Translate

12 Nisan 2012 Perşembe

1175.bölüm..

arabalar hareket ettiler..
benim balonlarım görünmesin diye en son biz ayrıldık..parktan..
tuna istedi yani..
hızla sürüyorum yollar bomboş..
tu-- (bana dönerek) acelen mi var..
ir-- evett.. bir an önce eve gitmeye çalışıyorum,işte.. çok yorgunumm
tu-- o kadar yorgunsan,otele gidelim..daha yakın..

ir-- cık..üç saatliğine , otele para veremem şimdi..
aslında köşkü gösterecektim sana.. orada da kalabilirdik..
ama anahtarımız yok,tuzaklarımız var..
tu-- hımm,öyleyse köşke gidelim.. anahtarımız var,tuzakları da
kapattı burhan.. balonları da,koymuş oluruz..
ir--ne diyorsun tuna.. sarhoş mu oldun,sen..
tu-- hah hah hah.. evet oldum.. itiraz etme,giremezsek konuşursun..tamam mı..
ir-- ...............madem girebilecektik..
 abimleri davet etme önerime ,niye karşı çıktın..
tu-- bu gece girmelerini tercih etmedim,demek ki.. şarkı istiyorumm.. benn..
ir-- hah hah hah..  köşke girelim,o engelleri aş..
o zaman her istediğini yapacağım..
tu-- her istediğimi mi..
ir-- bana ait ne yapabileceksem..demek istedim..
tu-- ...............
*******
köşke geldik.. tuna inip garaj kapısını açtı..içeri park ettim..
geri kilitledi..elimde onlarca balonun ipi..
 sorunsuz,bahçeyi de geçtik.. köşkün kapısını açtı..
içerideki çelik kapı için de ,kenardaki tuşları kullandı..

tu--(gülerek) buyur hayatım..
girdim içeri.. gizli aydınlatmanın loş ışığı yetiyor,
lambayı yakmadan.. asansöre yürüdüm.. elimdeki ipi bıraktım..
balonlar tavana çıktı..

 tuna da kilitleyip,geldi yanıma.
. asansöre bindik.. üç nolu tuşa basınca,sesimi çıkarmadım..
neresiymiş,bende göreyim bari..

indiğimizde ,ışığı yaktı tuna.. burası çatı olmalıydı ama kare hole bakan
 üç çelik kapı var..
ir-- nereye çıktık biz ve sen nasıl biliyorsun.. gelmemiştin hani..
nadide hanım da ,sadun bey de buradan bahsetmediler bana..

tu-- gelmedim,ilk kez göreceğim bende.. sana söylememelerini  ben istedim.. çalışanlarının
yanında hoş olmazdı.. onlar da ,burayı çatı olarak bilecekler..

ir--  off,terledim sıcakmış burası.. neden söyle bana..

şifon cekedimi çıkardım.. tuna da.. sağ taraftaki kapıyı açtı..

tu-- gel ve gör..
ir-- ( bir adım attım içeri) aaaa.. tunaa,bu bu..çokk güzell..  sen nasıl istedin bilmem.. köşkün çatısında ışıklı havuz ve yatak odası ha..
 havuz büyükmüş de..tepemize inip.. aşağı su sızdırmaz inşallah..

tu-- hah hah hah..

ir-- (çok büyük,salonla odaların üstündeyiz .. aralardaki duvarlar yok,dört ahşap kolon var çatı için..
yerler halı kaplı.. bir tarafta yatak,dolap komodinler..diğer tarafta büyük bir havuz.. şezlonglar , koltuklar .. havlu dolabı, kabinli duş var.. sevinçle dolaşmamı.. hevesle anlatmamı dinlerken.. kıyafetini çıkarıyor..)
inanmıyorum ya.. pencere de yok.. nasıl serin öyleyse.. anahtarı sadun beyden mi aldın.. kaça yapıldı burası.. güneş de görmüyor sanırım..  diğer kapıların ardında ne var..

yanından geçerken.. kolumu tutup,durdurdu beni..
ir-- söylesene tunaa..
tu-- söylemeyeceğim ama başka planlarım var..
ir-- (gülümsedim) ne olabilir kii..
tu-- tahmin et.. (koşup suya atladı)
ir-- tunaa..
tu-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: