Translate

19 Nisan 2012 Perşembe

1193.bölüm..


burhannn.. aa,burhan gelmiş..jilet gibi de giyinmiş,krem rengi takımını..

 elini uzattı,çiçeğe..
burhan-- lütfen elimi tut,çiçek.. şimdi ve ömür boyu..

tuna dahil..hepimiz onlara bakıyoruz..
bir anda sustular... o kadar insandan,çıt çıkmıyor ..

kalbim nasıl çarpıyor,içimden burhandaki cesarete bak sen..desem de..
kızla konuşmamışsın,niye ve nasıl tutsun diyorum..

bakışmaları uzadı.. birşey yapmak istiyorum ama tuna hissettiğinden, öyle bir bakıyor ki bana.. kıpırdayamadım..

nihayet çiçek elini tutup,indi yanına.. derinnn bir nefes aldım..tuna da yanlarına gelince..

burhan--(tunaya bakıp) önce sizin onayınız mı,gerekiyordu..
tu-- (gülerek)yok.. gülten hanımla,iremi geçersen.. gel.. belki razı edersin..

kahkahalar alkışlar birbirine karıştı.. inliyor bahçe..

misafirler birden kalktıkları için.. burhanı,çiçeği ve tunayı göremiyorum.. 
herkes uğultuyla ,yemekhaneye doğru gitme telaşında..  oturayım bari dedim..

arkadan bir ses geldi..
tuğrul-- pişştt,saf.. bunu nasıl fark etmedin,bilmem ki..
 ziya-- tunayla ilgilendiğinden, gözünden kaçırmış abi..

ir-- (döndüm gülerek.. annem-babam.. tuğrul-ela,orhan-menekşe,ziya-zuhal,
iki sıra önlerinde,güzide hanım,batu ,yusuf,harun ceyda oturuyorlarmış.. kalkıp yanlarına giderken)
aynen öyle oldu,ziya.. hepiniz,hoşgeldiniz..

koro halinde hoşbulduk dediler..

tokalaştım..güzide hanım,ceyda ve bizimkilerle.. 
sonra da tanıştırdım..
orhan beyle,yusuf bey konuşuyordı zaten..

batu bey tahmin ettiğim gibi..suskundu.. şok oldu sanırım..ne yalan söyleyim bende şaşkınım.

harun-- tuna bey yokken.. siz bir daha düşünün irem hanım.. yeteneğinizi değerlendirelim..
ahmet-- tuna yoksa da, biz varız.. ama irem kendi işini halleder..  kara kuşak sahibi,olduğunu.. biliyor muydun harun..

harun-- yoo..
 ziya-- ortopedi servisleri ,tunayla-irem yüzünden full çalışıyor harun. kırıp bırakıyorlar.. hadi ,bir kelime daha etsene sen..

kahkahamızı duymanızı isterdim..

tuna burhan ve çiçekle yaklaşınca.. hep beraber kalktılar.. sardık etraflarını.. tebrik ediyoruz.. ikisini de..
şaşkın,utangaç ve mahçuplar..

ziya-- burhan, yasini tanıyor musun..
burhan-- evet..
ziya-- hızından,tahmin etmeliydim..

nermin--ahmet--tuğrul--ela--orhan--menekşe--ir--tu--zuhal--harun-- hah hah hah..

güzide-- tuna bey.. burhan size gelmeden, beni de geçmek zorunda..
batu-- beni de..
burhan-- güzide hanım,batu bey.. yapmayın rica ederim,zaten çiçeği yeni ikna edebildim....

yusuf-- çiçeği ne ara gördün..bilmiyorum da, madem o da razı.. beni geçmene gerek yok,burhan.. kızımız yuvadan uçmuş.. tebrik ederim..

çiçek--burhan-- sağolun..
güzide-- (gülerek) doğru da,adettendir.. oğlumuz ne iş yapar,kimlerdendir soralım değil mi...

ziya-- karagillerden,tunayla-iremin  yakını.. oğlumuz diye demiyorum..elinden her iş gelir..biliyorduk..
ağzı da ,dili de varmış..maşşallah...şimdi ve ömür boyu diyerek,bülbül gibi şakıdı..
ir-- aynı sen..

güzide--batu--yusuf--ahmet--nermin--ceyda--tuğrul--ela--orhan--menekşe--ir--tu--zuhal--harun-- hah hah hah..

ir-- burhann?
burhan-- sormayın irem hanım..
tuğrul-- tuna sen biliyor muydun..
tu-- yorum yok.. ufuk nerede..

ela-- çiftlikte.. getiremedik ki.. hüseyinle-naile yalvardı.. birisi de,tatil planı yapmış bizim için..
tu--ir-- hah hah hah..

ela-- elticiğim seninle de,özel konuşmak istiyorum..
ir-- tabi de..  ben çok acıktım..hadi yemek yiyelim..  bu çocukları da,başbaşa bırakalım ..konuşsunlar..

tuğrul-- burhan sana yemek yokmuş.. irem dedi..
çiçek-- bana varsa,paylaşırız..dert değil..
menekşe-- uhuuu.. ağlamak istiyorum.. iremm,herkese bulaştırmışsın..
ir-- sen yasinle mi konuştun..
menekşe-- figenle dedikodunu yaptıkk..

güzide--batu--yusuf--ahmet--nermin--ceyda--tuğrul--ela--orhan--menekşe--ir--tu--zuhal--harun-- hah hah hah..

**********

onlar yemekhaneye girerlerken.. burhan ve çiçek ..gülten hanımların masasına oturdular..
kadıncağız duygulanmış.. tunayla tebrik ettik..sağolun dedi..

tu-- niye yemek almadınız.. hadi çocuklar,gelin.. burhan sende gel..

 beraber girdik.. elimizde tabaklar,kuyrukta bekliyoruz.. bizimkiler de sıradalar..

ir-- (döndüm arkamı) burhan konuş..
tu-- bırak şimdi,çok acımasızsın irem..

burhan-- yok değil de,ben kendimde değilim..
ir--  sorumu cevapla öyleyse.. .erkek arkadaşı gözardı edip, niye geldin.. 

burhan-- erkek arkadaş hikayeymiş..
ir-- kimden duydun..

burhan-- söz verdim,söyleyemem.. kusura bakmayın..

ir--  şimdi ve ömür boyu dedin.. o da,elini tuttu.. çiçekle konuşmamıştın hani..

Hiç yorum yok: