Translate

23 Nisan 2012 Pazartesi

1196.bölüm..

saat 23:00 e gelirken..
tunayla ..babamlar,harunlar ve galip beyleri  arabalarına kadar,yolcu ettik.. ceyda bana konuşacağız diyince,ısrar etmedim..

yerimize dönerken.. burhan-çiçek ve ailesi de.. gidiyorlarmış...
annesi ve çocuklar oturmuşlardı.. arabaya..
bizi görünce  yaklaştılar..

ir-- tekrar tebrik ederim..ikinizi de..
burhan-- sağolun.. arabayı...

tu-- söyledim ya burhan.. pazartesi getirirsin..
çiçek-- gerek yoktu,tuna bey.. ihtiyacınız olabilir..

tu-- olursa araba var,çiçek.. size ,iyi tatiller ..
çiçek-- teşekkür ederim..size de..
annesine de,güle güle dedik.. onlarda oturdular ve gittiler..

ir-- becerikli kocacığım.. çiçeğe,ne ara.. nasıl seviyorum dedirttin,çok merak ediyorum..
 batu bey de,çok bozuldu..
tu-- ama yapacak birşey yok .. gel, gece konuşuruz..
ir--(gülümseyerek) hımm,sıra gelir mi..
tu-- gelmezz.. o yüzden dedim..
ir--tu-- hah hah hah..

****
masa sandalyeler- oturduklarımız hariç- yemekhaneye taşındı.. ve kapı kilitlendi..
satılmış dayıyla çalışanları da.. teşekkür ederek..  münübüse bindirdik.. onlar gidince..  okul bize kaldı tam manasıyla..

ir-- (kısık sesle ) tunaa ben tahsine.. sende satılmış dayıya ,para vermedin..  unutttukkk.. ay ne ayıp olduu..
tu-- (gülerek) ne alemsin irem.. bu unutulacak şey mi..ben verdim merak etme..

ir-- ufff,yemin ederim ..daha şimdi aklıma geliyor.. sana yine borçlandığımızı, kemal bey duymasın..
tu-- (gülerek ) parayla işimiz yok..

ir-- ohhh,ucuz kurtardım..
tu-- hah hah hah..

****
masamıza geldik.. tuna sigara verdi,yaktı..

ir-- birde kahvemiz olsaydı keşke..
orhan-- bende başka bir içecek olsaydı diye geçiriyordum içimden..

batu-- ama bardak bile yok..
yusuf-- arabamda bardak var.. o sorun değil de..içecek yok asıl..

güzide-- hava harika,ortam sohbet güzel.. olsa,bir bardak şaraba hayır demezdim doğrusu..
ziya-- ela,menekşe.. siz..

menekşe-- eşlik ederdik,güzide hanıma.. dimi ela..
ela-- evet.. nasılsa,ireme inat tatiliz..
ir-- elacığım.. ben de tatilim.. yarını su ve şezlong için.. günler öncesinden planladım..

tu-- içimizde en rahat çalışan.. irem diye düşünüyorsun  ama değil..
tuğrul-- kıyamamm.. patronluk zor tabi..

ir-- abi,bir gün için sana devir edeyim..istersen... mesela çarşamba günü..
tuğrul-- ne kadar zor olabilir ki..

tu-- denee.. çarşambanın tüm sorumluluğu ,sana ait olacak ama..
orhan-- çarşamba gününün bir özelliği mi var..
ir-- evet,en sakin gün diye dedim..

ela-- sorumluluk denildiğine göre.. mutlaka başka birşey var. tuğrul..
hasata benzemesin bu da..
tu--ir-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: