Translate

12 Nisan 2012 Perşembe

1176.bölüm..



sabah 6:30 da uyandırdı beni..
tu-- iremm hadi aşkım.. yarın dinleniriz..bugünü de atlatalım da..
ir-- (gözlerimi açtım.. gülümseyerek bana bakıyor,giyinmiş geceki kıyafetlerini..tavana yakın ,perdeli küçük pencereler varmış..  aydınlanmış,içerisi) bana ne bana ne.. yüzmeden gitmem.. soyun..

tu-- hah hah hah.. olurdu da, gecikiriz.. gece geliriz,yine..
burhan gelmeden gidelim de,yakalanmayalım....tuzakları niye kapattırdığımı merak etti zaten..

ir-- (kalkıp, yüzümü yıkadım..aceleyle giyinirken de..)  anahtarların yedeğini  yaptırıp,
lokale getir demeyi biliyorsun da.. bakmak için,kapattırdım demek aklına gelmiyor mu tunaa..
senin gibi,burayı isteyen .. becerikli için .. bahane mi yok..

tu-- hah hah hah.. hala sarhoşum benn..
ir-- az sonra ayıkırsın.. kahvaltı da.. hafta sonunda buradayız,tamam mı..

tu-- tamam,aşkımm.. tamam bir tanem..su ve şezlong istemiştin dimi..

ir-- (gülerek,yanına gelip.. öptüm yanağını )onların yanında seni de istediğimi söyleyememiştim ama sen 
anlamışsın.. sağol aşkım.. sürprizin çok güzeldi..
tu-- (elimi tuttu) seninle güzeldi,aşkım..

kilitleyip,indik aşağıya..
ir-- gezdirseydim..
tu-- boşver şimdi.. acelemiz var,daha Mersine gideceğiz.. ufuk,söyledi dimi..
ir-- (güldüm) söyledii.. (başımı kaldırdım,balonlara bakarak.. fısıltıyla)  tunaa,delil bıraktıkk..
tu-- hah hah hah.. (kulağıma yaklaşıp) hemde ne deliller bıraktık,geldiğimizi söylememiz gerekecek sanırım..
kayıt edilmiştir, kamerayı da unuttuk..
ir-- hah hah hah..

*********
evimize gelip,aceleyle üstümüzü değiştik.. o da,ben de  gece giyeceğimiz kıyafetlerimizi.. kılıfın içine astık ayrı ayrı..
ayakkabı,kemer kravat.. parfümü de koydu..
bende çanta ayakkabı,takılarımı  aldım..

tu-- sen eve gelebilirdin.. takıyı niye aldın ki..
ir-- köşkte kasa mı yok tuna.. orada giyinip gelirim..
tu-- tamam.. ufuğa ne alalım..

ir-- sordum,seninle ata binelim dedi.. sizler de olacak şekilde..gelecek hafta için anlaştık..
tu-- ben ne alayım,hiç zamanım da yok bugün aksi gibi..

ir--  bana bırak.. alıp,getiririm .. sen verirsin..
tu-- iyi.. tuğrula sordum,saat 11 gibi verilecekmiş karneleri.. okula uğra, beraber gidelim..
ir-- ararım seni.. söz vermeyim..

*******
askıları,çantaları arabalara yerleştirdik.. tuna da arabasını aldı.. halanın evine gittiğimizde..
 orhan abilerle,tuğrul abimlerde gelmişlerdi..

halam gayet mutlu, karşıladı bizi de..
firuze hanımla,yasinlerde oradalar.. eren abimle de sarıldık.. hal hatır sorduk..
ufuğum cıvıldıyor..ilk karne heyecanıyla.. 
onlar da, yanlarında günlük giyeceklerini getirmişler..
okula gidecekleri için..

şen şakrak,oturuldu sofraya.. nişanı sordular ,halayla firuze hanım.. hepimiz anlattık..

orhan-- figen,iremle ingilizce konuştun mu..
figen-- yok orhan abi.. fırsat olmadı yani..
ir-- vayy,konuşuyorsun ha.. hadi duyalım..

figen-- (ingilizce olarak) ne diyeyim,adımı söylesem olur mu..
tu--ir-- orhan-- hah hah hah..

ir-- (ingilizce konuşuyoruz..)ben orhan beyin konuşmasını  daha duymadım ama öğrencilerini görünce..imreniyorum..
orhan-- sağol,iltifat ediyorsun..figen çok çalışıp,istekli olunca..bir ay yetti ona,derdini anlatabilir artık....

ir--bilirim,hırslıdır..  iş konusunda ne karar verdiniz ,figen.. dün gece gidecektin,ertelettin mi biletini..
figen-- evet,saat dokuza erteletmiştim.. birazdan gideceğim irem..
 iş konusunda yasin,yine ayrı kalacağız diyor da..fırsatı kaçıramam doğrusu..

tu--hiç olmazsa yurt içi..

orhan-- ne oldu,amerikaya gitmiyor musun figen..
figen-- öyle bir ihtimal var,orhan abi.. İstanbulda,xx bankasından
müdür yardımcısı pozisyonu için çağırıldım..
konuştuk,karar verecekler..

orhan-- yasin de, İstanbulda kalma mı diyor..amerikaya gitsen ne yapacaktı..
figen-- (gülerek ) o bile ,daha kesin değilken.. Adanadaki bir şube olamazmıydı diyor..

ir-- niye dediğini biliyorsun,figen.. ona da hak veriyorum ben..
orhan-- ben vermiyorum.. yeni mezun ,deneyimsizken.. çağırılıyorsa..şansını kaybetmemeli.. 

yasin--(gülerek) pardon..  sizin kadar konuşamasam da,anladığımı söylemişmiydim..
yanımda dedikodumu yapıyorsunuz.. cık cık cık..

figen-- tu--ir-- orhan-- hah hah hah..

tuğrul-- bir çay daha içip,gidelim diyorum.. eren hazır mısın..
eren-- hazırım..

ayşe çayları getirdi..aldık.. klima açık.. sigaralar yakıldı..
mua-- sık sık gelin ama..
ela-- okul tatil oluyor ya.. geliriz hala..

menekşe-- sıcaklar başlamış.. zuhalin düğününe kadar,ne yapacağız bakalım..
tu-- sen,onbeş -yirmi günü düşünüyorsun.. ya biz ne yapalım menekşe..

menekşe-- haklısın,sözüm yok.. ramazan da Elazığa gelin..
ir-- çok sağol.. ne iyi olurdu da.. ben çalışıyorum,tuna da güya tatil ama ramazanda iş var.. daha doğrusu
üç ay buradayız ve yanacağız..

tu-- (gülümseyerek bana baktı) gelecek yıldan itibaren..üç ay tatil yapabileceğiz ya.. o zaman gideriz Elazığa..
orhan-- hasatı başkası mı,yapacak tuna..

tu-- yok abi.. yoruldum,ekmeyeceğim toprakları.. ve başka planlarım var..
eren-- o planların bir kısmını  unut ve konuşmayalım şimdi.. gecikeceğiz.. hadi gidelim..

kalktık hep birlikte..

ufuk-- yihuuuu.. eren amca geleceksin, değil mi..
eren-- (kucağına aldı,gülerek) geleceğim aslanım..herkesi davet ettin mi..

biz vedalaşıyoruz halamla ve firuze hanımla..
ufuk-- ettimm .. figen İstanbula gidiyormuş.. yasin amcanın da işi varmış amaa
sonra beni kocamaannn kepçeye bindirecekmiş.. çorba mı yapıyorlar,kepçeye nasıl binilir amcaa..

yasin--eren--tuğrul--ela--menekşe--figen--tu--ir-- orhan--firuze--muazzez-- ayşe-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: