Translate

26 Nisan 2012 Perşembe

1206.bölüm..

burhan--  nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum,irem hanım.. ben güvenlik görevlisi değilim.. mesleğimi söylediğimde de,buradan istifa etmem gerekiyor..

ir-- şimdi söylemenin gerekçesi ne..
burhan-- nedenim ,çiçeğe verdiğim söz..

tu-- baştan anlat,şunu..
burhan-- (karşı sandalyeye oturdu) ben çiçekle konuşurken.. aramızda yalan olmaması için,
mesleğimi açıkladım.. sizlerin bilmediğini ve öyle olması gerektiğini söyledim.. törende elimi tutmadan önce..
fısıltıyla "ben onlara numara yapamam..kesinlikle.. bilmeye hakları var.. söyleyeceğine söz verirsen..elini tutarım" dedi.. bende kabul ettim..

tu-- pekii,söylediğinde.. vahide hanım..derya ve songülün.. tepkileri ne oldu.

burhan-- şaşırdılar,çok kızdılar.. songül dövecekti neredeyse.. nasıl gizlermişim,dalga mı geçmişim onunla.. dün gönüllerini almak için.. çiçekle gidip, yalvardık resmen.. zorla geldiler.. hala da yüzüme bakmıyorlar..
ben kötü birşey yapmadım ama çok üzgünüm.. söylemeyip,gitmek en iyisi sanırım.. beni affedin.. (kalktı ayağa)

ir-- otur burhan.. (oturdu tekrar) söylemesen de,biz anlamış olsak ama aramızda kalsa..  yine gitmek zorunda mısın..
burhan-- hayır da.. nasıl olacak o.. hanımlar duydular.. aramızda kalsın diyemem.. mutlaka duyulur..

tu-- biz deriz,duyulmaz.. senden memnunuz.. eğer sıkıntıya girmeyeceksen..kalmandan yanayız.. 

burhan-- anlayamıyorum,bana  kızmadınız mı..
tu--  akif beyin kızlarını kurtardığında.. polis olduğunu öğrendim.. ireme de söyledim..
durumumuzu biliyorsun,senin olman güvende hissettirdi.. kim yada kimlerin vasıtasıyla işe girdiğin önemli değildi o anda.. hala da önemli değil aslında.. dürüstlüğünü biliyor ve güveniyoruz sana..
çiçek için kabul etmişsin,halini anlıyorum..  yalan söylememen, görevini açığa çıkarma pahasına.. anlatman..
söz vermen de.. artıların...
ama şimdi öğrenmiş olsaydım..tepkim songül gibi olurdu herhalde..

ir-- demek ,o kadar çok seviyorsun çiçeği..
burhan-- (gülümsedi) evet,çok.. hiçbir sevgiye benzemiyor,tarifsiz..

ir-- içimi ferahlattın.. çiçeğe bildiğimizi , kabul ettiğimizi ve çaktırmaması gerektiğini söyle..
 max ve tinanın da polis kurdu olduğunu biliyoruz.. kendi aramızda sır kalmadığına göre.. kimse yokken ,
hanımlara da anlat.. ve sonra da tüm kayıtları sil..

burhan-- peki,teşekkür ederim.. pazartesim kabus olmadı,sayenizde.. büyük riskti..sabahtan bu yana hiç kayıt yapılmadı..  cumartesi  konuştuğumuz kısımları  da sildim ama ergün bey yine gizli kayıt yaptırıyor olabilir.. kesinlikle olmamalı..

ir-- anladım,sorarım ben..

tu-- burhann..bunu hallettik de.. çiçekle ilgili planlarını duymadık henüz.. kıza baskı yapıp,okurken evlenelim deme de.. ben kabusun olmayayım.. anladın mı..

burhan-- anladım.. anlamasına da..

ir-- aman siz niye evlendiniz gibi.. bir soru sorma burhan.. bu kadar stres,hepimize  fazla gelir..

burhan--  karpuz keseyim mi..strese iyi geliyormuş.... 
tu--ir-- hah hah hah..
  
ir-- hamarat ,önce tatlı ver bari.. ağzımız tatlı olsun..
burhan-- tamam.. asıl tatlıyı ,hafta sonu yiyeceğiz kısmetse..

ir-- inşallah.. said açılış yapacak ya..siz ondan yüzüklerinizi beğenin ve alın.. paraya karışma.. benim hediyem o..
burhan-- olmaz irem hanım..  kabul.....
tu-- edersin.. çok konuşma burhan.. irem sinirlenmesin,karışmam bak..
ir-- ayy,sinirleniyor muyum ne..

tu-- ir-- burhan-- hah hah hah..

*********

Hiç yorum yok: