Translate

13 Nisan 2012 Cuma

1179.bölüm..

mahmut-- adresi söyleyin.. göndereyim ,o halde..
ir-- siz ciddi misiniz..

mahmut-- evet..
ir-- fiyatı konuşalım ,mahmut bey..

mahmut-- çocuğu sevindirelim de,siz ne verirseniz kabul ederim..
ir-- sağolun da,bu bilmediğim bir konu.. rakamı  duyayım..

mahmut-- beş bin yeter..

ir-- peki..teşekkür ederim.. yalnız bir ricam var.. madem araçlarınız varmış..
çiftliğiniz de,tarsustaymış.. çocuk Mersin de,okuldan çıktığında tayını görmesini istiyorum.. mümkün mü acaba..

mahmut-- (gülerek) peki,irem hanım.. sevindirelim çocuğu.. adı ne..

ir-- ufuk kara..( çantamdan çıkardığım, adres kağıdını uzattım) buraya gelecek..
tayın kalacağı yer de,yeşiloba da kara çiftliği.. çok uzak değil..aracın şöförüne beni takip etmesini söylersiniz, aramamış olur..

mahmut bey adresi yazıp,kağıdı bana verdi.. ben de,beş bin lirayı uzattım..

mahmut-- acelesi yok,irem hanım.. sonra verirsiniz.. faturayı kimin adına keseceğim..
ir-- borçlu kalmayım,siz alın bunu.. fatura bilgilerini , müşavirimiz sizi arayıp verir..
nasıl uygun olur bilmiyorum ,daha önce hiç at almadım çünkü..

mahmut-- (aldı parayı,kartını da verdi) tamam irem hanım,hayırlı olsun..
ir-- sağolun.. (ben de ,kartımı verirken.. araç numarasını da yazdım) bir sorun olursa.. bu numaradan ulaşabilirsiniz bana.. tanıştığımıza memnun oldum,mahmut bey..
 (kalkınca ,onlar da kalktılar tokalaştık.. ) sadun bey,iyi günler size de..

güle güle diyip.. beni kapıya kadar yolcu ettiler.. elimde paketler.. içim içime sığmaz bir halde..
ayrıldım oradan..

*******
arabamın içi yanıyor.. ama bana dokunmuyor hiç.. ufuğun halini hayal ediyorum..
nasıl sevinecek miniğim..

hemen kemal beyi aradım... bilgilendirip.. numarayı verdim,mahmut beyi arayacak.. ..
 hareket ederken de,köşkü aradım..

vahide-- bahadır  holding buyrun.. ..
ir-- günaydınn.. nasılsın vahide hanım..

vahide-- (gülerek) iyiyim,sağolun.. balonlarla oynuyoruz.. bize mi aldınız,bilmiyoruz da.. çocukluğumuz geldi aklımıza..
ir-- hah hah hah..

vahide-- burhan da,muhteşem iki k9 getirmiş bahçeye.. çok akıllılar,öylesine güzel eğitmiş ki.. kapıda durup,
şaşkın şaşkın bize bakıyorlar..öyle komik ki halimiz..

ir-- tahmin ediyorum.. patron yok nasılsa,oynayın.. strese iyi gelir..

vahide-- hah hah hah.. sağolun,iyi geldi sahiden..
maşallah siz de iyiymişsiniz..kamera kayıtlarından, tesadüfen gördük de..

ir-- hah hah hah.. evet,iyiyim.. ben Mersine gidiyorum,ufuk karne için davet etti..
öğlenden sonra dönerim.. arayan soran var mı.. 

vahide-- tamam.. nedim bey,aradı.. işinin başındaymış.. akşam üstü uğrayacakmış..
bekir,cevdet,murat..güngör,mustafa.. beyler çiçek göndermişler size..
çiçek dediğime bakmayın.. hepsi ağaç resmen..  ama çok güzeller,yukarısı botanik bahçesi gibi oldu..

ir-- hah hah hah..
vahide-- bıldırcın yumurtasıyla .. petekli bal getirdi, bir bey.."hüseyin-elif çifti .. irem kara'ya gönderdiler" dedi..
ir-- hahh hah hah.. ay çok güzel oldu bu.. sağolsunlar.. başka..

vahide-- ceyda hanımla,çiçek hanım aradı.. ben henüz gelmediğinizi söyledim ikisine de..
ceyda hanım,peki diyip kapattı.. ama çiçek hanım burhanı istedi.. şok olduk..

ir-- bak sennn.. ee..
vahide-- burhan karşımda,kızardı ve anlatma diyor.. yalvarıyormuş..

Hiç yorum yok: