Translate

12 Nisan 2012 Perşembe

1173.bölüm..

mikrofonu,ziyaya verdim..
ir-- ziya sıra sende..

mustafa-- ziyaa,seninde mi sesin güzel.. niye haberimiz yok..
ziya-- irem.. bekir beye ,söylemeyi unutmuş..  yoksa haberiniz olurdu kesin..

nasıl gülüyorlar,görseniz..

harun-- ziyayı şarkıcı görecektiniz de.. babası istemedi..
ziya-- kısmet harun..

neşe-- ziya, agora meyhanesini söyler misin....
ziya-- olur abla..

orhan-- (gülerek) "söyleyemem derdimi "istiyorum bende..
ziya-- hah hah hah.. yasin senn..

yasin-- istemiyorum,zuhal yardım ett..
cemil-- ziya damadımla uğraşma..

osman-- belki, o ziyayla uğraşıyordur cemil..
tuğrul-- haddine mi düşmüş...
allahım ne güldük ya..

ziya-- (aldı mikrofonu ) vehbi abi,dinlen sen.. müzik istemiyorum..
-- tamam..

"söyleyemem derdimi".. "agora meyhanesi.."
birde Zeki Müren gibi,"talihin elinde oyuncak oldum" şarkısını söyledi..
bitirdiğinde öyle çok alkışladık ki.. harikaydı canım..

mustafa-- çokk güzeldi ziya, çokk..
neşe-- ziya,sağol..

ziya-- teşekkür ederim.. ne demek ablam,sende sağol..
bekir-- sen ne iş yapıyorsan,bırak bence..

lütfü-- hayırr,bırakamaz..
bekir-- niye.. ona iş mi yok.. sesi yeter..

yasin-- (ziyaya bakarak) bizim fikrimiz de öyle ama bekliyor niyeyse.. gelen iş tekliflerini duysanız ,şok olursunuz.. 

ziya--(gülerek) açıklama yasin,şok olmasın kimse....
lütfü-- o şimdi ki işinde de çok başarılı ve istikbali parlak.. şef oldu.. yakında müdür de olur.. ..

mustafa-- sizinle çalışıyordu sanırım..
lütfü-- evet..
bekir-- anladımm,çıkarınıza ters değil mi..
neşe-- kendisinin çıkarına da ters, bekir bey..

ziya-- konu tatsızlaştı..hanımlar beyler, herkes kalksın.. dans edelim hadi.. 
cevdet-- sen söyleyeceksin ama.. 
ziya-- (gülerek) tamam..

piste çıktık.. harunla ceyda da, kalktılar mecburen.. hepimiz ayaktayız..
ziya mikrofonu vehbi abiye verip.. "abi,gitme sana muhtacım  ve yıldızların altında çalarsan.. ben söylerim"
--olurr..

herkes dans ediyor ve söylüyor.. ziyaya eşlik ediyoruz yani.. iki şarkının yorumu da,nefisti..
bitirince,alkışladık..

ziya-- sağolun.. vehbi abi,misket  istiyorum.. oturmak yok..

vehbi bey ve orkestra öyle güzel çalıyorlar ki.. annemler,teyzemler ve  halalar .
esranın amca hanımları hariç, herkes oynuyor.. onlarda bizi seyrediyorlar..

ziya yine tam şiveyle söyleyip , figürleriyle de destekliyor tabi..
hüseyin bey,mustafa bey.. bekir bey.. güngör bey.. gülmekten oynayamıyorlar ,ziyanın doğal hareketlerine..
cevdet,orhan..murat..  ergün tuna,tuğrul yasin ali lütfü ve harun.. . kırdı geçirdiler bizi..

 adanalı da bizde katıldık aralarına.. birde oryantal geldi ardından..bizim ve fazlıların hanımları oturdular..
elif ablayla ,sacide ablayı da aldık aramıza.. ceyda,ela menekşe figen ben..betül,hande..zuhal hale.. esra aman ne eğlendik,ne oynadık..

tuğrul-- halay istiyoruz vehbi beyy..
-- derhall..

tüm erkekler dizildiler,davulu çalan ortaya gelince de bir başladılar oynamaya.. murat bey halay başı oldu.. mükemmellerdi..
davulcu epeyce bahşiş topladı..

--  istemesem de.. saatten dolayı,müziğin kapanması gerekiyormuş.. kusura bakmayın..
mustafa-- teşekkür ederiz,nerede çalıyorsunuz siz..
ziya-- inci otelinde.. vehbi abi,bu işin üstadıdır..

-- sağol ziya.. bekleriz,efendim.. başka yerde çalmayız da.. ergün beyi kıramadık..
ergün-- teşekkür ederim,vehbi abi.. sana da, diğer arkadaşlara da.. yordum sizi..
-- estafurullah.. bizim için de çok güzel bir geceydi.. tekrar mutluluklar diliyorum..iyi geceler size..

iyi geceler dedik.. ergün,ziya ali.. yanlarına gittiler konuşurlarken..
bizde yerimize döndük..

Hiç yorum yok: