Translate

19 Nisan 2012 Perşembe

1190.bölüm..


aklımda düşüncelerle okula geldim .. park yerinde yer kalmamış da,yol kıyısına sıralanmış araçlar.. bende sona park edip.. indim..
yemekhanenin yanından girdim.. bahçeye .. çok kalabalık öğrenciler,veliler..guruplar halinde
ayakta konuşuyorlar.. ses inanılmaz..

yanlarından geçip..ilerledim platforma doğru.. çiçekler,sıralanmışlar yan yana..
güneş gözüme geliyor,oturanlara bakamadan.. kulise geçtim..

kalabalık burası da.. konuşmaların,sıralamanın nasıl olacağı büyük
 kağıtlara yazılmış.. onlara bakıyorlar.. gülme konuşma sesleri arasında..
kolumu birisi tuttu..

galip-- bir kaçak girmiş buraya..
ir-- (döndüm..gülerek,tokalaştık) aman dekan duymasın.. nasılsınız,galip bey..

galip-- iyiyim şükür.. seni sormama gerek var mı.. maşallah,çok güzelsiniz irem hanım..
ir-- sağolun efendim.. ben saliha hanıma,yaptığınız jest için teşekkür etmiştim ama sizinle görüşemedik..
affedin lütfen..  minnettarım hocam..

galip-- (gülerek) söyledi.. bazı şeyleri de, tunadan öğrendim.. minneti boşver..
sen şartlarına rağmen,girip.. 95 puan almışsın.. 
öğrencim olmandan gurur duydum/duyduk.. tebrik ediyorum seni..

ir-- asıl ben çok şanslıyım,hocam.. sağolun.. sormayı bile
unutmuştum, tuna da söylemedi.. gerçek olmasa da,önemli hissettirdiniz.. ama büyük risk almışsınız..
hırslandırmak da,tunanın marifetiydi.. sonuç belgesini alınca.. ikinize hediye etmeyi düşünüyorum..
galip--ir-- hah hah hah..

galip-- gel,çıkalım.. tuna bizi arıyor olabilir..

ir-- (çıktık .. brandanın altındayız ) görmedi ki beni.. daha yeni geldim..çiçeği arıyordum..
galip-- sen öyle san.. yukarıda  toplantıdaydık.. organizasyonu konuşurken.. yemin ederim geldiğini hissetti..
kalkıp,pencereden baktığında..geldiğini anladık tabi..
 "hayatım gelmiş.. biz gidelim arkadaşlar"dedim gülerken.. müfettişler ve milli eğitim bakanlığından devir teslimi kesinleştirmek  için,geldiler.. tuna zorunlu olarak kaldı..hayırlı olsun..

ir-- (yürüyoruz.. protokole doğru) sağolun.. saliha hanımla,gülten hanımlar nasıllar..
biliyorsunuzdur sizde..

galip-- (etrafına bakarken)biliyorum.. saliha iyi,iş şuan için.. daha stressiz olunca..rahatladı.. evde oturmadığı için..şanslıyım..kendini dinleyecekti çünkü..
"gülten hanımla iyi anlaşıyoruz.. kadın çok akıllı, bilgili görgülü.. değeri bilinmemiş ,sadece.. çocukları da..
 süper.." diyor..çiçeğin değişmesi de,çalışması da..  senin marifetinmiş.. (güldü)işte gördü,geliyor.. sizi yalnız bırakayım ama kaybolma sakın..

ir-- tamam,sağolun hocam..

çiçek beyaz pantolon ve ceket takım giymiş.. içinde mavi ipekli bir bluz var.. topuklu beyaz ayakkabılar.. makyaj ve saçla birleşince.. harika olmuş..
biraz heyecanlı,şaşkın  gibi ama normal tabi..
mutluluktan yüzü de gülüyor.. açtım kollarımı.. konuşmadan ,sarıldık..
dakikalarca durduk sanırım..

batu-- öhö öhö..
yusuf-- beklesene batu.. nasılsa ayrılacaklar..

Hiç yorum yok: