordinatörü.. konsolosluk görevlisi,ressam hanım.. said ve maruf ta vardı..
said anlar da.. diğerlerine ne çözüm buldunuz..

vahide-- sadun beyin sesi var onlarda da.. sonunu" irem kara adına saygılarımla "olarak değiştirmiş..

songül-- burhan kutuyu yaptırdı,ben kumaş aldım.. beraber yapıştırdık.sadun bey kasetçalarları getirttirdi.. kaydı yapıp gitti.. nadide hanımla ,vahide hanım çok uğraştılar..metinle..
hatta kum saatlerinin kumlarıyla da.. renkler erkeklere uygun olmalıymış.. 
mr.rekine mor olsun,fark etmez dedim..itiraz ettiler niyeyse..

vahide--burhan--ir--songül-- derya--tu-- hah hah hah..

ir--  şimdi açışılımız var madem.. işimize bakalım öyleyse..
sürpriz, tam sürpriz oldu.. hepinize teşekkür ederim,yorulmuşsunuz..

vahide-- derya--burhan--songül--   rica ederiz..

ir-- gidip; nadide hanımla ,sadun beye de teşekkür edeyim bari..

zil çaldı.. tamer "kimse yok muu.. " diye de bağırıyor..

tu-- tamerin beni sevdiğini,ziya duymasın sakın..
tu--ir-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: