Translate

10 Nisan 2012 Salı

1171.bölüm..

bekir beyle,sacide hanıma servis açıldı..  bize de,meyveler geldi.. içki servisi yapıldı tekrar..
 ya mustafa beyin,ya abimin eseri sanırım..
bekir-- ben geldiğinizi anlatırken söylemiştim..  burada isteyeceklerini nereden bileyim..
çay kaşığı yeterliymiş,değil mi irem hanım.. kusura bakma tuna..

tu-- estafurullah.. esranın babası rica edince.. sesim çıkmadı,bekir ağa..

ir-- (güldüm) benim de- kaz gelecek yerden tavuğu esirgememek adına -
ağzınızda ıslanmayan bakla için.. sesim çıkmadı bekir bey.. ama sizden de,onlardan da acısını çıkaracağım..

bekir-- hah hah hah.. kabul,fırsatı hiç kaçırmıyorsun zaten..
(ceydaya bakıp) sen cevdetin kızımısın..
ceyda-- evet efendim..
bekir-- anladımm.. zuhal kim..
zuhal-- benim.. bekir bey..
bekir-- (gülerek,baktı) memnun oldum..
zuhal-- ben de..
ziya-- siz zuhali nereden biliyorsunuz..

ir-- ben söyledim,ziya..  hüseyin bey ,bildiğin gibi .. eniştemin dayısının oğlu.. babamlarla,teyzemlerle de iyi görüşüyorlarmış..benim,zuhalin.. hülyanın bebekliğini biliyorlar..
bekir beyle de, çocukluk arkadaşlarıymış.uzaklaşsalar da,hiç kopmamışlar birbirlerinden..
bekir beyler bizi davet ettiklerinde onlarda geldiler,laf lafı açtı.. konuştuk..

ziya-- iyi de,bekir beyin aklında kalması için.. zuhalle ilgili ne dedin.. onu söyle.. 
hüseyin-- anlat hadi..

bekir--sacide--elif-- tu-- hüseyin-- hah hah hah..

ir--  yumurtalıkta,hüseyin abiyi görmüşsün ya.. köyde söylemiştin.. hatırlıyor musun.. hafız abi sanmışsın hani..
ziya-- (gözlerini kısarak) eveett,hatırladım şimdi.. (onlara bakarak) bardaydı,yanındaki bayanı da hatırladımm..
hüseyin-- şişş,açık vermeee..

biz nasıl gülüyoruz,görseniz..

orhan-- çok tehlikelisin ziya..
ziya-- nikahta hiç öyle demiyordun abi.. ağzın kulaklarındaydı..bir başkası dese neyse..

yasin-- ziya uğraşma benimle.. 
ziya-- (gülerek) niye alındın,yasin.. ben başkasını kast etmiştim..
yasin-- korkudann..

bekir-- ziya,sindirmişsin herkesi .. şantajcı güngör, nasıl keşfetmedi seni..

tu-- biraraya gelemediler henüz.. ama fotoğraflar sizin eserinizmiş,bekir bey..
bekir-- hahhh hah hah.. kemal beyin ,o bakışı gözümün önünden gitmiyor.

hüseyin-- ziya laf dağılıyor,bilmem anlatabildim mi..

bekir--sacide--elif-- tu-- hüseyin-- hah hah hah..

zuhal-- hüseyin abi,iremi sıkıştırdığını sanıyorsun da..ben biliyorum konuyu.. ziya ,sorma hayatım..
ziya-- peki.

ir-- hahh hah hah.. zuhalim sağol..
zuhal-- sende sağol ve başla artık.. mikrofona ihtiyacın yok ki...
ir-- haklısın,hep beraber söyleyelim hadi.. daha alınacak intikamlar var..

bekir--hüseyin-- sacide--elif--tu-- hah hah hah..

hüseyin-- zuhall,bildiğine inanmadım.. iremi koruyorsun sen..
zuhal-- konu;beni , ziyayı ilgilendiriyormuş ve ..nikah tarihimiz hakkındaymış.. ikna oldunuz mu, hüseyin abi..

hüseyin-- evet.. pardon..
ir-- hah hah hah..

tu-- bende öyle sanmıştım,zuhal.. iremle ne ara konuştunuz ki..
zuhal--(gülerek)  ben biliyorum dedim,konuştum demedim ki tuna..

 kahkahamız inletti ortalığı..

Hiç yorum yok: