Translate

12 Nisan 2012 Perşembe

1172.bölüm..

vehbi bey müziği kesip.. "irem hanım buyrun "dedi..

ir-- (başımla selam verdim ) sağolun,vehbi bey.. lütfen amatör olarak kabul edip,hatalarımı görmeyin..
-- rica ederim,efendim..

abim mikrofonu getirdiğinde,bekir ve sacide çifti ile de tokalaştı..
video çeken kişi , tam karşım da.. ışık gözüme geliyor da diyemedim..
gözümü kapatıp,başladım şarkıya.. vehbi bey de.. müzikle eşlik ediyor..

"şarkılar seni söyler","kapıldım gidiyorum.. " ,"kimseye etmem şikayet.."
"sevmekten kim usanır.." 

kesmeden peş peşe söyledim.. kaptırmışım kendimi..
gözümü açtığımda.. tüm akrabalar,babamlar teyzemler.. lütfü abiler de dahil..
 bizim masanın çevresinde..sessiz ve mest olmuş bir halde dinliyorlardı..
durunca bir alkış yükseldi ki,eh yani..

tuğrul-- varol gelinn..
murat-- çokk güzeldi irem hanım.. lütfen devam edin..
bekir-- bende bayıldım..
mustafa-- bizde,bizde..
güngör-- ne cevherler varmış sende..

sacide-- irem bizim kermese geliyorsun,açılışta bir şarkı istiyoruz..
hiç anlamam..
hüseyin-- tuna boşuna söylemesin demiyormuş..
elif-- bravo..

orhan-- tunaya bak,menekşee.. hah hah hah..
ah-- içi içini yiyordur şimdi..

tu-- aynen öyle abi.. menekşe,orhan abiyi  sana havale ettim..
menekşe-- (gülerek) tamam tuna, mesaj alındı..

orhan-- ayağımı kaldırdımm..

kahkahalarla gülerlerken..

ir-- hepiniz sağolun..
harun--(gülerek)  solistliği bence,bir daha düşünün irem hanım..
neşe-- harun,sağlığın bozulmasın diyorum..

tu-- hah hah hah..

hale-- irem hanım,"elbet birgün buluşacağız"ı söyler misiniz.. ,
ir-- (gülerek) senin için söylerim canım..

esra-- bende ;"tadı yok sensiz geçen ne baharın ne yazın "şarkısını istiyorum..
ir-- tamamm..

ceyda-- iremm,"bir garip yolcuyum" istesem.. olur mu..
ir-- olur..

halenin,esranın ve ceydanın isteklerini de söyledim..
yine alkışladılar..

ir-- "kalbimi kıra kıra..", "avuçlarımda hala sıcaklığın var.."
(tunaya bakarak ) "canımın ta içisin sen.. "
"gülünce gözlerinin içi gülüyor.." bu da,son olsun.. 
"bir kızıl goncaya benzer dudağın.. "

coşkuyla alkışlarlarken, tuna "teşekkür ederim "dedi.. diğerleri de,övgü dolu sözler söylediler.. murat beyin içten bakışı süperdi.. mest olmuştu adamcağız..
başımla selam verdim oturanlara da..
vehbi beye de..

-- teşekkür ederiz irem hanım.. harikaydınız..
ir-- sağolun,vehbi bey..

mikrofonu,ziyaya verdim..
ir-- ziya ,sıra sende..

Hiç yorum yok: